X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית משפט לתביעות קטנות חייב את חברת הוט לשלם ללקוח מטורטר פיצוי בגין שירות קלוקל שגרם לו לנזק ולעוגמת נפש השופטת קבעה שהזיכוי שניתן אינו מספיק ולא משקף את הנזק
▪  ▪  ▪
שירות גרוע. הוט [צילום: ערוץ 2]

אייל אסרף תבע את חברת הוט מערכות תקשורת בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים לאחר שסבל משירות רע במיוחד. בכתב התביעה ביקש אסרף פיצוי בגין ביטול זמן, שיחות טלפון ועגמת נפש שנגרמו לו בעטיה של תקלה חוזרת באינטרנט.
בכתב התביעה ובעדותו, תאר תקלה שהחלה בתאריך 23.1.08 ונפתרה ביום 9.4.08. מכתב התביעה עלה שבתאריך 23.1.08 הגיע טכנאי, באיחור, החליף את התקע וטען כי הבעיה נפתרה, אלא שכשעה לאחר שעזב, התקלה חזרה. בתאריך 28.1.08 נקבע ביקור נוסף, הטכנאי החליף מגבר, והודיע שאם התקלה תחזור יישלח טכנאי בכיר. בתאריך 4.2.08 נשלח שוב טכנאי שלא הצליח פתר את הבעיה והובטח לאסרף שה"הסיירת" של הוט תישלח לביתו. בתאריך 4.2.08 הגיע טכנאי "רגיל", ולא בכיר כמובטח, ובשיחה עם המוקד נאמר לאסרף שהטכנאי בכיר, ואם התקלה תחזור, ישלחו סוף סוף את ה"סיירת".
הטכנאי החליף את המודם, אך התקלה חזרה. בתאריך 5.2.08 שוחח אסרף המותש עם המוקד וביקש לדבר עם המנהלת ולדבריה, הטכנאי האחרון לא היה בכיר ולכן לא ניתן לשלוח את ה"סיירת". לאחר שאיים שיתנתק מהשירות, הובטח לו ביקור של "הסיירת" וביום 7.2.08 חרף ההבטחה לא נשלחה שום "סיירת". בצר לו כיתת אסרף רגליו, וביום 10.2.08 נסע לבניין של HOT והובטח לו ש"הסיירת" תגיע בשעה 13:30. מילים לחוד ומעשים לחוד. הוט שלחה טכנאי שהחליף חלק והצהיר שהבעיה נפתרה וכעבור שבועיים האינטרנט "סבל" מניתוקים. רק ביום 9.4.08 הגיעו טכנאי ה"סיירת" שפתרו את התקלה במזל טוב. לטענת אסרף, מקורה של התקלה בנקודת הסתעפות על הגג הבית והוט הייתה צריכה לגלות אותה ולהחליף את הכבל. "לאחר שטכנאי החליף את הכבל, הבעיה נפתרה".
הוט הודתה בכתב ההגנה שהשירות שהעניקה לאסרף לא היה סביר ולא היה מספיק טוב. לשאלת ביהמ"ש מדוע לא החליפה את הכבל מלכתחילה, השיבה שהתקלה נבעה מרכיב פסיבי הנמצא על גג המבנה, שלא היה תקין, ולקח כמה ביקורים עד שאחד הטכנאים טרח וגילה זאת. כשנשאלה אם ניתן היה לגלות את התקלה במועד מוקדם יותר, השיבה: "לא בטוח, מאחר והתקלה הייתה לסירוגין". לדבריה, בהתחשב בכך שהתקלה נמשכה 37 ימים, קיבל אסרף זיכוי של 84 ימים בשווי של 105 שקל.
השופטת עירית כהן, פסקה שאסרף זכאי לפיצוי גבוה יותר. "הנתבעת הודתה שהתנהלותה לא הייתה סבירה בנסיבות המקרה. התנהלות זו גררה שעות של המתנה של התובע בביתו, עגמת נפש בשל התקלות, ובזבוז זמן בשל השיחות הרבות שנאלץ לבצע. בנסיבות אלה זכאי התובע לפיצוי. הפיצוי שהציעה הנתבעת בשווי 105 ש"ח אינו משקף את הנזקים שנגרמו לתובע. אני מחייבת את הנתבעות לשלם לתובע פיצוי בסך של 1,500 שקל. כמו-כן תחזיר הנתבעת לתובע את אגרת המשפט. הפיצוי ישולם בתוך 30 יום".

ת.ק. 1148/09 ירושלים
תאריך:  09/06/2009   |   עודכן:  10/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת הוט הודתה: "לא הענקנו שירות טוב"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
בית משפט לתביעות קטנות חייב בעל עסק בתשלום פיצוי לשכן טרוט עיניים שהאזעקה לא נתנה לו לישון    התובע פוצה בגין עוגמת נפש לאחר שהוכיח שהאזעקה פעלה שלא כדין
עידן יוסף
המשטרה תחקור את בני משפחותיהם של החשודים כדי להתחקות אחר עקבותיה של חוליה נוספת    דודו טופז נחקר גם בשבת בשל "מידע חם"    מכחיש רעיון לפגוע בגרושתו ובבעלה
מאיה שני
שלושה שופטים ממלאווי קבעו כי מדונה תהיה זכאית לאמץ את הילדה מרסי    מקורב למדונה: "מדונה יכולה להזיז הרים כשהיא כזו נחושה"
אלעזר לוין
הערכה: תשלם 22-21 דולר למ"ר לחודש    הושלמה השכרת 18 קומות המשרדים במגדל השלישי של עזריאלי    בזק נשארת עד 2011 - לפחות
מאיה שני
כך קבעה הסוכנות האירופית לבטיחות בתעופה    גם מטוסים מן הדגם שהתרסק לפני כשבוע בטוחים    חברות התעופה השונות בעולם מכריזות כי מטוסיהן בטוחים    אייר פראנס מתקינה חיישנים חדשים במטוסיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il