X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חתונת החלומות מתחילה בבחירה החשובה ביותר - המקום מגוון האולמות בישראל גדול וכולל אולמות ענק ובוטיק, אולמות עם גנים פתוחים וסגורים או פשוט מקום פתוח ולא פורמלי
▪  ▪  ▪
למצוא את שביל הביניים [צילום: AP]

אז החלטתם להתחתן. מזל טוב. כבר ברגע הצעת הנישואים יש לזוג מושג כללי לגבי תאריך החתונה. בקיץ הקרוב, בסתיו הבא או בכלל בתאריך ה-9.9.09. השלב הבא, ואולי הקריטי ביותר בהכנות החתונה הוא בחירת המקום בו אתם רוצים לחגוג.
רוב הזוגות בוחרים בסופו של דבר באולם סטנדרטי, הכולל (או שלא) גן פתוח לקבלת הפנים ולחופה אולם חשוב שתדעו שיש מספר אפשרויות לעריכת החתונה. אם יש לכם מספר מצומצם של מוזמנים, אולי יתאים לכם לערוך את החתונה באולם בוטיק קטן ואלגנטי. אם אתם רוצים חתונת ענק בקיץ, יכול להיות שהכי טוב שתעשו את החתונה בגן פתוח וגדול שיתן תחושה של מרחבים. ואולי בכלל כדי להתחתן באולם עם גן ואז החופה תהיה מתחת לכיפת השמיים ומצד שני האורחים יאכלו במזגן.

דברים שחשוב לזכור לפני הבחירה

לדרוש לראות את האישור להפעלת מקום אירועים. יש מקומות רבים הפועלים ללא רשיון, מה שאומר שאין פיקוח לגבי בטיחות המקום, בטיחות אש ונהלי סניטריה בסיסיים.
כמות המלצרים צריכה להיות לא יותר מ-10 אורחים למלצר. אל תתנו לבעל האולם להגיד לכם שמספיק מלצר לכל 15 אורחים - זה לא נכון! אתם רוצים שהאורחים יקבלו את האוכל חם? אתם רוצים שתמיד תהיה שתייה על השולחן ושאם יש בעיה המלצר יהיה זמין? תקפידו שיהיו מספיק מלצרים.
המקום צריך להיות נגיש לכלל האורחים. במידה והאורחים שלכם מגיעים מאזורים שונים בארץ רצוי לעשות את האירוע במרכז הארץ, כאשר אופציה נוספת היא לארגן הסעות לאורחים.
תתייעצו עם המשפחות מאחר שהן משלמות (כנראה) על החתונה ויש להן ידע רב על האורחים.
הכשרות היא גורם מרכזי, בין אם תרצו בכך ובין אם לא. סביר להניח שחלק מהאורחים שלכם אוכלים אוכל כשר וצריך להתחשב בהם. חשוב לא פחות - רב רגיל מהרבנות לא יחתן אתכם במקום ללא תעודת כשרות.
לאחר שעשיתם את הסבב המסורתי בין עשרות מקומות והחלטתם על 3-2 מקומות מועדפים, חייבים ללכת לראות את המקומות הללו שוב. לאחר שהחלטתם על ה-מקום שלכם, לכו לראות פעם שלישית, וכדאי מאד שזה יהיה במהלך חתונה, על-מנת שתתרשמו מהמקום בזמן אמת.
תבדקו מה רמת הנקיון במטבח, זה אינדיקטור טוב לגבי רמת האוכל וההשקעה של המקום.
להתמקח על התשלום, וכמה שיותר! לוודא כמה עולה לפתוח שולחן ברגע האחרון, מה גובה הטיפ הממוצע למלצר ובכל מקרה - לא לשלם יותר מ-10% מהתשלום מראש.
במידה ואתם רוצים עיצוב מיוחד (נרות, פרחים, מפות וכדומה) חשוב להזכיר את זה לפני חתימת החוזה ולסגור את כל הפרטים לפני שמתחילים לשלם.
כדאי לדעת שביום חמישי משלמים יותר על האולם (בגלל הביקוש) ושיום ראשון הוא היום הזול ביותר. חוץ מזה, חתונה בחורף זולה בלפחות 10% מאשר חתונה באביב ובקיץ.
לא להתייאש ולא להישבר למרות שאחרי שלושה ערבים כבר נמאס לכם לראות מקומות. זאת ההחלטה החשובה ביותר שתעשו בנוגע לחתונה ולכן כדאי להשקיע את הזמן הדרוש, למרות שלפעמים לא מתחשק. מצד שני - לא כדאי להתברבר במשך חודשים ולראות 50 מקומות. זה רק ייצור בלבול ותסכול. מצאו את שביל הביניים וקבלו החלטה המקובלת על כל הצדדים.

חתונת החלומות

הדבר הראשון אותו צריך לעשות הוא לתאם חלומות וציפיות. אם אתה חולם על חתונה לא שגרתית במתחם הספורט האתגרי ואילו את חולמת על שמלת נשף ואולם מואר ומיוחד, יכול להיות שיש בעיה. במקרה כזה, או שאחד מכם יאלץ להקריב למען האהבה או שתצטרכו להתפשר על חתונה ששניכם יכולים לחיות איתה. בכל מקרה כדאי לזכור שהחתונה היא רק ערב אחד ואחרי זה יש חיים שלמים לריב, אז עדיף לא להתחיל עוד לפני הערב הגדול.
הרעיונות למקומות בהם ניתן לחגוג את החתונה נעים משגרתי מאד ועד מטורף לחלוטין. כמה רעיונות למקומות לחתונה, חלקם שגרתיים וחלקם מופרכים:
  • אולם סגור;
  • גן ארועים פתוח;
  • מסעדה פתוחה ליד הים;
  • חוף הים;
  • אתרים היסטורים (מצדה, עתיקות קיסריה, פארק אפק, הכותל);
  • פארק ירוק ורענן;
  • חצר של בית פרטי.

פורסם במקור: אתר אינדקס מדיה
תאריך:  18/06/2009   |   עודכן:  18/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ישיבתה הראשונה של הוועדה תדון בעניינים פרוצדורליים    בעוד שלושה חודשים תפרוש השופטת פרוקצ'יה ואת מקומה ימלא השופט גרוניס
אלעזר לוין
דורשים מבית הדין של המוסדות הלאומיים לבטל את העסקה    נדחתה דרישתם לביטול האסיפה הכללית    מזהירים: נפנה גם לבתי המשפט של המדינה    בכירי קק"ל: ההתנגדות לעסקה חסרת סיכוי, ואין לה הצדקה עניינית    "דווקא הערבים מתנגדים לעסקה"
אלעזר לוין
העסקה, שאושרה ברוב קולות, תובא הערב לאישור סופי של האסיפה הכללית בקק"ל
עופר וולפסון
אובמה ובכירי מפלגתו הציגו אמש את התיקון האסדראי המקיף ביותר שידעה המערכת הפיננסית זה עשרות שנים    הוצגו סמכויות פיקוח-על חדשות לבנק המרכזי ותוקם סוכנות חדשה להגנה על צרכנים
יובל מעוז
נחלש היום ב-0.4% ובסיכום שבועי איבד 5.4%    כיל ירדה היום ב-3.6%    אלווריון המשיכה לטפס גם היום ועלתה השבוע בכ-28%    מדד הבנקים נחלש השבוע ב-6.6%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il