X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שמר על ההחלטה מערכאה נמוכה יותר אשר קבעה כי מתמודדים בתוכנית ריאליטי זכאים לקבל שכר על השתתפותם, משל היו שחקנים מקצועיים בהפקה מתוסרטת המפיקים במדינה זועמים
▪  ▪  ▪
ההשתתפות היא פרס בפני עצמו? הישרדות הישראלית [צילום: עכבר העיר]

הליכה על חוף טרופי לאור השקיעה, המלווה לאחר מכן במסאז' או בפלירטוט עם חבר אטרקטיבי מהמין השני. עבור חלק מהאנשים, מדובר בחופשה המושלמת. בצרפת - זו עבודה לכל דבר, על-פי פסיקה של בית המשפט העליון בה.
לאחרונה פסק בית המשפט כי המתחרים בגרסה הצרפתית של תוכנית הריאליטי "אי הפיתויים" זכאים לחוזי העסקה ולפיצוי כספי על השתתפותם - ממש כפי ששחקנים מקצועיים זכאים לכך. כך דיווח הניו-יורק טיימס שלשום (יום א', 7.6.09).
התוכנית, אשר הוקרנה בצרפת בין השנים 2002 ל-2008, הציבה זוגות צעירים על איים שטופי-שמש למשך 12 ימים, כאשר בני הזוג היו מופרדים האחד מהשנייה, ונאלצו לעמוד בפני ניסיונות השכנוע של מפתים מקצועיים, אשר לגופם היו פריטי לבוש מועטים יותר, כדי לבחון את נאמנותם. הפסיקה תמכה בקביעה קודמת, של ערכאה נמוכה יותר, אשר קבעה כי "פיתוי אדם מהמין השני דורש ריכוז ותשומת לב".
יחד עם הגיחוכים הצפויים, ההחלטה עוררה קול זעקה מצד שדרנים צרפתיים, אשר דאגו כי ההחלטה עלולה לפגוע בתעשיית הריאליטי ובתוכניות אחרות המסתמכות על חובבנים, כגון תוכניות כשרונות או שעשועונים, על-ידי כך שהן יהפכו להיות יקרות יותר ומסורבלות להפקה.
"המפיקים אינם מעל לחוק", אמר ג'רמי אסוס, עורך-דין פריזאי אשר ייצג בבית המשפט שלושה ממשתתפי התוכנית. "עליהם לכבד את החוק, ממש כמו מישלן או מקדונלדס".
על אף שחוקי העבודה בצרפת ידועים כידידותיים לעובדים, צרפת אינה המקום היחיד בו תוכניות טלוויזיה בלתי מתוסרטות זכו לעבור בחינה קפדנית לאחרונה עבור הדרך בה הן מתייחסות למשתתפיהן החובבנים.
בבריטניה, טוקבק תמזה, המפיקה של התוכנית "לבריטניה יש כשרון", מסרה כי היא בוחנת את הליכיה לאחר שסוזן בויל, הזמרת הסקוטית שזינקה לתשומת הלב הבינלאומית לאחר הופעתה בשלב המקדמי של התוכנית, אושפזה לזמן קצר במוסד פרטי לאחר שהפסידה בסיבוב הגמר של התחרות. החברה מסרה כי גברת בויל הייתה "סחוטה ומרוקנת נפשית", לאחר ההתעניינות העזה של התקשורת בענייניה.
על אף שבויל עזבה את המרפאה בה אושפזה, דוברת חברת ההפקה אמרה כי בגרסאות עתידיות של תוכנית הכשרונות, "אנו ניקח בחשבון את העניין חסר-התקדים שאנשים רגילים הופכים למפורסמים בן-לילה".
בעניין דומה, הממשלה הבריטית מסרה כי היא בוחנת את ההגנה הניתנת לילדים המשתתפים בתוכניות מסוג זה, לאחר שילדה בת 10 פרצה בבכי במסגרת חצי-הגמר של התוכנית בה השתתפה בויל.
דוברת ההפקה מסרה כי אמה של הילדה הבטיחה למפיקים כי הילדה רגילה לעליות ומורדות בהוסיפה כי "רווחתם של המתחרים היא תמיד בראש מעיינינו".

תאריך:  09/06/2009   |   עודכן:  09/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש העליון בצרפת: ריאליטי - עבודה לכל דבר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר חדש מראה כי חולים ששתו יותר משבעה משקאות אלכוהוליים בשבוע היו בסיכון גבוה ב-50% לפתח סרטן המעי הגס    עישון, סוכרת והשמנה גם הם נמצאו קשורים למחלה
אביב דילבסקי
מה אנחנו מרוויחים משלב האודישנים, מלבד צחוק מתגלגל על חשבונם של נערים עם חלום? אביב דילבסקי מחפשת נקודות אור
איריס בר-טל
המסע ביוזמת קצין המשטרה הצבאית הראשי העומד לסיים תפקידו    עלות מסע האופנועים ממטולה לאילת - 40 אלף שקלים    המשטרה הצבאית: "המסע נועד לאכיפת הסדר"
טל לוי
בזן מוסיפה עוד 4%    מניות הבנקים הפועלים ולאומי מוסיפות 1.5%    יציבות במחירי איגרות החוב
עופר וולפסון
משרד האוצר האמריקני יאפשר ל-10 מן הבנקים הגדולים בארה"ב, לקנות בחזרה מן הממשל את מניותיהם ששימשו לחילוצם בשיא מחנק האשראי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il