X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סיפורו הידוע של הילד מוגלי יצולם בקרוב לסרט חדש בהפקת ה-BBC ובבימויו של ג'ון דאונר בסרט החדש יצולמו חיות אמיתיות בחוות נמרים בהודו ובאנגליה צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-2010
▪  ▪  ▪
הגרסה הקלאסית [צילום: אתר סרט]

כאשר אומרים "ספר הג'ונגל" אנו מיד חושבים על הגרסה המצויירת של וולט דיסני, אותו סרט קלאסי מוסיקלי שזכור לטובה במוחו וליבו של כל אדם.
סיפורו של מוגלי הילד, שגודל על-ידי זאבים, אבל יוצא למסע אל עבר כפר בני האדם כשהוא מלווה בחבריו באלו הדוב ובגירה הפנתר השחור. בדרך הם פוגשים חיות נחמדות יותר (הפילים למשל) ונחמדות פחות (הנחש קה). בשיאו של הסרט עומד מוגלי הילד אל מול שיר קאהן, הטיגריס שונא האדם.
כמעט תמיד אנחנו שוכחים כי הבסיס של הסרט הוא בעצם אסופה של סיפורים קצרים שנכתבו בידי רודיארד קיפלינג, ולאחר פרסומם במגזינים שונים הוצאו כקובץ בשנת 1894.
הסיפורים מתרחשים (פרט לאחד) ביערות הגשם שבהודו ונעים סביב יחסיהם של בעלי חיים ובני אדם, בין אם מדובר ביחסי אחווה (סיפורי מוגלי), חברות ("ריקי-טיקי-טאבי") או הרג (כלב הים הלבן).
רבים מהסיפורים מתהדרים בטון בוגר וכוללים כמות לא-מעטה של אלימות, ככל הנראה במטרה להקנות תחושה ריאליסטית. לכל סיפור מלווה שיר הקשור אליו. הידועים שבסיפורים הם השלושה העוסקים ב"גור האדם" הנטוש מוגלי שגודל על-ידי זאבים בג'ונגל ההודי.
ספר המשך, "ספר הג'ונגל השני", פורסם ב-1895. לאחר מכן פורסמו לעתים שני הספרים תחת כרך אחד. בעברית יצאו שני הספרים לאור בהוצאת "כתר" בתרגומו של אוריאל אופק, עם שינויים בסדר הסיפורים.
את הסרט, שהעבודה עליו תימשך יותר משנתיים, מפיקה חברת הטלוויזיה הבריטית האיכותית BBC והיא תשקיע בו סכום של 50 מיליון דולרים.
את הסרט יביים ג'ון דאונר שביים את "משפחת האריות" המקסים שיצא בארץ בדי וי די (הפצת "הד ארצי") ומספר את סיפורם של שני גורי אריות קטנים שיוצאים להרפתקאות באפריקה.
דאונר הצליח לפתח שיטה בה הוא מצלם חיות אמיתיות אבל אחר כך, בעזרת המחשב, הוא גורם להן לדבר ולהביע רגשות.
"ספר הג'ונגל" יצולם בחוות נמרים בהודו ובאנגליה, ביערות ובאולפן אל מול מסך כחול וייצא לבתי הקולנוע רק ב-2010.

פורסם במקור באתר סרט
תאריך:  24/05/2009   |   עודכן:  24/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כך עולה מתוצאות מחקר שנערך באוניברסיטה העברית    תורמים 7% מהכנסותיהם, שנאמדו בשנת 2006 על סכום ממוצע של כ-2.8 מיליון ש"ח    עורך המחקר: "הפילנתרופ הישראלי יזם ומכוון מטרה"
איריס בר-טל
כך דורשת שלי יחימוביץ' משר הביטחון ומהשר לביטחון פנים    מדובר בשני מכרזים לרכישת תיקים לחיילים ומדים לאסירים    יחימוביץ': גם צבא ארה"ב מעדיף כיום טקסטיל מתוצרת מקומית
איריס בר-טל
כך קובע מחקר של אוניברסיטת בן-גוריון    נמצא כי ההבדל בתמיכה של המורים בצרכים פסיכולוגיים של התלמידים בחט"ב מסביר את הירידה במוטיבציה
איציק וולף
צוותי החילוץ שחיפשו אחרי ערן גליל בן ה-22 שיצא לטיול ביום רביעי מצאו את גופתו גופה בנחל ערוגות    בתום מבצע מורכב הצליחו המחלצים להוציא את הגופה
סהר הראל
כולם מדברים רק עליהם עד הגמר, אבל אז הם נשכחים    האלבומים נכשלים, הפרסום דועך    למה אחרי נינט, "כוכב נולד" לא הצליחה לייצר אף כוכב אמיתי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il