X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מיקרוסופט השיקה השבוע את מנוע החיפוש החדש שלה - בינג יצאנו לעשות לו נסיעת מבחן ראשונה מה היו התוצאות? מה הם החידושים שגילינו? האם הוא טוב יותר מגוגל? הנה הפרטים
▪  ▪  ▪
אפשרויות מעניינות [צילום: AP]

מיקרוסופט השיקה השבוע את בינג, מנוע החיפוש החדש שלה, אשר זמין כעת לציבור תחת הכתובת www.bing.com. המנוע, בשלב זה, זמין בגרסה האנגלית שלו עם כל המאפיינים החדשים, ואילו בגרסאות אחרות, כמו זו העברית, רק עם חלקם. מהתרשמות ראשונית, נראה שעדיין לא מדובר בפריצת דרך של ממש, אך גולשים שישתמשו במנוע יוכלו למצוא כמה שכיות חמדה מדליקות שיכולות לשפר את חווית השימוש.
מאמצים רבים הושקעו במנוע החיפוש החדש על-מנת להתאים אישית, ככל שניתן, את תוצאות החיפוש למשתמש. ככזה, ניתן לראות מצד ימין, בכל חיפוש דרך בינג, תפריט עזר המכוון את המשתמש לעבר התוצאות הרלוונטיות ביותר בשבילו. התפריט כולל הצעה לסינון התוצאות לפי קטגוריות (סרטונים, קניות, תמונות, פורומים, חדשות ועוד), לפי מילות חיפוש קרובות ועוד. תחת לחיצה על כל מילת סינון ניתן לקבל תפריט סינון נוסף. כך למשל, למשתמש שחיפש ביטוי מסוים ולחץ על הקטגוריה "Videos" יפתח תת תפריט נוסף עם אפשרויות סינון נוספות, לפי אורך הסרטון, הרזולוציה שלו, גודל המסך והמקור ממנו הגיע (יוטיוב, hulu, מייספייס ועוד).
חשוב לציין כי אפשרויות הסינון משתנות בהתאם למילת החיפוש שהזין המשתמש. כך למשל, במקרה של חיפוש דגם המעבדים Q9550 של אינטל, יקבל המשתמש בתפריט הסינון קישור לחיפוש המוצר בחנויות באינטרנט על-מנת להשוות מחירים ביניהן. במקרה אחר, של חיפוש מידע אחר העיר ניו-יורק יקבל המשתמש בתפריט הצעה להצגת מידע על תחזית מזג האוויר בעיר, חיפוש חנויות ועסקים בתוכה ועוד.
אפשרויות נוספות מנסות לשפר את חוויית החיפוש ולצמצם את מספר הפעולות שהמשתמש מבצע כדי לאתר את המידע המבוקש. כך למשל, במעבר עכבר ליד כל תוצאה יוצג מעין פס הרחבה שמעבר עליו יציג מידע מפורט יותר על הדף המקושר. זאת, על-מנת לחסוך כניסה לאתרים מיותרים מדף התוצאות. אפשרות אחרת משכללת את מנוע חיפוש הסרטונים באתר, כך שכעת ניתן להפעיל את הסרטון כבר מדף התוצאות באמצעות מעבר עכבר עליו.
שיפור נוסף תוכלו לגלות גם במנוע חיפוש התמונות, הכולל כעת מנגנון לחיפוש תמונות דומות. מנגנון זה מאפשר להרחיב את החיפוש במקרה שהוצגו בתוצאות תמונות ממגוון תחומים. כך למשל, אם המשתמש חיפש תמונות של פריס הילטון אך קיבל גם תמונות של הבירה הצרפתית, הוא יכול לעבור על אחת התמונות של פריס הילטון, ללחוץ על הקישור "show similar images" ויוצגו בפניו רק התמונות של האישיות המפורסמת.
לסיכום, מנוע החיפוש של מיקרוסופט מספק אפשרויות מעניינות רבות שכדאי לנצל. עדיין, לא מדובר בתחליף אמיתי לגוגל, במיוחד לא עבור חיפוש בשפה העברית.
הערה: מומלץ לשנות את מיקום החיפוש לארצות הברית, על-מנת ליהנות ממלוא האפשרויות של בינג. את השינוי ניתן לבצע מהתפריט השמאלי העליון (בשפה האנגלית הוא משתנה לימין).

תחקירי pCon – פיתרון, למי שחסרים זמן פנוי וגם מאות אלפי שקלים בשנה
תאריך:  02/06/2009   |   עודכן:  02/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בינג של מיקרוסופט - התרשמות ראשונית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
המשרד פירסם בקשה לקבלת מידע מגופים המעוניינים לסייע בהפעלת תוכנית המשרד, שנועדה לסייע לסטודנטים מהפריפריה להשתלב במקצועות הטכנולוגיים והמדעיים
יפעת גדות
הסיכוי של משתתפים שהחלו בטיפול בנוגדי דיכאון היה גבוה ב-85% לפתח מחלת פרקינסון לעומת הסיכוי של אנשים שלא החלו בטיפול
מערכת אתר ספורט 5
רמת השרון מול כפר קנא נגד הירידה לליגה א' (שלישי, 16:30 ישיר באתר)
עופר וולפסון
הרווח הגיע לאחר הפסד שיא של 36.9 מיליארד דולר ברבעון הרביעי    אף על-פי כן, מספר הבנקים הבעייתיים ממשיך לזנק, והגיע לרמתו הגבוהה מזה 15 שנה
סהר הראל
דודו טופז, סוזן בויל, אסי דיין - אנחנו מרותקים לנסיקתם אבל מתענגים על התרסקותם    האם אנחנו שמחים שנענשו על עצם היותם כוכבים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il