X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רד מפטרת כ-100 עובדים במקביל החברה מורידה שכר של מספר אחוזים ומדמימה את החברה בכל יום א' מדי שבועיים אפי וכטל, מנכ"ל רד: "ניסינו במשך תקופה ארוכה להימנע מפיטורין, אך לצערי, צעדים אלו אינם מספיקים"
▪  ▪  ▪
זהר זיספאל. מפסיד [צילום: כפיר מאיר]

חודשים לאחר שניסתה להימנע מפיטורי עובדים, גם רד תקשורת מחשבים, אחת החברות הגדולות בקבוצת רד הנשלטת על-ידי האחים יהודה וזוהר זיספאל, מפטרת עובדים. במכתב ששלח אמש אפי וכטל, מנכ"ל רד תקשורת מחשבים, לעובדי החברה, הודיע וכטל על פיטורים של כ-10% ממצבת כח האדם של החברה. מדובר בכ-100 עובדים. "בחודשים האחרונים, ומאז תחילתו של המשבר בתעשיית ההייטק הישראלית, בזמן שכותרות על קיצוצים בתעשיה היו לתופעה שכיחה, רד נמנעה מלפטר ונקטה בשורה ארוכה של צעדי חסכון והתייעלות", אומר וכטל. "אך כעת, המחויבות לחברה ולעתידה אינה מותירה לנו ברירה".
"תהליך שחיקת הרווחיות שלנו החל בשנת 2008 עם ירידת הדולר, והמשיך והתחזק כשנפל עלינו המשבר הכלכלי שאין רואים את קצו. ניסינו במשך תקופה ארוכה להימנע מפיטורין. נקטנו בצעדי חסכון והתייעלות ואני מעריך את ההבנה שגיליתם, את נכונותכם לשיתוף פעולה ואת המאמצים שהשקעתם", אומר וכטל בפנייה לעובדים.
"לצערי, צעדים אלו אינם מספיקים, והחברה ממשיכה להפסיד. לא נותרה לנו ברירה אלא לנקוט בצעדי צמצום רציניים וקשים יותר, על-מנת להחזיר את החברה לרווחיות. צעדים אלו כוללים פיטורים של כ-10% מהעובדים, בכל מחלקות החברה, הורדת שכר של מספר אחוזים (שתקבע אישית מול כל עובד) וסגירת החברה ביום א', אחת לשבועיים".
וכטל אומר עוד לעובדים: "התהליך אותו אנו עוברים בימים אלו קשה וכואב לי ולכל המנהלים ברד, אך המחויבות לחברה ולעתידה אינה מותירה לנו ברירה. אנו משתדלים לצמצם ככל האפשר את הפגיעה בעובדים ולבצע את התהליך בצורה אנושית, רגישה ומתוך כבוד לכל העובדים".
קבוצת רד היא משפחה של 14 חברות עצמאיות המפתחות, מייצרות ומשווקות פתרונות לתחומים מגוונים בתעשיית הרישות והטלקומוניקציה. כל אחת מהחברות בקבוצה פועלת באופן עצמאי, אך תחת הנחיות מייסדי הקבוצה ומטרייה אסטרטגיה משותפת. החברות בקבוצה חולקות ביניהן טכנולוגיה, משתפות פעולה במיזמי שיווק ונהנות ממבנה ניהול משותף. חברות קבוצת רד נסחרות בבורסת NASDAQ בארה"ב: החברות האחרות מוחזקות באופן פרטי על-ידי מייסדי הקבוצה, מנהלי ועובדי החברות עצמן ומספר חברות השקעה.
רד תקשורת מחשבים היא יצרנית גלובלית של ציוד גישה וציוד תקשורת לרשתות אינטרנט עבור מגוון יישומי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה. בין לקוחותיה 150 ספקי תקשורת וחברות טלפוניה, בינהם: אורנג', דויטשה טלקום, פרנס טלקום, צ'יינה מובייל,טי מובייל ו-AT&T.
חברות נוספות בקבוצת רד הן: ראדוור, ריט, סאנרד (שפיטרה אף היא כעשרה עובדים), סילקום,ראדקום, ראדויז'ון, סרגון, ראדוווי, אקסרה, מודולס, וויזאייר, ריידירקט ופאקטלייט נטוורקס. כמנכ"ל הקבוצה משמש זהר זיספאל וכיו"ר רד בינת משמש אחיו יהודה זיספאל.

פורסם במקור באתר דה מרקר
תאריך:  26/05/2009   |   עודכן:  26/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גם הזיספאלים מצטרפים לפיטורים בהייטק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
במרכז הרפואי ברזילי החליטו לשפר את מצב משק המים בישראל והחלו להשתמש במי הדיאליזה המבוזבזים להשקיית גינות
אורה קורן
הודאה בכישלון: גילת קיווה כי הקבוצה תהיה החברה הביטחונית הפרטית השנייה בגודלה בישראל, אחרי אלביט מערכות
עופר וולפסון
תשתמש בטכנולוגיית אגירה שאובה במתקן שתקים בהספק של 300 מגה-וואט באזור בקעת הירדן    תזכה לרשיון קבוע במידה ותעמוד בתנאים
בר חיון
אם תרצו לעבור בין חברות הסלולר, או אפילו בין המסלולים באותה החברה, תתקלו במנגנון קנסות מסועף ומבלבל, שנועד לצמצם את כדאיות המעבר ולסחוט מכם עוד כסף    מבדיקה שערכנו בעזרת אתר Kamaze נמצא כי עלות הגמישות בסלולר מסתכמת בעד מאות שקלים
עידן יוסף
בלימה בהיקף הפעילות בענף ב-2009    מספר עורכי הדין ב-20 משרדים מובילים ללא שינוי    עלייה של 8% במספר השותפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il