X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
סשה ברון כהן חוזר עם "ברונו", ג'ון קונור חוזר לסיבוב רביעי של "שליחות קטלנית" והארי פוטר חוזר בפרק שישי עונת סרטי ההמשך נפתחת בסערה
▪  ▪  ▪
עידן הקרח 3 [צילום: עכבר העיר]

עונת שוברי הקופות ההוליוודית נפתחה למעשה כבר בראשית אפריל, כשעותק עבודה של הסרט "אקס מן וולברין: המקור" דלף לרשת, בדיוק חודש לפני שהסרט אמור היה לעלות למסכים. הדליפה הכניסה את אולפני פוקס ללחץ, ובהחלט אפשר להבין מדוע. כעת ברור שחששותיו האולפן (שעירב את האף-בי-איי בחקירה) היו מוגזמים. הסרט גרף בסופו של דבר מאות מיליוני דולרים ברחבי העולם, ומהתקרית אפשר ללמוד שהקהל עדיין מעדיף לקבל את מנת האקשן והאפקטים שלו בבית הקולנוע, ואלה חדשות מצוינות להוליווד.
סימן מעודד נוסף הוא שגם המשבר הכלכלי העולמי טרם נתן את אותותיו ברווחיהם של האולפנים הגדולים: בזכות הצלחות כמו "סטאר טרק" ו"מלאכים ושדים" (שעלו למסכים בחודש שעבר), עד עתה מדווחים האולפנים על הכנסות שמשתוות, ואף עולות, על אלה של הקיץ שעבר. הנה כמה מהסרטים הגדולים, הרועשים והיקרים שינחתו באולמות הקולנוע בחודשים הקרובים וינסו להפוך את החום והלחות של החודשים הקרובים לנסבלים יותר (ואת חשבונות הבנק של מפיקיהם לתפוחים יותר).
קומדיות
שלוש שנים אחרי "בוראט", סשה ברון כהן שב למסך הגדול עם "ברונו" (יעלה בארץ ב-10 ביולי). כהן מגלם כתב אופנה אוסטרי הומוסקסואל שמסתובב ברחבי ארצות הברית ואירופה, ומסבך את הסובבים אותו במצבים שעתידים להגדיר מחדש את גבולות הטעם הטוב.
ויל פרל ("אחים חורגים") מככב ב"הארץ האבודה" (23 ביולי) - עיבוד עמוס אפקטים לסדרת טלוויזיה משנות ה-70. פרל מגלם שומר יערות, שמוצא את עצמו ביקום מקביל שמאוכלס בדינוזאורים. את הסרט ביים בראד סילברלינג ("למוני סניקט"), ולצדו של פרל מככבים אנה פריל ודני מקברייד.
"בדרך לחתונה עוצרים בוגאס" (30 ביולי) מספר על מסיבת רווקים פרועה, שמותירה את משתתפיה כה הלומים, עד שהם אינם זוכרים ממנה דבר. אף שהקדימון של הסרט נראה כמו שילוב בין "אחי, איפה האוטו שלי" ל"שלושה גברים ותינוק", יש האומרים כי סרטו של טוד פיליפס ("רוד טריפ") עומד להיות אחד הלהיטים הגדולים והמצחיקים של הקיץ. בין המשתתפים: בראדלי קופר, זאק גאליפיאנאקיס ואלוף העולם במשקל כבד בדימוס, מייק טייסון.
"אנשים מצחיקים" (6 באוגוסט), סרטו השלישי של ג'אד אפאטו כבמאי ("בתול בן 40", "הדייט שתקע אותי"), מספר על קומיקאי מצליח וציני (אדם סנדלר), שלומד כמה דברים על החיים לאחר שאובחן אצלו סרטן. אחרי שהקומדיות המטופשות והילדותיות שכתב והפיק בשנים האחרונות ("חרמן על הזמן", "קח את זה כמו גבר", "אננס אקספרס") השתלטו לחלוטין על הז'אנר, אפאטו ינסה הפעם גם לרגש.
"שנה 1" (13 באוגוסט) של הבמאי-שחקן הוותיק הרולד ראמיס ("להתעורר אתמול בבוקר"), הוא קומדיה תנ"כית בסגנון "בראיין כוכב עליון" של חבורת מונטי פייטון. שני גברים לא מאד מפותחים (ג'ק בלאק ומייקל סרה) מסתובבים בארץ המובטחת (בתקופת הברית הישנה) ופוגשים בדרך דמויות מוכרות, דוגמת אדם וחווה וקיין והבל. ג'אד אפאטו נמנה עם המפיקים.
סרטי בנות
לאחר היעדרות של כמה שנים טובות, "ההצעה" (18 ביולי) מסמן את שובה של סנדרה בולוק ("איזו מין שוטרת") לז'אנר הקומדיות הרומנטיות. בולוק מגלמת בוסית קשוחה שמכריחה את אחד העובדים שלה (ראיין ריינולדס) להתחתן אתה כדי למנוע את גירושה מארצות הברית. הבעיה היחידה היא שהחתן הפוטנציאלי מתעב אותה.
ניה ורדלוס, שכבשה את לבו ואת כיסו של הקהל עם "החתונה היוונית שלי", מככבת ב"האהבה היוונית שלי" (25 בחודש), שבו היא מגלמת מדריכת תיירים שמזכירה לעצמה כיצד להשתמש בלב שלה בעת טיול ביוון.
"אני אוהב אותך בת קופר" (23 ביולי) מספר על תלמיד תיכון מרובע שמתוודה על אהבתו למלכת בית הספר בזמן נאום סיום הלימודים. כריס קולומבוס ("שכחו אותי בבית") ביים.
פעולה
"שליחות קטלנית: התעוררות" (עלה ביום ה', 4.6.09), החלק הרביעי בסדרת המד"ב הפופולרית, מתרחש בעתיד הלא רחוק ומתאר עולם פוסט-אפוקליפטי, שבו בני האדם נלחמים על חייהם מול רובוטים ענקיים וחסרי רחמים שמבקשים להשמיד אותם. כריסטיאן בייל ("האביר האפל") מגלם את ג'ון קונור, מנהיג המורדים. לצדו מככב השחקן האוסטרלי, האלמוני יחסית, סאם וורתינגטון, שגונב את ההצגה.
"רובוטריקים: הנקמה" (25 בחודש), סרט ההמשך ללהיט הענק מקיץ 2007, מגולל את המשך מלחמותיהם של הרובוטריקים בשקריניקים, כאשר בתווך ניצבים שיה לבוף ("אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח") וחברתו החטובה (מייגן פוקס).
"אויבי הציבור" (9 ביולי) של מייקל מאן ("היט") הוא אפוס אקשן תקופתי, המתרחש בשנות ה-30. במרכז העלילה שודד הבנקים האגדי ג'ון דילינג'ר (ג'וני דפ) שסוכן אף-בי-איי מבקש ללכוד אותו (כריסטיאן בייל).
"חטיפת הרכבת התחתית 123" (30 ביולי) של טוני סקוט ("רומן על אמת") הוא גרסה חדשה ל"The Taking of Pelham 123" - סרטו הקלאסי של ג'וזף סרג'נט מ-1974, שהשפעתו ניכרה בסרטים דוגמת "כלבי אשמורת" ו"מת לחיות 3". ג'ון טרבולטה מנהיג כנופיית פושעים שחוטפת רכבת תחתית בניו-יורק. דנזל ואשינגטון הוא השוטר שצריך לעצור אותו. וגם ג'יימס גנדולפיני ("הסופרנוס") משתתף.
"ממזרים ידועים לשמצה" (27 באוגוסט) של קוונטין טרנטינו ("ספרות זולה") הוא סרט מלחמה מדובר ודברני על קבוצה של חיילים אמריקנים-יהודים שחוצה את אירופה הכבושה בזמן מלחמת העולם השנייה כדי לקרקף כמה שיותר נאצים. את החבורה האמיצה מוביל בראד פיט. הסרט לא הפיל את הקהל כשהוקרן בפסטיבל קאן האחרון. ובכל זאת, אף פעם לא כדאי להמעיט מערכו של טרנטינו.
ילדים
הסנאי הקטן והחמוד ממשיך לרדוף אחר הבלוט החמקמק ב"עידן הקרח 3" (2 ביולי). הפעם מתווספים גם דינוזאורים (ומשקפי תלת ממד).
"הארי פוטר והנסיך חצוי הדם" (16 בחודש), הפרק השישי בסדרה על הקוסם המתלמד הארי ומאבקו הלא נגמר בכוחות האופל, ממשיך מהמקום שבו נפסק הפרק החמישי. מעריצים רבים סבורים שמדובר בספר הטוב בסדרה. האם הבמאי דייוויד ייטס יצליח לעמוד בציפיותיהם הגבוהות?
"למעלה" (23 ביולי), שפתח את פסטיבל קאן בחודש שעבר, הוא גם הסרט הראשון של החברה בתלת ממד. הסרט, שקיבל ביקורות מצוינות, מספר על ידידות לא שגרתית שנרקמה בין זקן שמחבר את ביתו לכדור פורח ויוצא למסע לדרום אמריקה לבין ילדון חמוד ושמנמן.
"פוניו" (30 בחודש) הוא סרטו של הייאו מיאזאקי ("הטירה הנעה", "הנסיכה מונונוקי"), מי שנחשב לוולט דיסני היפני. בסרטו החדש ילד בן חמש מתיידד עם דגיגה מוזהבת ומלכותית שחולמת להיות בת אנוש.
בדרך למעלה
סאם וורתינגטון ("שליחות קטלנית: התעוררות")
השחקן האוסטרלי האלמוני מביא אל המסך נוכחות גברית מרשימה ולכן מבקרים רבים סימנו אותו ככוכב הסרט. בשנה הקרובה יעלו שני שוברי קופות פוטנציאליים נוספים בכיכובו: "אווטאר", אפוס המד"ב החדש והשאפתני של ג'יימס קמרון ("טיטאניק"), ו"התנגשות הטיטאנים", גרסה חדשה לסרט ההרפתקאות הקלאסי מ-1981.
מייגן פוקס ("רובוטריקים: הנקמה")
מושא הפנטסיה המועדף על בני טיפש עשרה (והאבות שלהם). הנערה השחרחורת והסקסית, שכבר הוזכרה כיורשת לאנג'לינה ג'ולי, תהיה עסוקה מאוד בשנה הקרובה.
זאק גאליפיאנאקיס ("בדרך לחתונה עוצרים בוגאס")
הקומיקאי השמנמן והמזוקן אומנם מופיע בקומדיות טלוויזיוניות ובתפקידי משנה קולנועיים כבר שנים, אבל עד עתה חמק ממנו התפקיד שיהפוך אותו לשם מוכר בכל בית. צפייה בקדימון של סרטו החדש מעלה את הסברה שהמזל שלו עומד להשתנות.
דני מקברייד ("הארץ האבודה")
מקברייד, שפרץ לתודעה לפני שנתיים בזכות קומדיה עצמאית קטנה ומשעשעת ששמה "The Foot Fist Way", השתתף בקיץ שעבר בתפקידים קטנים בסרטים כמו "אננס אקספרס" ו"רעם טרופי", ובתפקיד הראשי בסדרה הקומית המצוינת "Eastbound and Down". הקיץ הזה הוא עולה מדרגה ונהופך לסייד קיק של ויל פרל, דבר שבטוח לא יזיק לפופולריות שלו.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  07/06/2009   |   עודכן:  07/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
נתונים מקרוב ל-92,000 בתי אב בארה"ב הראו כי ההפרעה הנוירולוגית שכיחה פי שלושה יותר בקרב בנים לעומת בנות, ושכיחה פי שניים בקרב ילדים בגילאי 12 עד 17 בהשוואה לילדים בגילאים 12-6    כ-27% מהילדים שאובחנו עם תסמונת טורט סבלו מצורה מתונה עד חמורה של ההפרעה
עופר וולפסון
כך טוען יו"ר התעשיה הקיבוצית    מנמק את המצוקה בצמצום חד של קווי האשראי ובירידה בביקושים העולמיים    מבקר את התגובה הממשלתית: "המופקדים על היישום לא הבינו את מטרתם"
אלעזר לוין
ישלם לרוגובין ופדרמן 70 שקל למ"ר    היזמים ישקיעו 100 מיליון שקל בבניית מרכז מסחרי בן 12 אלף מ"ר    בעתיד - גם שני מגדלי משרדים
אלעזר לוין
חברת ביטוח ישיר השלימה ארבעה חודשים לפני המועד את הליכי המכירה של עסקי הביטוח במזרח אירופה לחברת רויאל סאן    רווח הון נטו: 190 מיליון שקל
אלעזר לוין
חברתו חייבת לבנק מזרחי 670 מיליון שקל    הבנק נתן לחברה ארכה של חודש, תמורת הערבות החדשה של הבעלים, כדי לגבש הסדר    ערבותו האישית לבנק זינקה ל-300 מיליון שקל    על הפרק: גורל חברת אזורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il