X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המפעל, שיוקם באזור התעשיה שגיא 2000, ישתרע על פני 10 דונם יוקם בהשקעה של למעלה מ-100 מיליון ש"ח ויגייס למעלה מ-100 עובדים באזור הצפון
▪  ▪  ▪
המפעל החדש של אנזימוטק [אבי פריור]

חברת הביוטכנולוגיה הבינלאומית אנזימוטק, בבעלות חברת גלעם, האחים עופר, קרן ההשקעות מילניום וקבוצת ארנסיה, משיקה בימים אלו קמפוס חדש הכולל מפעל ייצור באזור התעשיה "שגיא 2000" בסמוך למגדל העמק. כך מסר (יום א', 5.7.09) דובר החברה.
החברה עוסקת בייצור ובפיתוח מוצרים המיועדים בעיקר לייצוא בשלושה תחומים: תזונת תינוקות, חומרים פעילים לתעשיית התרופות ותוספי המזון, ותרופות על בסיס תזונה אופטימלית.
המפעל, אשר משתרע על פני שטח של כ-10 דונמים, כולל מפעל ייצור בקנה מידה של פארמה, מעבדות ומבני משרדים, והוקם בהשקעה של למעלה מ-100 מיליון ש"ח. הוא יגייס בימים אלו עשרות עובדים חדשים מאזור הצפון במגוון מקצועות, ביניהם דוקטורים, מהנדסים, עובדי קו ייצור וכדומה.
ד"ר אריאל כץ, מנכ"ל אנזימוטק, ציין כי "מחברת הזנק שהחלה את דרכה לפני 10 שנים והעסיקה שלושה עובדים בלבד, הפכנו לחברת הביוטכנולוגיה הגדולה בארץ עם פעילות תעשייתית ענפה ברמה הבינלאומית. השקת המפעל דווקא בתקופה זו, בה השוק מצטמצם ומפטרים עובדים רק מחזקת את הצלחתה של החברה והיקפי הפעילות שלה שצפויים לגדול משמעותית בשנים הקרובות". כץ ציין כי אנזימוטק ייחודית מבחינת המודל העסקי שלה בכך שהיא מציבה את מוצריה על התפר בין תרופות ותוספי מזון.
אנזימוטק מפתחת מוצרים בשיטת פיתוח המאפיינות תרופות, עורכת להם ניסויים קליניים בהיקף המאפיין ניסויים של תרופות, ורושמת אותם לשיווק או כתרופות או כמזון רפואי על-פי האסדרה השונה בכל מדינה. חלק מממוצריה היא משווקת כתוספי תזונה וחלק במסלול קליני, כלומר באמצעות תועמלנים הפונים לרופאים כמו בשיווק תרופות. החברה מוכרת את מוצריה בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם ביניהן בצפון אמריקה, באירופה ובמזרח הרחוק באמצעות חברות בינלאומיות בתחום המזון והתרופות. בישראל משווקים מוצריה באמצעות חברת טבע.
בין המוצרים העיקריים שפיתחה החברה והמיועדים לייצור במפעל החדש ישנם מוצרים המיועדים לטיפול בילדים עם הפרעות קשב, ומוצר לבעיות זיכרון במבוגרים.
מעבר למרכז הייצור החדש שנפתח בשגיא 2000, לחברה יש מתקני ייצור גם בשבדיה ובהודו, שם היא רשמה שתי חברות-בנות. בשבדיה השותפות היא עם חברת ייצור השמן הענקית AAK. בהודו הוקמה חברת בת בשם ואיה, בשותפות עם חברת התרופות ההודית אלדר. בנוסף הקימה אנזימוטק חברה-בת בארה"ב. עם זאת, המפעל בישראל יהווה את מרכז כובד הפיתוח והייצור של החברה.

תאריך:  05/07/2009   |   עודכן:  05/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנזימוטק פותחת מפעל ייצור סמוך למגדל העמק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כפרי החל את דרכו בקרייזי ליין בשנת 2003 כסמנכ"ל הכספים שלה    נטל חלק ברכישת לוצ'י ב-2007 וב-2008 התמנה למשנה למנכ"ל
עידן יוסף
הממשלה אישרה את התיקון לחוק שייכנס לתוקפו כבר בשנת הלימודים הקרובה
עופר וולפסון
זאת, לאחר חודשיים של מימושים בהיקף כ-200 מיליון דולר נטו במרס ובאפריל    בהשקעות ישירות פנו הזרים להיי-טק, לתקשורת ולפרמצבטיקה    המוסדיים הישראלים הרחיבו השקעותיהם בחו"ל
אלעזר לוין
אחיו של הקבלן הידוע מבני ברק שכר מלון בדרום בולגריה    גלאט-כשר, כולל חזן ובית כנסת    נופש של שבוע לזוג יעלה עד 10,800 שקל
עופר וולפסון
כך מסר איגוד העובדים הצרפתי CFDT    כרבע מהפיטורים צפויים בצרפת    המהלך מגיע בניגוד להצהרותיה האחרונות כי היא מרוצה מביצועיה באירופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il