X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך עולה מסקר שערך המי"ל בקרב מנהלים במשק 75% מהמנהלים הביעו שביעות רצון נמוכה מתפקודו של שטייניץ לעומת זאת, 90% תומכים במדיניותו של סטנלי פישר
▪  ▪  ▪
המנהלים רוצים יותר התערבות ממשלתית. שנהב [צילום: יח"צ]

78% מהמנהלים במשק אינם מרוצים מתפקוד הממשלה בזמן המשבר. כך עולה (יום ה', 25.6.09) מסקר שערך המי"ל בשיתוף חברת SQ איכות השירות.
במסגרת הסקר התבקשו המנהלים לענות על השאלה "האם אתה שבע רצון מאופן טיפול הממשלה במשבר הכלכלי עד כה?". 31.3% מהמשיבים ענו ש"כלל לא", 46.6% ענו ש"במידה מועטה", 19.1% ענו "במידה רבה", ו-3.1% ענו "במידה רבה מאוד".
בסקר השתתפו 130 בכירים בענפי המשק השונים (26% בעלי חברות, 25.2% מנכ"לים, 16.8% סמנכ"לים, 14.5% מנהלי חטיבה/מחלקה, ו-17.6% מנהלים אחרים).
בשאלה הראשונה נשאלו המשתתפים: "באיזו מידה אתה סומך על שר האוצר יובל שטייניץ שיוביל את יציאת המשק מהמשבר הכלכלי?" 17.4% מכלל המשיבים ענו "כלל לא", ו-57.6% ענו "במידה מועטה". רק 25% ענו שהם סומכים על תפקודו של שר האוצר במידה רבה ובמידה רבה מאוד.
ביחס לתפקודו של ראש הממשלה, התמונה מעט שונה. 9.9% מכלל המשיבים ענו שכלל אינם סומכים על תפקודו של בנימין נתניהו, ו-39.7% ענו שהם סומכים עליו "במידה מועטה". מנגד, 50.4% ענו שהם סומכים על ראש הממשלה במידה רבה ובמידה רבה מאוד.
ביחס לתפקודו של נגיד בנק ישראל, ניכרה הבעת אמון גבוהה מצד המשיבים. המשיבים נשאלו: "באיזה מידה אתה מסכים עם מדיניות הנגיד?" 10% ענו שכלל לא או במידה מועטה, ו-90% מהמשיבים ענו שבמידה רבה ובמידה רבה מאוד.
עוד התבקשו המשיבים לענות האם הם מעריכים ששיא המשבר עדיין לפנינו. 35.2% מהמשיבים ענו שהמשבר טרם הגיע לשיאו ועומד להחריף, 22.7% ענו שהמשבר הגיע לשיאו, והמצב הולך להשתפר, ו-42.2% ענו שאי-אפשר לדעת עדיין לגבי עתיד המשבר.
פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל, אמרה בעקבות הסקר כי "יש תחושה שהמנהלים במשק רוצים לראות התערבות ממשלתית אינטנסיבית יותר, כדי למנוע את העמקת המשבר. עם זאת, המנהלים אינם חושבים שיש להעניק את הסיוע לטייקונים, אלא דווקא לשכבות היותר חלשות - באמצעות עבודות יזומות, סבסוד הוצאות השכר והגנה על הפנסיות".
שי חיון, מנכ"ל SQ איכות השירות, מוסיף כי "מהסקר עולה כי קיימת אי-ודאות בקרב מנהלים לגבי עתידו של המשבר. מצב שכזה מייצר תקיעות, שיהיו לה השלכות הרסניות גם על השנים הבאות. זה הזמן שבו נדרשת הנהגה כלכלית בעלת השראה ומעוף שתראה לעסקים את האופק ותסחוף לכיוון של השקעה".

תאריך:  25/06/2009   |   עודכן:  25/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
78% מהמנהלים לא מרוצים מטיפול הממשלה במשבר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
אחמדינג'אד: "מדוע מר אובמה מתפתה ללכת בעקבות אותה דרך של בוש"    לאחר מספר ימים של שקט התחדשו המהומות בטהרן    עדי ראייה דיווחו על מאות הרוגים
איציק וולף
עופר וולפסון
התיקון המקיף לחוק, שהוכן על-ידי רשות ני"ע, אמור להגביר את אפקטיביות הבקרה הפנימית והממשל התאגידי בקרנות ויאפשר הגברת התחרות בשוק באמצעות גביית דמי ניהול דיפרנציאליים
אביב דילבסקי
מילא, שירז טל היא לא היידי קלום, אבל הפרק השני של "פרויקט מסלול" חשף את חולשותה הגדולה ביותר של הגירסה הישראלית: לא יודעים לעשות שם ריאליטי כהלכתו
נתן שבע
ת"א 25 איבד 1.9% אך עלה השבוע ב-1%    כיל ירדה ב-5%    לאומי והפועלים ירדו בכ-3%    בזק איבדה 1.1%    מדד הנדל"ן איבד 2.3%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il