X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ברדיו יש יותר ויותר מוזיקה ישראלית, אבל דבר לא ישתווה לחווייה של הופעה חיה הנה 5 אמנים שאתם באמת צריכים לראות בהופעה, דחוף
▪  ▪  ▪
סנדק הרוק. חנוך

לא תמיד צריך לחשוב על חו"ל כשמדברים על הופעה טובה או אפילו ראויה. בשנים האחרונות, ולמרות שאנחנו אוהבים להתלונן, נפתחו עוד ועוד מועדוני הופעות עם סאונד איכותי ואפילו הגידול הזה לא מצליח לעמוד בביקוש של הלהקות המקומיות הרבות שצמחו בשנים האחרונות. לצידן יש גם כמה ותיקים שיכולים עדיין להרטיט לכם את הלב ולעשות לכם צמרמורת. הופעות של אמנים מקומיים, שיודעים לתת שואו ולהרים הפקה מגניבה, קורות בכל שבוע מתחת לאף שלכם. הנה חמש הופעות שחייבים לרוץ ולראות, אפילו אם כבר ראיתם אותן בעבר.

Monotonix - מבעירים את התופים

המונוטוניקס הוא הרכב אינדי ישראלי למהדרין ובועט במיוחד, שהוקם על-ידי איש מועדון הפטיפון והסאונדמן לשעבר עמי שלו. ההרכב ככל הנראה קצת קיצוני מדי עבור הקהל המקומי, אבל בארה"ב הוא עושה חיל בשנים האחרונות. הוירטואוזיות של שלו, יחד עם הקונספט המהפכני של הופעה בתוך הקהל במקום על הבמה, הפכה את הלהקה לשם דבר בסצנת הופעות הברים בארה"ב.
המונוטוניקס אוהבים להופיע וזה בהחלט מורגש. המוזיקה, תבשיל נהדר של פאנק ונויז, היא רק חמישים אחוז מהמופע. שלו יטפס על כל עמוד תאורה שיעמוד בדרכו\יצית חפצים וישוטט ללא הרף בין הנוכחים בעזרת מיקרופון המחובר לכבל ארוך - וגם מערכת התופים והמתופף חגי פרשטמן נוהגים לשוטט יחד איתו. ללא ספק, איש לא יכול לצאת אדיש מהופעה של המונוטוניקס. ברחבי יו-טיוב תוכלו לחזות בהופעות הלהקה, ואם זה לא יגרום לכם להגיע להופעתם בראשון לספטמבר יחד עם "פיית נו מור" ו"דינוזאור ג'וניור", כנראה שאתם צריכים לנסות לתפוס הופעה רגועה של סרנגה.
ההופעה הבאה בחו"ל: פסטיבל סלד איילנד, אלברטה, ארה"ב. הופעה הבאה בארץ: 1.9 - ביתן 1 במרכז הירידים בתל אביב.

בלקן ביט בוקס - מסיבת גרוב פרועה

הבלקן ביט בוקס הפכו ללהקת גרוב לכל המשפחה, במובן החיובי ביותר. הופעות הלהקה הגרובית הישראלית, שמשלבת בין מוזיקה בלקנית לגרוב וFאנק, הפכו לחביבי הקהל הישראלי. זה בהחלט משמח, שמוזיקה ומופע איכותי יכולים לפנות לקהל הרחב. החבר'ה של הבלקן הפכו ללהיט הופעות מעבר לים עם הגרוב המדבק והמופע המבדר. אומנם המוזיקה הבלקנית הפכה לטרנד כמעט מאוס במחוזותינו, אבל חברי ההרכב מביאים ערך מוסף, שהפך אותם לאחד מהרכבי מוסיקת העולם החמים ביותר בשוק העולמי: מסיבה אחת גדולה. הופעות הלהקה הן ספק הופעה מוזיקלית וספק מסיבה גרובית ופרועה במיוחד. מי שמחפש לשלב בין מוזיקה חיה לחוויה מסיבתית מוזמן להגיע לאחת מהופעות הלהקה ולא להתקמצן על תקציב האלכוהול.
ההופעה הבאה של בלקן ביט בוקס: 9.7 - חוף ניצנים - יום הולדת 20 למועדון הפורום יחד עם "אינפקטד משרום".

גיישה נו - אנרגיות רוק מעולם אחר

היא להקתו של דני אברג'יל, המוכר כגיטריסט העבר של טיפקס ובזכות האפקטים אותם הוא מייצר בעבודת יד עבור גיטריסטים רבים בארצנו. למרות הקשר ללהקת השמחות טיפקס, המוזיקה שיוצרים חברי גייש נו היא אפלה, רועשת ומדויקת להפליא. הלהקה כמעט ולא מפסיקה להופיע, בעיקר במועדון לבונטין 7 ושאר מועדוני האינדי המועדפים. אפשר לשמוע בברור את הניסיון והכימיה של חברי ההרכב, ואת ההשפעות המגיעות מלהקות ההארד-קור הגדולות של שנות ה-90 דוגמת ג'יזס ליזארד. ישנם גם שירים באווירה "קיורית" ואפילו אלקטרונית מעט דוגמת Front 242, וכל הסלט הזה נשמע נהדר בהופעה. למרות השנינויות המשעשעות של אברג'יל במהלך ההופעה, הדבר שמייחד את הופעות הלהקה יותר מכל היא העוצמה האדירה של השירים הקליטים והעגולים, באריזה של דיסטורשנים מעולם ומזמנים אחרים. אם אתם חסידי גיטרות מלוכלכות ושירה גברית א-לה Killing Joke, גיישה היא להקה שאתם פשוט חייבים לראות.
למי שרוצה להמשיך עם הקו הנ"ל, נמליץ גם על ה"מידנייט פיקוקס", להקתו של איתן רודשינסקי ששיתף פעולה עם אברג'יל ב"פלסטיק פיקוקס" ז"ל. חוץ מהעובדה ששתי הלהקות חולקות מתופף משותף, ניכרת גם החיבה של שתיהן לרעש מהונדס היטב. המידנייט יוסיפו לעניין גם רקדנית בטן ואלמנטים מזרחיים.
הופעה הבאה של גיישה נו: מוצ"ש, 4.7, בית פתקית, 22:00.

מרינה מקסימיליאן בלומין - מהפנטת על הבמה

אחרי שש עונות כבר אפשר לקבוע בוודאות שמארינה מקסימילאן בלומין היא הדבר הכי טוב שיצא מ"כוכב נולד". בעוד נינט מנסה למצוא לעצמה אישיות, מרינה הפסיקה לחפש בגיל 12. קשה להגדיר מה בדיוק הופך הופעה שלה לחוויה מאתגרת ומענגת במיוחד: השימוש המבריק בכלים מוזיקליים יוצאי-דופן כמו נבל וקסילופון, הנוכחות הבימתית המהפנטת של בלומין או השירים המקוריים, שנשמעים ברגעי השיא כמו שטום ווייטס היה נשמע לו היה בחורה ישראלית צעירה. בלומין נודדות עם המופע שלה, "אקספרימנטל", בין אולמות קטנים ובינוניים, ויש משהו בבחירה הזו שמוסיף קסם להופעה, שכן אין ספק שהיא במיטבה כשהיא נמצאת במרחק נגיעה ומסתכלת על הקהל בגובה העיניים. היא שרה בעברית, רוסית וג'יבריש, ומנגנת על רוב כלי הנגינה הידועים לאדם. למרות שהקו המוזיקלי שלה לא עקבי וההופעה אינה אחידה ברמתה, כדאי להחזיק מעמד גם בשירים החלשים יותר. ואם תזכו לראות אותה מבצעת דואט סוחף ברוסית עם אמא שלה - תדעו שאלת המזל ניצבת לצדכם. (נטע אלכסנדר)
ההופעה הבאה של מרינה מקסימיליאן בלומין: הערב (רביעי), 20:30, בזאפה תל אביב.

שלום חנוך נותן בראש

אנחנו בוודאי לא מחדשים לכם כלום לגבי איכות ההופעה של סנדק הרוק העברי שלום חנוך, אבל בחרנו להתייחס להופעות מאוד מסוימות של חנוך. מדי חודש בלילות שישי, עולה חנוך לבמת מועדון הבארבי התל אביבי ב-2 לפנות בוקר ופוצח בלילה של שירי רוק תחת הכותרת "חיות לילה". למקום מגיע קהל של כמה מאות, השולט בכל הדיסקוגרפיה של הזמר, ומורכב מתמהיל מוזר של בני 16 עד 60. חנוך, כך נדמה, מרגיש משוחרר מאוד בהופעות הללו ובוחר בשירים שלאו דווקא תשמעו בהופעותיו בקיסריה. אם אתם מחובבי "חתונה לבנה", מומלץ לכם לנסות את החוויה לפחות פעם אחת. הבארבי תמיד מלא בהופעות הללו, אז הזמינו כרטיסים מראש.
ההופעה הבאה של שלום חנוך: מחר (חמישי), 25.6, בקיסריה. הופעות הלילה בבארבי ישובו ביולי.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  24/06/2009   |   עודכן:  24/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
5 אמנים ישראלים שחייבים לראות בהופעה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
משלחת עורכי דין ומשפטנים יהודיים נועדה עם בכירי מערכת המשפט הספרדית בניסיון לשכנע אותם למשוך ידם מטיפול בתביעה שהגישו פלשתינים נגד בכירים ישראלים בעקבות חיסול סלאח שחאדה
עופר וולפסון
כך עולה ממסקנת מחקר שנערך עבור בנק ישראל    מגלה כי עליית מחירי הסחורות תרמה רק רבע עד מחצית מהאינפלציה    מעלה מחדש שאלות באשר לדרך חישוב האינפלציה, המובילה לגיבוש המלצות המדיניות
יפעת גדות
נבחנו תנאים להמשך פעילות המעבדות לאבחון שפעת החזירים
סיון בראימן
רגב היא מייסדת ומנכ"ל לשעבר של משרד הפרסום רגב קויצקי    חברת החוש השביעי מתמחה בשיפור חווית השירות ללקוח ולנותן השירות
עופר וולפסון
ועד העובדים נעתר לבקשת שר התמ"ת והחליט לדחות את העיצומים שתוכננו למחר בלשכות במסגרת המאבק נגד הרחבת תוכנית ויסקונסין    "בזבוז של מאות מיליונים במקום ייעול של השרות למובטל ברבע מחיר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il