X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העונה הנוכחית של כוכב נולד היא העונה של ההפקה: לא משנה דעתם של השופטים, אם יש לך סיפור מעניין, אם אתה צבעוני - ברכותינו, נכנסת לנבחרת
▪  ▪  ▪
לא בזכות השופטים [צילום: עכבר העיר]

אז מה מחכה לנו בעונה השביעית של כוכב נולד? בעונה שמסתמנת כרגע בתור העונה הכי מציאותית שהנפיקה תעשיית החלומות של טדי הפקות וקשת, הזכיינית שהכי אוהבת את מסעודה משדרות?
יותר מכל זו עונה עם פחות מקום לדעתם של השופטים, ויותר להחלטות של ההפקה מגבוה. את גבול הטעם הטוב, בגרסת קשת כמובן, לא נעבור. מרגול עדיין תמציא מילים מוזרות עם חשד סביר לתסמונת טורט, אוחובסקי ייצג את תושבי תל אביב והקהילה ההומו-לסבית בפרט, צביקה פיק יחייך רק למתמודדות עם נתונים של 90-60-90 וצדי יהיה צדי, שבוחן מתמודדים לגרסא חדשה ומיותרת למחזמר "שיער".
אבל כשהמתחרה מיי פיינגולד עלתה אתמול על הבמה, בשיער ורוד וקול באס עצבני, ורמסה שיר נוסטלגי של המאסטרו, מרגול וצדי מ"שיער" עד שהשניים האחרונים האפירו מזעם, היה נדמה לרגע שמדובר בצפרדע גדולה מדי לבליעה. צדי גלגל עיניים, מרגול נראתה כאילו מישהו דרך לה על אלבום הזהב אבל באורח פלא, צביקה הדר הריץ את הדחקייה הקבועה על המתמודדת, כי סתם עבדנו עלייך עם הביקורת, ומיי פיינגולד, שלא שרה יפה אבל הביאה "קטע", נכנסת לנבחרת.
והיא לא המתמודדת היחידה שלא עומדת בתקנים של כוכב נולד: פרוורים, סיפור אישי קשה ודרמה משומשת בהזדמנות. איה זהבי פייגלין, רוקרית בועטת שאמנם רחוקה שנות אור מהקונסנזוס הקלאסי של כוכב נולד, נכנסה אמש אף היא לנבחרת. באודישן הסולו שלה ביצעה פייגלין את שירה המקורי "יום גרוע לשיער", מלווה בלהקתה המצודדת "כל החתיכים אצלי". שיר מעולה, אם היא הייתה מבצעת אותו בערב אינדי רוק האולם היה מתפוצץ, אבל בכוכב נולד? גם כאן, באורח פלא, יד נעלמה כיוונה את השופטים היקרים אל המטרה והגברת בטייץ המוזהב מתקבלת לנבחרת.
שלא תהיה לכם טעות. כוכב נולד היא מכונה משומנת, והמתמודדים שנבחרו להרכיב את הנבחרת עתידים לשאת איתם את חותם הכוכב הסגול לטוב ולרע בהמשך הקריירה. אומנם כוכב נולד הרחיבה קצת את שער הכניסה, ויצאה מדלת אמותיה המקבלות רק זמירים חסרי כל הכרה מוקדמת, אבל נכון לעכשיו אין לדעת לאן יובילו השבילים המסומנים את העופות המוזרים, ועד כמה תתערב ההפקה בהחלטות השופטים על השואו של המתמודדים.
מה שכן נראה בינתיים הוא שבמסגרת מיצוי הג'וקרים הרגילים, מפנימה כוכב נולד את העובדה שהיא בסך-הכל עוד במה של תעשיית המוזיקה הישראלית. וכך מוצא את דרכו לנבחרת גם מקצוען אמיתי כמו אושרי אלמוריש, יוצא להקת בנים שכבר בגיל 17 וחצי עומדת מאחוריו קריירה וניסיון רב בעמידה מול קהל. לכאורה מדובר בתקדים. מישהו שכבר הייתה לו קריירה? בכוכב נולד? האם ההפקה מוכנה לסכן את קסם האלמוניות שמכרה לנו במשך שש עונות, לפיו הוצנע כל ניסיון מוקדם של מתמודדים כמו מרינה מקסימיליאן בלומין, הראל סקעת ועדי כהן?
חס וחלילה. מתמודדים סטנדרטיים, כלומר אלמונים בוגרי תיכון ומקהלת בית הספר, יש מספיק כדי לחפות על כל פיאסקו אפשרי בעזרת קסם כוכב נולד קלאסי ונטול יומרות חריגות. אולם בניגוד למקובל בעבר בתוכנית, תעמיד העונה השביעית בפני המסמס הישראלי את הזכות שלא לבחור בשטאנצים החינניים הרגילים של התוכנית, ולהתלבט בין מגוון צבעוני (ולכל הדעות מעניין יותר) של יוצרים ישראלים מקוריים וסופר כישרוניים.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  23/06/2009   |   עודכן:  23/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העונה מעניינת מתמיד, ולא בזכות השופטים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר חדש מראה כי אנשים עם רמות גבוהות של פעילות חברתית נהנו גם מתפקוד פיזי טוב יותר    אנשים שלא היו מעורבים בפעילויות חברתיות סבלו מהדרדרות פיזית מהירה יותר ונטו גם יותר לסבול מנכות ולמות
עופר וולפסון
הגידול - בניגוד למגמה הכללית בתעשיה    הסתכם ביותר מ-1.1 מיליארד דולר    עם זאת, היצוא לאיחוד האירופי ירד ב-10% לכ-170 מיליון דולר
טל לוי
מניית לאומי עלתה ב-0.1% במחזור ענק    פעיל בשוק: "המשקיעים המוסדיים הזרימו ביקושים אדירים למניית לאומי והדבר מעיד על העוצמה של שוק ההון"
עידן יוסף
יו"ר הכנסת מגבש ועדה לאיתור היועץ המשפטי הבא של הכנסת    בכוונת ריבלין לאייש את משרת היועץ החדש בינואר הקרוב, לקראת סיום כהונת היועמ"ש הנוכחית
עופר וולפסון
האוצר פרסם את מכרזי המיון המוקדם למתקן קליטת גז נוזלי בלבד וללא רכש גז, בעקבות החלטת הממשלה כי אין בכך צורך לאור גילויי הגז באזורנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il