X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בפרויקט משותף לתנועת אומ"ץ ולמועצת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה סטודנטים פתרו מקרים של תושבים אשר התלוננו במשרדי התנועה
▪  ▪  ▪
אומ"ץ לדור הבא

בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת חיפה הסתיים השבוע פרויקט במסגרתו קבוצת סטודנטים הפגינה מעורבות חברתית וטיפלה בתלונות שקיבלה מאומ"ץ, תנועה א-פוליטית, אשר חרתה על דגלה את המאבק בשחיתות השלטונית והציבורית, בשיתוף פעולה הדוק עם עורכי הדין של התנועה.
ביחד עבדו לפתרון בעיות בעלות משמעות ציבורית מול גופי השלטון השונים. במהלך הסמסטר עבדו הסטודנטים בשיתוף פעולה הדוק עם היועצים המשפטיים של תנועת אומ"ץ - היועצת המשפטית להנהלת התנועה, עו"ד גליה גבעולי והיועץ המשפטי בצפון, עו"ד חיים נתיב, אשר סיפקו לסטודנטים את המידע והחתימו אותם על הצהרת סודיות.
הסטודנטים איילת בך ועידו צ'רנוברודה עסקו בתלונה הנוגעת לחבר כנסת מכהן אשר לפי החשד עובר עבירת אתיקה. "שלחנו קובלנה בעניין לוועדת האתיקה ומכתב למבקר המדינה שיחקור את הנושא", אמרה בך. הסטודנטיות פאמלה בנימין ומעיין סודאי עסקו באפליה בחינוך החרדי על-רקע עדתי. "כתבנו מכתב למשרד החינוך בנושא אי-החוקיות של אפליה זו בייחוד לאור קביעות ביהמ"ש בפסק-דין בנות יעקב", אמרה בנימין. הסטודנטיות גילת אברהם, חני שרייר ופזית רשטניק עבדו על תלונה שהגיעה בנוגע לחברת כרטיסי אשראי אשר על-פי החשד הונתה רוכשים. "על-פי בדיקה שערכנו, ניכר כי ייתכן ששיווק השירות עומד בסתירה לחוק הגנת הצרכן. שלחנו מכתב למועצה לצרכנות בבקשה שיבדקו את הנושא", סיפרה אברהם.
הסטודנט יונתן הראל אמר כי "הפרויקט גרם לי להבין את גודל הפער בין הקלות בה ניתן לפגוע באינטרסים ציבוריים לבין כמה קשה לחשוף את הפגיעות הנ"ל ולתקנן". הסטודנטית הילה משה: "אני חושבת שסוף-סוף אנחנו מתעסקים עם דברים שהם באמת פרקטיקה, ולא דברים באוויר".
נציגי אומ"ץ מסרו שנהנו לעבוד עם הסטודנטים, ושמחו לראות כי מינהל תקין וצדק חברתי מצוי על סדר יומם של הדור הצעיר, וכי הם שופעים רעיונות ומרץ לתיקון המחדלים ובעלי יכולות להציע הצעות לשיפור בנושאים מגוונים.

תאריך:  17/06/2009   |   עודכן:  17/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חניכה לסטודנטים: פתרון בעיות בשחיתות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מדוח ארגון המסחר וההשקעות הבריטי עולה כי ישראל היא בין 20 המובילות בכמות ההשקעות בממלכה הבריטית    עקפה את הונג קונג, פינלנד וטייוואן    בתקופת הדוח עלתה כמות ההשקעות ב-11%
צבי זרחיה
ח"כ חוטובלי הודיעה כי תילחם בהצעה ותנסה לקדם הכרה בהוצאות מטפלת
יפעת גדות
חומרים נוגדי חמצון, הנמצאים בעיקר בפירות ובירקות, מורידים את רמת הלחץ החמצוני שעלול להשפיע על איכות הזרע, וכן משפרים את ריכוזיות ותנועתיות הזרע
רוי רגב
הוא היה שם בהולדת הגראנג', עם הקול האדיר שלו והשירים האלמותיים    אז מה עם כריס קורנל נמצא בתקופה חלשה? עדיין שווה ללכת, טוען רוי רגב
מערכת PCאון
שבוע לאחר שהכריזה אפל על השקת הדור השלישי של מכשירי ה-iPhone שלה, מודיעות כעת חלק מספקיות הסלולאר בישראל על כוונתן למכור אותו בארץ    מתי המכשיר יהיה זמין באופן רשמי בישראל? מי הספקיות שימכרו אותו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il