X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מקורות בלתי רשמיים המקורבים למיקרוסופט מוסרים כי בקרוב מאוד תשיק החברה גרסה חדשה ומשופרת למנוע החיפוש שלה Live מתי היא תושק? האם יש לה סיכוי מול גוגל?
▪  ▪  ▪
האם יש לה סיכוי? [צילום: AP]

מיקרוסופט תשיק ככל הנראה בשבוע הבא גרסה חדשה ומשופרת למנוע החיפוש שלה Live, כך מוסרים גורמים מה-Wall Street Journal, העיתון הניו-יורקי שיישמש כאחד מנותני החסות לכינוס הטכנולוגיה All Things Digital, אשר יתקיים בשבוע הבא ובו צפויה מיקרוסופט לחשוף את הפרטים על הגרסה החדשה.
אותם גורמים יודעים לספר כי הגרסה החדשה, המכונה כרגע בשם הקוד Kumo, עברה בחודש האחרון את שלבי הבדיקה האחרונים שלה במיקרוסופט, וכעת היא מוכנה לצאת לשוק. הגרסה, כך הם טוענים, מספקת שיפור טכנולוגי משמעותי, המתבסס על המידע שנאגר אצל מיקרוסופט במהלך עשר השנים האחרונות. שיפור זה יכול לתת לה דחיפה רצינית בתחרות מול גוגל, הם אומרים.
מיקרוסופט הצליחה לפתח מנגנון חדש אשר יודע לסדר טוב יותר את תוצאות החיפוש, כך שהמשתמש יוכל לאתר במהירות את התשובה הרלוונטית ביותר אליו מבלי לדפדף בדפים רבים ומבלי לחפש מספר רב של פעמים. מנגנון זה יודע לחלק את התוצאות לקטגוריות, כך שלמשל, אם המשתמש יחפש מידע על דגם מסוים של אופנוע, הוא ימצא בדף התוצאות חלוקה של התוצאות לפי דיונים שהתקיימו על הדגם הזה, סרטונים, מודעות מכירה עליו מתוך לוחות מכירה שונים ופרטים על חלקי החילוף שלו.
מיקרוסופט השקיעה עד היום מאות מיליוני דולרים במנוע החיפוש שלה, אך לא זכתה לתוצאה הולמת מבחינתה. על-פי ההערכות, לאחר עשר שנים של פיתוח יש לחברה נתח שוק של 8.2% בלבד. זאת, לעומת 64.6% לגוגל ו-20.04% ליאהו!. קצת קשה להאמין שהיא תצליח להשיג מהפך בתחום, אלא אם כן, המנוע שלה יספק יתרון טכנולוגי משמעותי במיוחד שיותיר את כל המתחרות האחרות מאחור. זאת יתגלה רק בשבוע הבא.
חשוב לציין בעניין זה את השדרוג המשמעותי שערכה גוגל החודש למנוע החיפוש שלה. עם שדרוג זה, האתגר עבור מיקרוסופט נעשה קשה אף יותר.

תחקירי pCon – פיתרון, למי שחסרים זמן פנוי וגם מאות אלפי שקלים בשנה
תאריך:  21/05/2009   |   עודכן:  21/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
השתיים נעצרו ושוחררו תחת מגבלות בחשד כי העלימו הכנסות במסגרת עבודתן בעסק לעיצוב שיער בבעלות האם    הבת השתמשה בתקבולים כדי לרכוש דירה בהסתר וסיפרה כי זו ניתנה לה בירושה
איריס בר-טל
יו"ר התאחדות הסטודנטים: מופז דאג לקידום צעירים וסטודנטים לאורך כל תפקידיו    מופז: ההשכלה הגבוהה חשובה לחוסנה הלאומי של המדינה
עופר וולפסון
חברת ההשקעות הפרטית עלמא די בבעלות השניים חתמה על הסכם הבנות עם הרשת    יהפכו לשותפים פעילים
אלעזר לוין
הוועדה המחוזית דחתה את החלטת המקומית להתיר בניית 20 קומות בלבד - אישרה את הצעת מהנדס העיר ל-26 קומות    אזורים של בוימלגרין ביקשה 38 קומות
עופר וולפסון, איריס בר-טל
השערות בדבר הפסקת הרכישה הצפויה החזירו את הדולר לצניחה לאחר חודשים ארוכים בהם שער הדולר עלה בנחישות והביא לפיחות של 30% בשקל, כעת משתנה הכיוון ורמת 4 השקלים לדולר שוב מאוימת    בתגובה, בנק ישראל יצא בהבהרה כי ימשיך בתוכנית רכישת הדולרים עד להודעה חדשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il