דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, משיקה היום את הדגם החדש של המכוניות הנמכרת ביותר בישראל - מאזדה 3. הדגם החדש מתבסס על הרצפה של קודמו, אך מציע עיצוב פנים חדש ועיצוב חיצוני מודרני יותר.
מתחת לפני השטח, היצע המנועים לא השתנה. המנוע הבסיסי הוא בנפח 1.6 ליטר ומספק 105 כוח סוס. עוד יוצע מנוע 2.0 ליטרים בהספק 150 כוח סוס. המנוע הקטן יותר יוצע עם תיבת הילוכים ובה ארבעה יחסי העברה. בגרסה הבכירה תוצע תיבה עם חמישה הילוכים.
היום יושקו הגרסאות המיועדות לשוק הפרטי, ומחירן יתחיל כנראה בכ-122 אלף שקל. בספטמבר תתחיל מכירתה של הגרסה המיועדת לציי רכב, עם אבזור מופחת ומחיר שיתאים לקבוצת הרישוי 2 (כ-115 אלף שקל). נוסף על גרסת הסדאן (ארבע דלתות) תוצע גם גרסת חמש דלתות, בדומה לדגם הנוכחי. כל הגרסאות יכללו מערכת בקרת יציבות.
מאז השקתה של מאזדה 3 בישראל נמכרו כ-80 אלף יחידות. אחת ההוכחות למרכזיותו של הדגם בשוק הרכב הישראלי ניתנה כשהיצרן פרסם בראשית 2008 קריאה לתיקון. הקריאה נועדה למנוע תקלה קטנה במחשב הרכב, אך עוררה בהלה ופורסמה בראש מהדורות החדשות.
הבלימה בשוק הרכב הישראלי, בסוף 2008, תפסה את דלק מוטורס לא מוכנה, והיא נתקעה עם מלאי של תשעה חודשים בנמל אילת. לקראת ההשקה של הדגם החדש הצליחה החברה לרוקן את המלאי, וכעת היא מחזיקה במלאי המתאים לחודשיים.