לפני שבועיים הפתיעה נינט טייב את המאזינים בשיר חדש לגמרי, שונה מאוד מכל מה שאפיין אותה עד עכשיו. היא העזה לשלב מאפיינים של רוק אמנותי ואלטרנטיבי עם שיר נטול מורכבות, וכצפוי, הדעות התפלגו לשני מחנות: היו אלה שטענו שהנה, סוף סוף נינט מתבגרת ומעיזה; והיו אלה שטענו שהפוזה הרוקרית שעטתה על עצמה בחסות חברי להקת "רוקפור" נשמעת מאולצת ולא עושה עמה חסד.
נראה שגם הקליפ החדש לאותו השיר, "אם אני אלך", ייצר דיון דומה - ואולי זה מה שרוצה טייב לעורר: סדיקת המותג המוכר "נינט טייב" והמצאתו מחדש. בקליפ החדש, שמצולם בתנועת מצלמה אחת, מצולמת טייב כשהיא יושבת על כורסא בסלון רגיל ושרה בישירות למצלמה, תוך כמה התפתלויות. זה אינו קליפ מסעיר, אבל הוא מעניין דווקא בגלל שאינו כזה: מדוע דווקא נינט, אחד המותגים המוזיקליים הגדולים בארץ, שכל פרויקט שלה מגובה בתקציב נדיב, החליטה לצלם קליפ ביתי, שדומה כי עלות הפקתו היא 0 שקלים? אולי זה צעד במהלך יח"צני מתוכנן היטב, ואולי היא פשוט עשתה מה שהתחשק לה, ושייחנקו הציניקנים. לבמאי, יניב אדרי, הפתרונים.
את ההחלטה בדיון הזה ניתן לכם לעשות בכובד הראש המגיע לו. בינתיים,
צפו בקליפ החדש של נינט, "אם אני אלך".