X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"דיק הוא בעל ניסיון מוכח וכישורים נדרשים על-מנת לעמוד במשימה הקשה של הובלת הרפורמה", דברי השר יולי אדלשטיין פורסמה רשימת המועמדים למליאת רשות השידור
▪  ▪  ▪
אמנון דיק

שר ההסברה והתפוצות והממונה על ביצוע חוק רשות השידור, יולי אדלשטיין, הודיע הבוקר (יום ב', 6.7.09) כי מועמדו המיועד לתפקיד יו"ר רשות השידור הוא אמנון דיק, מנכ"ל בזק לשעבר ואיש עסקים בהווה.
"דיק הוא בעל ניסיון מוכח וכישורים נדרשים על-מנת לעמוד במשימה הקשה של הובלת הרפורמה", דברי השר.
בחודש האחרון, לאחר התפטרותו של היו"ר הקודם, בחן השר את מועמדותם של מספר אנשים לתפקיד יו"ר רשות השידור, כולם ראויים. לאחר בחינה מעמיקה של המועמדים והן שיחות ובדיקות מקיפות שביצע, החליט השר, בין שמות המומלצים לחברות במליאה להוסיף את שמו של המיועד מטעמו לתפקיד היו"ר - אמנון דיק.
אמנון דיק, הוא איש עסקים ויועץ לחברות בינלאומיות בחו"ל בתחומי אסטרטגיה, המיזוגים והרכישות. בעבר, כיהן כמנכ"ל קבוצת "בזק", קבוצת התקשורת הגדולה בישראל, והביא לשיפור בתוצאותיה העסקיות, התווה אסטרטגיה רב-שנתית וביצע תהליך הפרטה מוצלח עם רשות החברות ומשרד האוצר.
בנוסף, שימש כיו"ר ומנכ"ל עלית אינטרנשיונל, כיהן במספר תפקידים בכירים בתחומי השיווק והמסחר. כמו-כן, כיהן דיק כמנכ"ל "שקם", מנכ"ל "יפאורה", משנה למנכ"ל "עלית תעשיות", מנכ"ל "מעדנות" ומנהל השיווק והמכירות "קוקה-קולה ישראל". לדיק ניסיון מוכח ומוצלח בהבראת חברות גדולות, בהובלת שינויים אסטרטגים ושיווקיים ויישומם בהצלחה, בפיתוח עסקי, במיזוגים ורכישות.
ניסיונו של היו"ר המיועד בתחום התקשורת היווה שיקול בהחלטתו של השר אדלשטיין והוא כולל את היותו ממקימי "רשת" (ערוץ 2) ודירקטור בה מטעם חברת "עלית" וכן את ניסיונו כאחד מבעלי "רדיו ללא הפסקה" FM103 ורדיו צפון FM104.5. כיום בבעלותו של דיק 12% ממניות "רדיו ללא הפסקה" ורדיו צפון והוא משמש כדירקטור ברדיו. לפיכך, לפני שיעמוד למבחן במסגרת ועדת מנויים, הוא מתחייב להתפטר מהדירקטוריונים ולהעביר לנאמנות עיוורת את מניותיו, כדי שימכרו כל אחזקותיו ברדיו עם אישור הממשלה, זאת על-מנת למנוע כל ניגוד עניינים בביצוע תפקידו כיו"ר.
כמו-כן, בשיחותיו עם השר, הודיע דיק כי במידה ואכן יתמנה ליו"ר, יבקש לבצע את תפקידו ללא שכר, כמו היו"ר היוצא, וטען כי לטעמו זהו צעד מתבקש מבחינה ציבורית.
השר אדלשטיין: "התחייבתי לאתר אדם שמסוגל להוביל רפורמה מקיפה ברשות השידור ואכן מר אמנון דיק הוא בעל ניסיון מוכח וכישורים נדרשים על-מנת לעמוד במשימה קשה זו".
גובשה רשימת מועמדים למליאת רשות השידור
השר אדלשטיין שיגר הבוקר ל-139 ארגונים, רשימת מועמדים מומלצים למליאת רשות השידור, זאת מתוקף חוק רשות השידור (סעיף 7 א'). רשימת המומלצים כוללת 29 מועמדים מתוכם 12 נשים ו-6 חברי מליאה מכהנים. לדברי השר אדלשטיין מה שעמד לנגד עיניו במהלך הרכבת שמות המועמדים למליאה היא המטרה שהמליאה, כמייצגת גוף ציבורי, תיתן ביטוי ראוי לפרופיל הציבור בישראל בהתייחס למגדר, מגזר, לאום, דת ומוצא.
ברשימה אישים בעלי רקע תרבותי הולם, ניסיון וידע בתחומי התמחותם, ניסיון והבנה למצב החברתי בישראל, אנשים שבהשכלתם, במומחיותם ובניסיונם יכולים וראויים לתרום לקידום מטרות רשות השידור. יצוין, כי רשימת המועמדים אינה משקפת את רשימת חברי המליאה הסופית וכי הדבר תלוי בהמלצתם ובהתייחסותם של הארגונים המכותבים וכן באישורה של ועדת המינויים.
"השאיפה שלי הייתה להרכיב מליאה שתייצג מגוון רחב של דעות, עמדות ותרבויות בחברה הישראלית ואני מצפה שאלה שיכללו בה יקדישו מזמנם, ממרצם ומניסיונם בעיצובו מחדש של השידור הציבורי", דברי השר.
להלן רשימת המועמדים:
מומלצים שמכהנים כחברי מליאה כיום: רחל קרמרמן-מרידור, נציג אמ"י, יעקב נווה (שניהם חברי ועד מנהל), פרופ' מירון אייזקסון, נורית ירדני-לוי, דן פתיר ויעקב שחם.
מועמדים מומלצים נוספים: פרופ' אליהו פולק, ד"ר אמיר גילת, אסתי אפלבאום-פולני, יואל ישורון, ד"ר בלהה כהנא (שופטת בדימ.), וידה אליאס (חזינה) משעור, אנתמר הלל, ד"ר נגסט מנגשה, עו"ד עלאא מחאג'נה, עו"ד רפאל מלאכי, מוטי גלעדי, רינה גרינברג, קאסם מוחמד עפיף, גיל מזרחי, קובי זליכה, קרן ברק, עו"ד מרדכי איזנברג, גאולה אבידן, אלונה אריאלי-להב, נטע אריאל, אריק זיו, עקיבא נוף.

תאריך:  06/07/2009   |   עודכן:  06/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יו"ר רשות השידור החדש הוא אמנון דיק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מגיבה על פרסומים לפיהם תדהר היא החברה היזמית הראשונה שנכנסה לענף    "ארגנו קבוצה כזו כבר ב-1986"    דובר תדהר: לא העלינו טיעון כזה
עופר וולפסון
היטל המע"מ על פירות והירקות לא ייצא לפועל    התוצאה: מס הכנסה יפחת באחוז בלבד ומס החברות יוקפא בינתיים
עופר וולפסון
הסתכמו בכ-12.6 מיליארד ש"ח לעומת 13.5 מיליארד ש"ח ביוני אשתקד    גירעון הממשלה גדל לכ-6.9 מיליארד ש"ח    מסתכם מתחילת השנה בכ-17.7 מיליארד ש"ח    אשתקד היה בעודף
יפעת גדות
צוות המדענים גילה שני גנים המעלים את הסיכון למלנומה על-ידי כך שהם משפיעים על מספר השומות שיש לאדם
עופר וולפסון
בעקבות טענות הבנקים על אי-אפשרות מימונית, חברת החשמל מסרה כי צרכנים יוכלו להעביר לגורמים המממנים באופן ישיר את התקבולים בעבור חשמל שיוצר במתקנים פוטו-וולטאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il