X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההערכה היא כי כמחצית מהאמריקנים החולים בשפעת נדבקו בשפעת מסוג H1N1 אחד מסימני האזהרה החמורים ביותר של מגיפת שפעת הוא כמות רבה של מחלות חמורות בקרב אוכלוסיות שבדרך כלל אינן סובלות ממקרים קשים של שפעת - ילדים מבוגרים ובוגרים צעירים
▪  ▪  ▪
פוגעת באוכלוסיות חזקות [צילום: AP]

יותר מ-100,000 אמריקנים חולים בשפעת - ולפחות מחציתם חולים בשפעת החזירים מסוג H1N1. כך על-פי הערכה של מומחה מטעם המרכז לפיקוח ומניעת מחלות (CDC).
את הדברים אמר דניאל ג'רניגן, ד"ר לרפואה, סגן מנהל יחידת השפעת של ה-CDC, במהלך מסיבת עיתונאים.
ג'רניגן ציין כי 4,700 המקרים שאושרו, ומספר המקרים החשודים של שפעת החזירים עליהם דווח ל-CDC, מייצגים מספר חסר-ערך. כשנשאל על כמה מקרים ריאליים מדובר, ענה ג'רניגן כי 7% עד 10% מאוכלוסיית ארצות הברית - קרוב ל-30 מיליון בני אדם - נדבקים בשפעת העונתית בכל שנה.
"לכן, עם כמות הפעילות שאנו רואים כעת, קצת קשה לדעת את המשמעות במונחים של הערכת המספר הכולל של אנשים עם שפעת בקהילה", אמר ג'רניגן. "אך אם הייתי צריך להגיש הערכה, הייתי אומר... כפי הנראה 100,000".
הנתונים העדכניים ביותר של ה-CDC, המתייחסים לשבוע שהסתיים ב-9 במאי, מראים כי כמחצית מהאמריקנים החולים בשפעת נדבקו בשפעת מסוג H1N1. ובמידה שההערכה ששלף ג'רניגן מן המותן נכונה, הרי שיותר מ-50,000 בני אדם בארצות הברית בלבד חולים בשפעת החדשה.
בתקופה בה השפעת העונתית צריכה להסתיים, הסימנים של השפעת העונתית אצל ה-CDC עולים במקום לרדת. נכון ל-9 במאי, 22 מדינות דיווחו על שפעת שהתפשטה באזורים נרחבים.
בינתיים, מחוז מריקופה שבאריזונה דיווח כי אישה בסוף שנות הארבעים לחייה מתה מסיבוכים של שפעת החזירים. זהו מקרה המוות הרביעי מווירוס H1N1. האישה סבלה גם ממחלת ריאות.
למרות מקרי המוות, הסמן של ה-CDC לחומרת השפעת - מוות מדלקת ריאות או משפעת - לא עלה מעבר לרמות הנורמליות לתקופה זו של השנה. מה שמכונה "סף המגיפה" הוא 7.4% מכל מקרי המוות; נכון לשבוע שהסתיים ב-9 במאי, מספר מקרי המוות משפעת/דלקת ריאות היה 7.2% מכל מקרי המוות.
אחד מסימני האזהרה החמורים ביותר של מגיפת שפעת הוא כמות רבה של מחלות חמורות בקרב אוכלוסיות שבדרך כלל אינן סובלות ממקרים קשים של שפעת - ילדים מבוגרים ובוגרים צעירים.
מבין 173 האנשים בארצות הברית שאושפזו עם שפעת חזירים, הרוב המכריע היו בגילאים 24-5.
"בשלב זה, אנו לא רואים מחלות חמורות בארצות הברית כפי שדווח תחילה במקסיקו, אך זה בוודאות לא מוכיח כי ההתפרצות שככה", אמר ג'רניגן. "וירוס ה-H1N1 אינו נעלם. אנחנו יודעים כי ההתפרצות אינה מקומית אלא שהיא מתפשטת ומתרחבת לאורך כל ארצות הברית".

תאריך:  17/05/2009   |   עודכן:  17/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ספורט 5
האדומים גברו 0:2 על הבאגיז שהפכו לקבוצה הראשונה שירדה רשמית
אופיר בר-זהר
לא החליט אם לרבוע כחול - המתמודדת במכרז - יש עבירות קלון    רבוע כחול הורשעה בעבירות צרכניות    על היועמ"ש להחליט אם ההרשעה מונעת ממנה להחזיק בתחנת רדיו
עופר וולפסון
"מדוע אסד מתבייש? שיחות ישירות אינן פרס לישראל, כי אם המצב הנורמלי", אמר פרס    ציין כי השיחות הבלתי-ישירות בתיווך טורקיה טרם חודשו    [פרס ועבדאללה בפגישתם היום / צילום: AP]
רותי אברהם
בצעד נדיר הוגש ערעור נוסף על זיכוי שני של אלכס וולקוב מאשמת רצח גרושתו    הפרקליטות: פסק הדין השני מבוסס על טעות פסק הדין הראשון של השופט דאז, שלי טימן    הדיון יתקיים ביום חמישי
הילה רז
כפתה את מחיקת החברה מהמסחר במחיר נמוך מהמחיר הריאלי    התובעות דורשות מחיר הגבוה ב-50% ממה ששולם בפועל בעקבות הרווחים מהאחזקה בקרדיט סוויס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il