שירות טלפוני ממוחשב של חברת קווים מאפשר קבלת מידע בזמן אמיתי על האוטובוס הבא בתחנה. השירות, הניתן בעלות שיחה רגילה, מתיר את הספקות המנקרים בקרב הנוסעים - מתי בדיוק יגיע האוטובוס הבא והאם האוטובוס שאליו מצפה הנוסע לא חלף כבר.
המוקד הממוחשב מעודכן על-בסיס מערכת מעקב לוויינית של החברה, המאפשר לה "לראות" בכל רגע נתון היכן נמצא האוטובוס, ולחשב מתי יגיע לתחנה. התשובה שתתקבל לא תהיה בשעה בה יגיע האוטובוס, אלא במספר הדקות שנותרו להגעתו. חיסרון בולט בשירות הוא
חוסר האפשרות לקבל רשימה כרונוללוגית של הקווים היוצאים מן התחנה מבלי להזדקק להקיש את מספר הקו.
בשלב הראשון, יופעל השירות לקווי התחבורה באשכול מרכז - בערים פתח תקוה וראש העין. בהמשך השנה, מתכננת "קווים" להרחיב את השירות לכל הקווים באזורי השירות הנוספים של החברה - אזור בקעת אונו לרבות הקווים לתל אביב וממנה, ובאשכול עפולה והעמקים.