X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סרט ההמשך של מייקל ביי אומנם לא הצליח לשבור את שיא הפתיחה אשתקד של "האביר האפל", אבל דורג רשמית כשובר הקופות הענק של הקיץ
▪  ▪  ▪
שובר הקופות של הקיץ [צילום: עכבר העיר]

לא פחות משמונה סרטי המשך תוכננו להציף את מסכי הוליווד הקיץ הזה. אלו שעלו כבר לאקרנים לא חידשו דבר, אבל כולם חלקו את אותה מטרה - לקטוף את תואר שובר הקופות של שנת 2009. בשנה שעברה היה זה "האביר האפל", הודות לתסריט המופתי של כריסטופר נולאן או אולי בזכות "תפקיד חייו" של הית' לדג'ר - הסיבה ממש לא חשובה כשמשלשלים לכיס 203.8 מיליון דולר כבר בתום השבוע הראשון להקרנה.
השנה מייקל ביי יכול לחגוג. במאי "רובוטריקים 2: נקמת הנופלים" אומנם לא הצליח לשבור את שיא הפתיחה של "האביר האפל", אבל שבר את שיא ההכנסות של השנה הנוכחית עם סכום עצום של 201.2 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, וכך השאיר הרחק מאחור את "אקס מן: וולברין", "שליחות קטלנית", "סטאר טרק" ועוד סרטים שניסו לעשות את הבלתי ייאמן ולהוות תחליף ראוי לבאטמן וחבריו.
עונת הסרטים החמה שהחלה לפני פחות מחודשיים הצליחה להבהיר לצופי הקולנוע האדוקים שהקיץ הזה יהיה לוהט ומטר כבד של שוברי קופות צפוי להשכיח את המיתון. מה לא היה לנו מאז? כרזות סרטים מעוטרות בחלליות, מכוניות ומוטנטים, קמפיינים בומבסטיים, שערוריות עם בנדיקטוס ה-16 וכמובן - ייצוג ישראלי מכובד. אבל האמריקנים אף פעם לא סובלים ממנת יתר, ובטח לא מסרטי המשך, אחרת אין הסבר הגיוני להכנסות העצומות של "רובוטריקים 2". הכל שיחק לידיו של מייקל ביי - הוא החליט לביים סרט המשך ללהיט מלפני שנתיים, הפיץ אותו אחרי מנוחה של חודש מסרטי אקשן-מדע בדיוני וליהק את שיה לבוף - בן טיפוחו של סטיבן ספילברג, ואת מייגן פוקס - היורשת של אנג'לינה גו'לי. אומנם במונחים של הוליווד הכסף הוא השחקן העיקרי, אבל הסרט כולל גם עלילה ולצופים מתוכננות 147 דקות של סרט דליק וארוך יותר, שהתוצאה הסופית שלו הניבה פסולת מתכתית מהונדסת, בדיוק בדמותם המעוותת של הרובוטריקים.
עוד בטבלה: במקום השני עם הכנסות של 69 מיליון דולר התמקמה לה הקומדיה הרומנטית החדשה מבית סנדרה בולוק, "ההצעה", בה חל שיבוש בלתי נסלח ביחסי הכוחות בין גברים לנשים. "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" של טוד פיליפס ("סטארסקי והאץ'") מדורג השבוע במקום השלישי עם הכנסות של 183 מיליון דולר מאז עלייתו לפני ארבעה שבועות. הסרט שיגיע לארץ ב-30.7 ויגרום לכם לחשוב שנית לפני שאתם לוגמים משקה אלכוהולי, מגולל את סיפורם של שלושה חברים שמתעוררים בווגאס עם שן שבורה, נמר, תרנגול, ותינוק לא מזוהה ובלי חברם שאמור להתחתן בעוד יומיים. הקומדיה של אשפי האנימציה פיקסאר, הוכיחה שוב שכל תוצר טרי שיספקו האולפנים יצליח לכבוש את האמריקנים, וגם לאחר חמישה שבועות "למעלה" מצדיק את שמו ומדורג במקום הרביעי והמכובד עם הכנסות 250 מיליון דולר.
הדרמה "שומרת אחותי" שמעלה שאלות קשות על משפחה ואתיקה, סוגרת את מחצית הטבלה עם הכנסות של 12 מיליון דולר. בסרט, המבוסס על רב המכר של ג'ודי פיקו, תזכו לראות את קמרון דיאז בתפקיד דרמטי בו היא מגלמת אם שבתה חולה בלוקמיה, לצד אביגייל ברסלין המקסימה שקצרה שבחים על תפקידה ב"מיס סאנשיין הקטנה", אלק בולדווין ("30 רוק"), ותומס דקר (ג'ון קונור ב"יומניה של שרה קונור", וזאק ב"גיבורים").

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  29/06/2009   |   עודכן:  29/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוברי קופות: שיא הכנסות ל"רובוטריקים 2"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מומחים משפטיים צופים כי עונשו יעמוד בין 30 שנה לעונש חמור בהרבה    גזר הדין יינתן באולם ענק ובנוסף ייפתחו שני אולמות משנה שם יועבר השידור בטלוויזיה במעגל סגור    מפרק נכסיו של מיידוף הצליח להשיב 1.2 מיליארד דולר בלבד למשקיעיו    [מעציר לאסיר. ברנרד מיידוף / צילום: AP]
רותי אברהם, איציק וולף
טל לוי
מדד מניות הבנקים זינק ב-3.95% ומשך את המדדים מעלה    מדד תל אביב 25 עלה ב-1.3%    דיסקונט עלה ב-7%    מניית חברת הבניה שטאנג זינקה ב-34% לאחר שזכתה בחוזה גדול
רותי אברהם, איציק וולף
שר הביטחון אישר הקמה מיידית של 50 יחידות דיור באדם עבור מפוני מיגרון    בעתיד ייבנו במקום 1,450 יחידות דיור
איציק וולף
השר להגנת הסביבה שלח לשר המשפטים מכתב ובו טען כי לא הכיר את פסק הדין שבו זיכה דרורי אברך שדרס קופאית ממוצא אתיופי    "ומערכת המשפט אינה יכולה להתייחס בסובלנות לתקיפה אלימה בנסיבות חמורות בין אם ביקש התוקף סליחה ובין אם לאו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il