X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדי יום חמישי, במהלך יולי, ייערכו בחירייה הקרנות סרטים על מסך ענק באוויר הפתוח מחיר: 35 שקלים
▪  ▪  ▪
סרטים בחירייה [צילום: עכבר העיר]

"סינמה חירייה": במרכז לחינוך סביבתי של איגוד ערים דן לתברואה בחירייה חשבו על אטרקציה נחמדה ומשעשעת בחופשת הקיץ: בכל יום חמישי, במהלך חודש יולי, תוכלו לצפות בסרטים במקום קצת לא צפוי - בחירייה.
במהלך יולי ייערכו במקום על מסך ענק באוויר הפתוח, הקרנות סרטים סביבתיים, שנבחרו בשיתוף האוזן השלישית. הסרט הראשון שנבחר הוא סרט הילדים wall-E.
החל מהשעה 18:00 בערב ייצאו סיורי שקיעה להר ולפארק תעשיות המיחזור ובשעה 20:30 יוקרן סרט בחצר המרכז לחינוך סביבתי (הישיבה תהיה על מחצלות ושמיכות על הדשא). משך הארוע: כ-3 שעות. עלות לכל משתתף: 35 שקלים.
במסגרת אירועי סינמה חירייה, יתקיימו גם במהלך החודש סדנאות שימוש חוזר עם האמניות בריג'ט קרטייה וארבל אגר. כמו-כן, תתקיים סדנת קומפוסט, בהנחיית לימור בייגל, המתמחה בקומפוסט ובנוסף תתקיים סדנה להכנת מריונטות משאריות בדים עם האמנית נטע אמיר. במקביל, יתקיימו סיורים להר ולפארק תעשיות המיחזור. לאחר שעתיים של סיורים וסדנאות, ייצפו המשתתפים בסרט wall-E.
כמו-כן, ב-6.7.09 וב-22.7.09, יתקיימו סדנאות יצירה וסיורים בפארק המיחזור ובסיומם יוכלו המשתתפים לצפות בהצגה "ד"ר מולקולה". הסיורים מתקיימים בין השעות 10:00 ל-13:00, בעלות של 35 שקלים לאדם.
יושב-ראש איגוד ערים דן לתברואה, דורון ספיר, אמר: "הרעיון לערוך הקרנות סרטים בחירייה נשמע לפני שנה מרחיק לכת, אבל לאור הביקוש האדיר של הציבור לאירועים ירוקים, כמו ערבי שירה בציבור וסדנאות ליצירת תחפושות ממוחזרות, נענינו לבקשת המבקרים וחנכנו את סינמה חירייה. בכך אנחנו משלימים את המהלך להפיכת חירייה הפכה לבירת התרבות הירוקה בישראל".

תאריך:  02/07/2009   |   עודכן:  02/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא חג'ג'
עשרות אמנים ואלפי צופים יגיעו הערב לפארק הירקון, למופע מחווה לאריק איינשטיין    גיא חג'ג' מתכוון להישאר בבית, ויש לו סיבה טובה
ענבל בר-און
הצעת החוק של אורי אריאל מדגישה את הסבל שנגרם לנפגע עבירת מין מאי-הודאתו אם נדבק או לא    "יש להעדיף את זכויות הקורבן על זכויות החשוד"
יעל חלק
כי"ל נחלשה ב-2.7%    מדד מניות הבנקים השיל 1.9% בהובלת הפועלים שנפלה ב-2%
עופר וולפסון
במסגרת פורום קיסריה, אמר שר האוצר כי משרדו הוא היחיד שעומד בפרץ נגד גחמות הפוליטיקאים, ולכן עליו להיות חזק    סילבן שלום: "יש לבדוק מיהו החזק - השר עצמו או פקידי האוצר    בייגה שוחט: "מינוי נתניהו את עצמו לשר-על כלכלי - פגיעה בריבונות שר האוצר"    [שטייניץ, שלום, בר און ושוחט בפורום / פלאש 90]
רותי אברהם
הפרקליטות מתנגדת לחשוף שיקולי סגירת תיקי חקירה נגד ישראלים הנכנסים לשטחי הרשות הפלשתינית    העותרת: פעילת הימין ארנה קובוס - רק נגדי הגישו תיק - זוהי אכיפה בררנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il