רק פשטה רגל וכבר מתחילה לפרסם. חברת ג'נרל מוטורס החדשה הוציאה במהלך השבוע שעבר פרסומת חדשה ומושקעת, המסבירה לצרכנים מדוע צרותיה הכלכליות של החברה, אשר הביאו לקריסתה במתכונתה הקודמת, הן צעד נכון להבראה ולהתחלה חדשה.
לשון הפרסומת אומרת כך: "בואו נהיה כנים לגמרי: אף חברה לא רוצה לעבור תהליך כזה (הכוונה לפשיטת הרגל והארגון מחדש - ע.ו.). עם זאת, אנחנו לא צופים כעת בסופה של המכונית האמריקנית; אנחנו צופים בלידתה מחדש של המכונית האמריקנית. ג'נרל מוטורס צריכה להתחיל מחדש כדי להפוך לחזקה יותר. היו זמנים בהם שמונה מותגים שונים היו דבר הגיוני. לא עוד. היו זמנים בהם תחשיבי המחיר שלנו יכלו להתחרות בעולם הרחב. לא עוד. המצאתנו מחדש היא הדרך היחידה בה נוכל לתקן את זה, ואנו נתקן את זה".
"העניין הזה הוא לא סביב יציאתנו מעולם העסקים", אומרת הפרסומת של ג'נרל מוטורס החדשה. "העניין הוא הפשלת שרוולינו והתחלה של עסקים חדשים. ג'נרל מוטורס תהפוך לרזה יותר, ירוקה יותר, מהירה יותר, חכמה יותר".
עדיין לא ברור לחלוטין היכן הפרסומת החדשה תפורסם, אך אין ספק כי מדובר בתצוגה נועזת ופתוחה למדי מצד חברה מסחרית.
ליחצו כאן לצפייה בפרסומת החדשה של ג'נרל מוטורס.