X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עומדות כעת על כ-55% בממוצע בלבד אכזבה בעקבות ביקור האפיפיור - כמות התיירים מחו"ל ירדה באזור ב-40% תפוסת יוני נרשמה כסבירה
▪  ▪  ▪
מקווים לעונה סבירה. תיירות בצפון [יח"צ]

הציבור הישראלי זהיר - משווה מחירים, מברר אפשרויות ועדיין לא מזמין. זוהי התמונה העולה (יום א', 28.6.09) מבירור בקרב תיירני הצפון, באשר להרגלי החופשה של הישראלים בארץ בקיץ הקרוב.
לדבריהם, חדרי האירוח והמלונות מתמלאים באטיות לקראת חופשת הקיץ. בניגוד לציפיות לאחר ביקור האפיפיור, מדווחים התיירנים על ירידה של 40% בתיירות נכנסת מחו"ל.
יחד עם הירידה בתיירות הנכנסת מחו"ל ישנה נפילה של ממש בתפוסות של יולי השנה, לעומת שנים עברו. התפוסות במלונות הצפון לחודש יולי עומדות בשלב זה על 55% בממוצע בלבד, סיפר דובי בנארי, מנכ"ל מלון פסטורל.
לדבריו, "חודש יוני בגליל היה חודש טוב לתיירות, מרבית המלונות בגליל הגיעו לאחוזי התפוסה המתוכננים, שבין 70% ל-80%, ובשנה של קשיים, זו בהחלט תפוסה יפה". לדבריו, חודש יולי השנה "סובל" מכך ששלושת השבועות שבין י"ז בתמוז לבין תשעה באב נופלים במלואם בתוך החודש.
הוא הוסיף כי התיירנים בגליל בציפייה לקראת חודש אוגוסט כאשר מרבית הנופשים המגיעים בקיץ הינם משפחות ישראלים. כרגע, עומדים המלונות בגליל על תפוסה ממוצעת של 60% בלבד לאוגוסט והצפי הינו להזמנות שיגיעו כנראה בסמוך לחודש אוגוסט ובמהלכו.
חיים סתתיהו, מנכ"ל כפר הנופש בנמל עין גב, אמר כי איום המיתון מורגש השנה, לקראת חופשת הקיץ. בניגוד לשנים קודמות, בהן חדרי האירוח והמלונות כבר עמדו בתפוסה יפה בתאריך זה, והם היו כמעט מלאים בהזמנות לחודשי הקיץ, השנה הציבור הישראלי עסוק בבירור ובהשוואת מחירים וזהיר בהזמנות. חודש יולי בכפר הנופש עין גב עומד על 70% תפוסה, ובאוגוסט עדיין נותרו חדרים משפחתיים וחדרים זוגיים הממוקמים ממש על גדת הכנרת.
עוד אמר סתתיהו כי לצערו, נרשמה ירידה של 40% במספר לינות תיירים מחו"ל, בניגוד לצפי של התיירנים באזור הכנרת, לאחר ביקור האפיפיור שאמור היה להביא איתו גל תיירים לישראל, בעיקר צליינים.
ציפי עמר, מנהלת ההזמנות במלון מצפה הימים, סיפרה כי בחודש יולי עומדת התפוסה במלון על 75% ובחודש אוגוסט עומדת התפוסה כבר על 50%, אך היא הוסיפה כי לישראלים יש נטייה לסגור הזמנות סמוך לתאריך ההגעה.
גם ברמת הגולן ההזמנות זורמות באטיות. ליקי עזריה, מנהלת השיווק של תיירות מרום גולן, אמרה כי בניגוד לשנים קודמות עדיין ניתן למצוא חדרים בצפון רמת הגולן אך האתרים נערכים לקליטת עשרות אלפי משפחות, תוך גיוס של עובדים נוספים לתקופת עונת הקיץ.

תאריך:  28/06/2009   |   עודכן:  28/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התיירים בצפון: נפילה של ממש בהזמנות ליולי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מוחמד יונס, צעיר בן 20, חשוד בניסיון לתקוף את סוכן השחקנים בועז בן-ציון בחודש ינואר
מחלקה ראשונה
אחרי 53 שנות תרבות ויצירה, תיאטרון צוותא מרים את הכפפה ורוצה לחנך דור חדש של שחקנים, מהלימודים - אל הבמה    שלמה ארצי, גידי גוב, מזי כהן, אהוד בנאי, אבי קושניר, יעקב כהן, דני סנדרסון ואפילו גילה אלמגור, אילי גורליצקי, אורי זוהר ועוד רבים וטובים מאז ומהיום עלו על בימותיה של צוותא    שירים נכתבו עליו והצגות בכורה יוקרתיות נחנכו בשעריו
שי גולדן
אפילו אם מייקל ג'קסון לא ייזכר בגלל המוזיקה שלו, אי-אפשר יהיה לקחת ממנו את החלוציות ברתימת הטלוויזיה להצלחה ובמסלול שפרץ עבור זמרים שחורים אחרים אל ליבו של המיינסטרים האמריקני
אלעזר לוין
קיבלה ללא תמורה מהסוכנות 17.7% ממניות ההון ו-50% מזכויות ההצבעה    העברת המניות - חלק מהסכם ההיפרדות    שווי החברה - 605 מיליון שקל    בעלת 5% מלאומי
עופר וולפסון
חוזים כי השקל יפגין ביצועים טובים על אף ההתערבות של בנק ישראל    מאמינים כי כבר ברבעון הראשון של 2010 יחלו בארץ העלאות ריבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il