אייל דהן תבע את חברת רום רהיט בע"מ בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 30,100 שקל לאחר שרכש ממנה ארונות פגומים. מכתב התביעה עלה שדהן רכש מהנתבעת חמישה ארונות במחיר כולל של 13,200 שקל וכעבור זמן קצר התגלו בהם פגמים. בכתב התביעה ביקש דהן להשאיר אצלו את הארונות ולקבל פיצוי כספי.
בכתב ההגנה הודתה הנתבעת שהיו פגמים בארונות אולם לטענתה, הסכימה והיא עדיין מסכימה לתקנם לשביעות רצונו של דהן. הנתבעת הודתה בפגמים בקרניז ובדלת, שסופקה כשהיא קצרה ב-10 ס"מ מהגודל הנכון. הנתבעת נימקה זאת בכך שבטעות סיפקה דלת בגודל סטנדרטי בעוד שהדלת בארון הייתה גדולה יותר.
לאחר שהצדדים העידו בפני השופט גד ארנברג, ששמע את עדויותיהם ועיין בכתבי הטענות, השופט הגיע למסקנה שמגיע לדהן פיצוי לאחר שנמכרה לו סחורה פגומה. יחד עם זאת הדגיש השופט שהגשת תביעה על סכום של 30,100 שקל אינה סבירה ואין לה אחיזה במציאות, בהתחשב בכך שדהן לא ביקש להחזיר את הארונות, אלא להשאירם אצלו וגם לקבל פיצוי. עם בקשה מוגזמת שכזו לא הסכים בשום פנים ואופן השופט. "אילו התובע סבר שהסחורה שרכש הייתה עם פגמים, היה עליו לבטל את העסקה ולדרוש את כספו בחזרה וכן פיצוי וגם אז סביר להניח שסכום תביעתו לא היה מגיע ל-30,000 ש"ח. לאור כל האמור ובהתחשב בכך שברור שהארונות שנמכרו לתובע, או לפחות חלקם, לא היו מתאימים למה שהוזמן והיו עם פגמים ובהתחשב בכך שלמחרת ההרכבה התובע התלונן רק על חלק מהארונות ועל חלק אחר ציין שהוא תקין בעוד שבתביעה תובע התובע בגין כל הארונות (וזאת מעבר לסכום הבלתי סביר של התביעה כמפורט לעיל), אני מחייב את הנתבעת לשלם לתובע את הסך של 3,000 שקל וכן את הוצאות האגרה בסך 305 שקל וכן הוצאות הדיון בסך 200 שקל. כל הסכומים הנ"ל ישולמו תוך 30 יום מקבלת פסק הדין".