X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מסרה כי מספר שאלות פתוחות באשר למותו נותרו פתוחות ידיד המשפחה, הכומר ג'סי ג'קסון, אמר כי "ייתכן שהזריקו לו משהו לפני המוות" ידידו, הרופא והסופר רב-המכר דיפק צ'ופרה, סיפר על שיירות רופאים שהגיעו לבתיו
▪  ▪  ▪
סיבת המוות תוברר בעוד שבועות [צילום: AP]

הקרדיולוג שנכח לצד מייקל ג'קסון כאשר התמוטט "אינו חשוד בשום אופן" במותו של הזמר. כך מסרה אתמול (שבת, 27.6.09) דוברת מטעם הרופא לאחר חקירה בת שלוש שעות עם חוקרי משטרה.
ד"ר קונראד מרי "סייע לזהות את הנסיבות שהובילו למותו של סמל הפופ והבהיר כמה שאלות פתוחות", אמרה הדוברת בהודעה. "החוקרים אומרים כי הרופא אינו חשוד בשום אופן וכי הוא נשאר עד בלבד לטרגדיה הזו".
המשטרה אישרה כי תשאלה את מרי, והוסיפה כי זה שיתף פעולה וסיפק מידע אשר יסייע לחקירה.
ההודעה מסרה כי מרי נסע באמבולנס עם ג'קסון ונשאר בבית החולים במשך שעות, "בעודו מעודד ומנחם את משפחת ג'קסון". כמו-כן נמסר כי שהה בלוס אנג'לס מאז מותו של ג'קסון, וכי הוא מתכוון להישאר בה עד שלא יהיה עוד צורך בשיתוף הפעולה שלו.
מרי היה עם ג'קסון כאשר זה הפסיק לנשום ביום חמישי, ועל-פי דיווחיו ביצע בו החייאה עד שהגיעו אנשי העזרה הראשונה.

"ישנם ספקות רבים הזקוקים למענה"

הכומר ג'סי ג'קסון, ידיד המשפחה, מסר כי משפחתו של הזמר מבקשת כעת כי תיערך לגופתו נתיחה נוספת, מחמת שאלות בלתי פתורות באשר לנסיבות מותו. "זה מקרה בלתי רגיל", אמר יום לאחר שביקר את משפחת ג'קסון. "איננו יודעים מה קרה. האם הזריקו לו משהו? כל הספקות הסבירים צריכים לקבל מענה".
אנשים הקרובים לג'קסון אמרו כי מאז מותו היו מודאגים באשר לשימוש שעשה ג'קסון במשככי כאבים. הפתולוגים ממחוז לוס אנג'לס סיימו את נתיחתם ביום שישי ומסרו כי ג'קסון נטל תרופות מרשם.
גורמי רפואה רשמיים אמרו עוד כי אין כל אינדיקציה לכך שהתרחש כאן מקרה טראומה או מעשה עבירה. נמסר כי סיבת מוות רשמית תינתן רק בעוד שבועות מספר.
הסופר רב-המכר, ד"ר דיפק צ'ופרה, חברו משכבר הימים של ג'קסון, אמר כי הוא הפך למודאג באשר לתרופות המרשם של ג'קסון בשנת 2005, כאשר ג'קסון ביקר אותו לביקור חטף לאחר משפטו, בו הואשם בהטרדה מינית.
צ'ופרה סיפר כי ג'קסון ביקש ממנו מרשם למשככי כאבים וכי כבר היה בידיו בקבוק של אוקסיקונטין (משכך כאבים נארקוטי לטיפול בכאבים בינוניים עד חזקים - ע.ו.). "הייתי חרד. אמרתי לו, 'מדוע אתה לוקח את זה. אתה לא זקוק לזה', ואז התחלתי לחקור מעט יותר לעומק, ואחרי זמן קצר הוא הודה בפניי כי מספר רופאים רשמו לו את המרשמים הללו", אמר צ'ופרה.
צ'ופרה אמר כי סירב מאז לרשום לג'קסון תרופות מרשם, אך גילה כי במהלך ארבע השנים שלאחר מכן, האומנת של ילדיו של ג'קסון הייתה מתקשרת אליו מדי פעם ומספרת לו כי שיירה של רופאים הייתה מגיע לבתיו של ג'קסון בסנטה ברברה, בלוס אנג'לס, במיאמי ובניו-יורק.

תאריך:  28/06/2009   |   עודכן:  28/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מייקל ג'קסון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משפחתו של ג'קסון דורשת נתיחה נוספת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פסולת הטלביזיה המסחרית.. ל"ת
אורית .ג  |  28/06/09 12:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
איגוד האינטרנט הישראלי קורא למשרד התקשורת לשמור על נייטרליות רשת האינטרנט ולהקפיד שספקי שירותי תשתית לא יחסמו או יאטו העברת תכנים מסוימים
יעל פולק
ת"א 25 טיפס ב-2%    מכתשים אגן עלתה ב-4.1%    ביוסל זינקה ב-19.6%    פריגו עלתה ב-6.3%    מדד מניות הבנקים טיפס ב-2.8%
יפעת גדות
אחד מכל 25 מקרי מוות בעולם כולו, או 3.8%, היו כתוצאה מאלכוהול - 6.3% ממקרי המוות של גברים ו-1.8% ממקרי המוות של נשים    שיעור מקרי המוות הקשורים לצריכת אלכוהול באירופה הוא הגבוה ביותר - 10%    השיעור הגבוה ביותר באירופה הוא בברית המועצות לשעבר - 15%
עופר וולפסון
במותו, מייקל ג'קסון צפוי לחזרה למרכז הבמה המוזיקלית    מכירות אלבומיו מאז היוודע דבר מותו זינקו במאות ובאלפי אחוזים והוא מכבב בראש רשימת רבי-המכר    [חנות בניו-יורק מציגה את מרכולתו של ג'קסון בסוף השבוע / צילום: AP]
יפעת גדות
מחקר חדש ומקיף גילה שכיחות ממאירויות גבוהה יותר בקרב חולים שטופלו בתרופה לסוכרת לנטוס, הידועה גם כגלרגין, בהשוואה לשכיחות בקרב אלו שקיבלו מינון דומה של אינסולין מהדור הישן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il