X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מגמת נטישת המנויים נמשכת אך מתחילה להיבלם ההכנסות משידורי טלוויזיה עלו קלות שיפור של 26% בהכנסות משירותי התקשורת ירידה בהוצאות המימון בלמה נפילה חדה יותר ברווח
▪  ▪  ▪
הרצל עוזר, מנכ"ל HOT [צילום: אלי דסה]

הכנסות חברת הוט הסתכמו בכ-769 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של שנת 2009 - גידול של 8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. כך עולה (יום ג', 19.5.09) מדוחות החברה.
הרווח הנקי של החברה, הסתכם ברבעון בכ-31 מיליון ש"ח בלבד, בהשוואה לרווח של כ-74 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד - ירידה חדה של כ-58%. הרווח הנקי כולל את ביטול ההפרשה בגין תביעת וורנר נגד הוט, בסך 76 מיליון ש"ח.
הוצאות המימון נטו של החברה ברבעון הסתכמו בכ-35 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-65 מיליון ש"ח אשתקד - קיטון של כ-30 מיליון ש"ח. להוט היו ברבעון הראשון הכנסות מעסקות פורוורד בסך של כ-25 מיליון ש"ח לעומת הוצאות מעסקות פורוורד בתקופה המקבילה אשתקד בסך של כ-10 מיליון ש"ח.
הכנסות החברה ממגזר הטלוויזיה הסתכמו בכ-548 מיליון ש"ח לעומת כ-536 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד - עלייה כ-2%. העלייה נבעה בעיקר משיפור בהכנסה הממוצעת למנוי טלוויזיה בכבלים כתוצאה מהעמקת השימוש בשירותים בתשלום ומהעלאות מחירים שבוצעו במהלך 2008.
החברה מדווחת כי נכון לסוף הרבעון, באמתחתה כ-915 אלף מנויים והיא מציינת כי קצב הנטישה שאפיין את הרבעונים הקודמים נבלם, והוא מתמקד כעת רק בשירותי הטלוויזיה האנלוגית. החברה מחזיקה בנתח שוק של 63% מכלל מנויי הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל. מספר מנויי שירות ה-VOD חצה את רף ה-400 אלף.
החבילות המשולבות שיפרו את הכנסות מגזר התקשורת
ההכנסות ממגזר שירותי תקשורת פנים ארצית נייחת רשמו עלייה חדה ממגזר הטלוויזיה, והגיעו לסך של כ-221 מיליון ש"ח, לעומת כ-175 מיליון ש"ח ברבעון אשתקד - עלייה של 26%. עלייה זו מוסברת בגידול במספר המנויים הבוחרים בחבילות משולבות, הכוללות שידורי טלוויזיה בכבלים, כמו גם שרותי גישה לאינטרנט וטלפוניה.
בנוסף, בתחום הטלפוניה קיים גידול במספר השיחות הנכנסות ובתחום האינטרנט קיימת עלייה בהכנסה הממוצעת למנוי כתוצאה משדרוג רוחבי הפס. לחברה כיום כ-692 אלף מנויי אינטרנט והיא הודיעה לאחרונה כי היא נערכת לשדרוג הרשת לטכנולוגיית UFI, במהירויות גלישה של עד 100 מגה. בשירותי הטלפון החברה התקינה כ-502 אלף קווים.
הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, אמר כי "סיימנו ברבעון זה את השלב הראשון במהפכת השירות, אשר הביטוי המיידי שלה הוא צמצום ניכר במספר הנוטשים בעולם הטלוויזיה. במקביל להמשך השיפור העקבי והמתמיד בכל הפרמטרים הנוגעים לחוויית השירות, אנו נמשיך למקסם את המובילות שלנו בעולם התוכן והטכנולוגיה."
ישראל לדרברג, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים בהוט, אמר כי "למרות ההאטה במשק ופיחות בשער הדולר בתקופה, הצליחה החברה לשמור על יציבות בתוצאותיה הכספיות, תוך שיפור משמעותי בהוצאות המימון בהשוואה לרבעון רביעי בשנת 2008. בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, הצליחה החברה להגדיל את הכנסותיה בעיקר בשל גידול ההכנסות במגזר התקשורת".

תאריך:  19/05/2009   |   עודכן:  19/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוט: 58% ירידה ברווח הנקי לעומת אשתקד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
האם ניהלה פרשיית אהבים ובעלה והמאהב שלה הצליחו להפרות שתי ביציות שונות    הבעל כבר סלח לה על בגידתה ויגדל את שני הבנים כאילו היו שלו
מאיה שני
תגובות שליליות בעיקר לעמדות שנקט ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישתו עם אובמה    תגובות חיוביות למאמצי הנשיא האמריקני
יפעת גדות
זהו האזור השני בעולם בו קיימת התפשטות רחבה של שפעת מסוג זה    מצב זה מצדיק את רמת הכוננות הגבוהה ביותר של ארגון הבריאות העולמי ויאלץ את הארגון להעלות את רמת הכוננות מ-5 ל-6
יפעת גדות
בתחילת שנת 1968, אחרי מלחמת ששת הימים, התאחדו מפא"י, אחדות העבודה-פועלי ציון ורפ"י למפלגה אחת - מפלגת העבודה
יפעת גדות
דום נשימה בשינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il