X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התובעת שעברה טיפולים להסרת שיער ביקשה מבית המשפט לבטל את ההסכם עם הנתבעת בית המשפט פסק שאין הצדקה לכך ומתח ביקורת נוקבת על התובעת שנהגה בחוסר תום לב
▪  ▪  ▪
חוסר יושר וחוסר תום לב [צילום: AP]

מירי אטרושי תבעה את חברת פרופורציה פי.אם.סי בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים לאחר שלא הייתה מרוצה מטיפול להסרת שיער. מכתב התביעה עלה שאטרושי התקשרה עם הנתבעת לקבלת טיפול של הפחתת שיער באזורים שונים בגופה, שכלל חבילה של שניים עשר טיפולים. לאחר שלושה טיפולים ביקשה להפסיק את ההתקשרות, והעלתה שורה של טענות שבעטיין ביקשה להפסיק את ההתקשרות ולקבל את כספה, או לפחות לקבל החזר תשלום בניכוי עלות הטיפולים שניתנו. לדבריה, היה עליה להמתין בכל פעם בין 30 ל-50 דקות לכל טיפול, זכתה ליחס פוגע ומזלזל בעוד שציפתה ליחס נחמד.
בכתב ההגנה טענה הנתבעת שאטרושי לא הוכיחה עילה שמצדיקה החזר כספי. "התובעת חתמה על 'הסכם ביצוע תשלום לייזר' ועל טופס 'הסכמה לקבלת טיפול להפחתת שיער' ובסעיף 3 להסכם ביצוע התשלום, נכתב במפורש כי 'ביטול עסקה מכל סיבה שהיא (לרבות הריון) לאחר קבלת טיפול ראשון ו/או מספר טיפולים, לא יזכה את הלקוח להחזר כספים'. מכאן שאין כל הצדקה שתקבל החזר, מה גם שקיבלה ארבעה טיפולים קודם לבקשתה להפסיק את הטיפול". הנתבעת הוסיפה שבסעיף 5 להסכם נקבע ששעת הטיפול עשויה להתאחר, ואיחור של עד שעתיים ייחשב לסביר ומוסכם. לדבריה, אטרושי ביטלה מספר טיפולים מבלי להודיע, בניגוד להסכם בו צוין שלקוח חייב להודיע על ביטול תור עד שני ימי עסקים טרם מועד הטיפול, ובמידה שיאחר מעל עשרים דקות הוא עלול שלא להתקבל לטיפול. הנתבעת הדגישה שלא תבעה מאטרושי תשלומים נוספים חרף העובדה שביטלה טיפולים, וביקשה לדחות את התביעה.
השופטת תמר בר אשר צבן דחתה את התביעה. "לאור האמור ומאחר שהתובעת אישרה את חתימתה על שני המסמכים האמורים ולא הצביעה על כל עילה המצדיקה את ביטול ההסכם, אין כל סיבה שתהיה זכאית להחזר התשלום ששילמה, אם החליטה באופן חד-צדדי להפסיק את הטיפול. יחד עם זאת, חשוב להזכיר כי נציגת הנתבעת אישרה שגם היום תסכים הנתבעת לאפשר לתובעת להשלים את הטיפול ובכך לקבל תמורה מלאה לכספה".
השופטת מתחה ביקורת נוקבת על התנהלותה של אטרושי שביקשה פסק דין בהעדר צד, למרות שנציגת הנתבעת הודיעה לה שתאחר לדיון והיא לא עדכנה בדבר את בית המשפט. "אני סבורה שאופן התנהלותה של התובעת חמור מאד, שכן מעבר לעובדה שקיבלה פסק דין לאחר שהטעתה את בית המשפט, היא גם נהגה בחוסר יושר כלפי נציגת הנתבעת שלה אמרה כי תמתין לה עד אשר תגיע לדיון. כתוצאה מכך, לא רק שבוזבז פעמיים זמנו של בית המשפט, אלא שנציגת הנתבעת נאלצה להגיע פעם נוספת במיוחד לירושלים לצורך הדיון. לאור אופן התנהלותה של התובעת והעובדה שהתנהלות לא ישרה זו גרמה לכך שנציגת הנתבעת תגיע פעם שנייה לדיון בבית משפט בירושלים, אני מחייבת את התובעת לשלם לנתבעת הוצאות בסך 1,000 שקל שישולמו תוך 30 יום".

ת.ק. 3286/08 ירושלים
תאריך:  17/06/2009   |   עודכן:  17/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעלת דין שהטעתה את ביהמ"ש חויבה בהוצאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
התובעת טענה שהנתבע התרשל בהתקנת סוגר למרפסת וגשמים חדרו לדירה    הנתבע השיב שהליקויים תוקנו והיה צורך בתיקון פשוט מאוד שלא הצדיק הגשת תביעה    התביעה נדחתה
מחלקה ראשונה
השר לביטחון פנים לא דיבר פוליטקלי קורקט במפגש עם שוטר סמוי וזכה לקיתונות של רותחין
אלעזר לוין
דמי השכירות ללא שינוי - 75 שקל למ"ר    ירידה בתפוסת משרדים ברוב הערים    שטחי מסחר בת"א הוזלו ב-9% ובהרצליה ב-8%    שכירות מסחרית בירושלים הוזלה ב-53%    מ"ר מסחרי בת"א הוזל ב-10% ל-20,000 שקל
מחלקה ראשונה
ראש המוסד העריך כי המהומות באירן לא יימשכו זמן רב    הודה: "אם מוסאבי היה מנצח היה לנו קשה יותר להסביר את כל נושא האירני לעולם כולו"
ניר צליק
דאו ג'ונס ירד ב-1.3%; בסט ביי נחלשה ב-7.3%    נאסד"ק החסיר 1.3%; אלווריון זינקה ב-15%; טבע ירדה ב-0.2%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il