X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בהסתדרות זועמים על פניית משקי עמק יזרעאל לביהמ"ש המחוזי בחיפה בבקשה למנות כונס נכסים למכירת הקרקע של המשחטה טוענים כי הם מנסים למקסם רווחיהם כנושים על חשבון המשך פעילות המפעל
▪  ▪  ▪
עוף העמק - עוד לא בחוף מבטחים [צילום: AP]
עיני ורוכשי עוף העמק שוחחו על הסכם קיבוצי
עופר וולפסון
יו"ר ההסתדרות נפגש עם רמי לוי ונציגי עמיר שיווק, אשר רכשו את המפעל, כדי לדון איתם בתנאי העבודה הקיבוציים החדשים של עובדיו
לרשימה המלאה

"משקי עמק יזרעאל הכריזו מלחמה על עובדי 'עוף העמק' ומנסים לסכל את האפשרות להמשך העסקתם במשחטה" - כך אמרו (יום ה', 18.6.09) בהסתדרות. בהסתדרות זועמים על משקי עמק יזרעאל שהגישו אתמול בקשה לבית המשפט המחוזי בחיפה למינוי כונס נכסים למכירת הקרקע של המשחטה.
כזכור, בשבוע שעבר הגישו משקי עמק יזרעאל הצעה חדשה לרכישת המשחטה, מתוך כוונה להפוך את המקום למיזם נדל"ן. ההצעה הייתה גבוהה בכ-3 מיליון שקלים מהצעת רכישת הבעלות של רמי לוי על המשחטה, והיא עמדה על כ-16 מיליון שקל, כאשר מרבית הסכום הגיע מיזם נדל"ן מאזור הצפון.
משקי עמק יזרעאל היו הבעלים של משחטת "עוף העמק" לפני הכניסה להליך של פירוק אצל רשם האגודות השיתופיות במשרד התמ"ת. בהסתדרות אומרים, כי באופן פרדוקסלי, המשקים שכשלו בניהול המשחטה והובילו אותה לסגירה, הם גם נושים של חלק מהחוב. הסיבה לכך היא כי לפני מספר שנים נתנו המשקים הלוואת בעלים לצורך המשך פעילות המשחטה ובתמורה שיעבדו לטובתם את הקרקע.
ועדת המכירה קיבלה המלצה לאשר המכירה
במסגרת הליך הפירוק שמתנהל ברשם האגודות השיתופיות הוגשה - פרט להצעתו של לוי - גם הצעתה של עמיר שיווק. שתי קבוצות הרכישה הללו הגיעו בשבוע שעבר להסכמה עם ההסתדרות על חתימת הסכם קיבוצי והמשך העסקת העובדים בהסכם. השניים אף התחייבו להפעלת המשחטה כעסק חי.
אתמול, קיבלה ועדת המכירה מטעם רשם האגודות החלטה הממליצה לרשם לאשר את עסקת הרכישה של רמי לוי ועמיר שיווק בהתאם להסכמות שהושגו עם ההסתדרות. אולם, בהסתדרות אומרים כי משקי עמק יזרעאל בחרו לפתוח בהליך משפטי בבית המשפט המחוזי שמטרתו לסכל את המלצת הוועדה ולהביא למכירת הקרקע ולסגירה סופית של המפעל כדי להגדיל את התמורה הכספית שיקבלו כנושים.
היועץ המשפטי של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, עו"ד שי תקן, הביע פליאה על דרך ההתנהלות של המשקים. "מפליא מאוד שלאחר שמשקי עמק יזרעאל היו שותפים מלאים להליך המתנהל בפני רשם האגודות השיתופיות, בו הציגו את מלוא טענותיהם, מנסים עתה לייצר הליך משפטי עוקף. קשה להאמין שרצונם להביא למקסימום את האינטרסים הכספיים שלהם גורם להם להתעלם לחלוטין מהצורך להבטיח את המשך הפעילות במפעל והעסקת עובדים".
ביום ראשון יתקיים בבית המשפט המחוזי בחיפה דיון בבקשת המשקים. ההסתדרות הגישה היום, באמצעות עו"ד אילן גורביץ', בקשה דחופה לאשפר לה להתייצב בדיון ולטעון שיש לדחות את הבקשה ולאפשר את המשך הליכי המכירה אצל רשם האגודות השיתופיות. כמה עשרות עובדי עוף העמק צפויים להגיע לדיון ולהביע את מחאתם.

תאריך:  18/06/2009   |   עודכן:  18/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"משקי עמק יזרעאל מנסים לחסל את עוף העמק"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הסיבה: סירוב האוצר לוותר על ביטול הפטור ממע"מ לשירותי התיירות    שר התיירות מיסז'ניקוב: "מדובר באיוולת שתפגע קשות בענף"
רותי אברהם
שחר אריאל, בנו של הזמר מאיר אריאל ז"ל ירצה שנה וחצי בכלא בגין עבירת סמים    השופטת: במקום להשיג לאימא סם, היה מאשפז אותה בבית חולים    בתסקיר: גדל באווירה של לגיטימציה לסמים
אלון רוזנבלום
כבר שנים שאדי מרפי לא מוצא דרך לחזור להצלחה לה זכה בעבר    בשבוע שעבר יצא בארה"ב סרט חדש בכיכובו - "דמיין את זה", וכנראה שגם הוא לא יביא לפריצה המיוחלת
עידן יוסף
רכבת ישראל מודיעה על הפסקת תנועת הרכבות בקו קריית גת - באר שבע לצורך ביצוע עבודות פיתוח
עופר וולפסון
בתוכנית: הפסקות עבודה ואסיפות הסברה    יו"ר הוועד: "דורשים להאריך את תוקפו של הסכם העבודה הקיבוצי. ננהל מו"מ רק מול המנכ"ל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il