X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסרט החדש בכיכובו של בן סטילר - "לילה מוטרף במוזיאון 2", שיצא לבתי הקולנוע בסוף השבוע האחרון, הצליח לגבור על אחד מהסרטים שהכי ציפו להם - "שליחות קטלנית: התעוררות"
▪  ▪  ▪
בראש הטבלה. סטילר [צילום: אתר סרט]

מכונת הכסף הידועה בשם בן סטילר הצליחה לגבור על אחד מסרטי האקשן המצופים של הקיץ, "שליחות קטלנית: התעוררות" הסרט הרביעי בסדרה שהחלה לפני 25 שנה. "לילה מוטרף במוזיאון 2" שיצא לבתי הקולנוע בארצות הברית ואצלנו בסוף השבוע האחרון ניצב בראש רשימת שוברי הקופות עם הכנסות יפות של קצת יותר מ-53 מיליון דולרים.
"שליחות קטלנית: התעוררות", שייצא אצלנו בסוף השבוע הבא ניצב במקום השני עם הכנסות מאכזבות משהו של 43 מיליון דולרים. וספק אם הסרט יצליח להחזיר בתחומי ארצות הברית את 200 מיליון הדולרים שהושקעו בו.
סרט המדע בדיוני, "סטארטרק", מוכיח את עצמו יפה ואת כוחו השיווקי של ג'יי ג'יי אברהמס. הסרט שמוקרן זה השבוע השלישי, מתקרב בצעדי ענק לרף 200 מיליון הדולרים. השבוע הוא ניצב במקום השלישי עם הכנסות כוללות של 183 מיליון.
איילת זורר וטום הנקס שמופיעים בסרטו של רון האוורד, "מלאכים ושדים" ניצבים במקום הרביעי עם הכנסות כוללות של 81 מיליון דולרים. גם סרט זה, שהוא ההמשך של הלהיט "צופן דה וינצ'י", ספק אם יצליח להחזיר את ההשקעה שהושקעה בו (150 מיליון דולרים) בתחומי ארצות הברית.
במקום החמישי ניצבת הפרודיה על סרטי הנוער והריקודים, Dance Flick, עם הכנסות צנועות של 11 מיליון דולרים.
את רשימת עשרת הסרטים הקופתיים של סוף השבוע האחרון סוגרים: "אקס-מן המקור: וולברין" במקום השישי. הסרט חצה את קו 160 מיליון דולר הכנסות.במקום השביעי הקומדיה הרומנטית עם מתיו מקונוהי "אקסיות לכל הרוחות". ביונסה נואלס מוכיחה שיש לה כוח לא רק בעולם השירה אלא גם בעולם הקולנוע. סרט המתח בכיכובה Obsessed, שתקציבו עמד על 20 מיליון דולרים, כבר הכניס למעלה מ-65 מיליון. השבוע הסרט הזה עומד במקום השמיני.
שני סרטי נוער ומשפחה סוגרים את הרשימה. סרט האנימציה "מפלצות נגד חייזרים" שמוקרן כבר תשעה שבועות מצליח להחזיק מעמד יפה ולא לרדת מרשימת עשרת הגדולים. הוא ניצב במקום התשיעי עם הכנסות כוללות של 192 מיליון דולרים. זאק אפרון, אליל הנוער, והקומדיה החביבה בכיכובו "שוב בן 17", סוגר את רשימת עשרת הגדולים של סוף השבוע האחרון וחוצה, בקושי, את רף 60 מיליון דולר הכנסות.

פורסם במקור באתר סרט
תאריך:  25/05/2009   |   עודכן:  25/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אנליסטים בתחום האנרגיה מאמינים כי הזינוק המהיר ב-74% במחירו של הנפט מאז מרס ימנע מאופ"ק לקצץ בתפוקה, על אף רצונות בכיריו כי מחיר הנפט יעלה עוד
מערכת PCאון
גוגל השיקה גרסה חדשה לדפדפן האינטרנט שלה - כרום    הגרסה החדשה כוללת מספר חידושים, כשהבולט שבהם הוא ההאצה במהירות טעינת הדפים דרכו    עד כמה באמת הוא יותר מהיר לעומת הגרסה הקודמת? אילו חידושים הוא מציע?
איריס בר-טל
גם העלייה ברווחיות מגזר החלבונים תרמה לרווחיות    הרווח הנקי הסתכם ב-1.2 מיליון דולר    המכירות קטנו ב-13% בשל ירידת מחירי הסויה
איציק וולף
מאיים בתביעת דיבה אם לא יפוצה ואם לא תשודר בתוך שבוע התנצלות על טענות שנשמעו נגדו בתוכנית 'המקור'
יפעת גדות
צוות חוקרים הצליח להראות כי חומר שנוצר על-ידי העור הפגוע מאקזמה מעורר תסמיני אסטמה אצל עכברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il