X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נאסד"ק נחלש ב-2.3% דאו ג'ונס השיל 1.9%; AIG צנחה ב-15%
▪  ▪  ▪

יום המסחר בוול סטריט נחתם בירידות שערים על-רקע עונת הדוחות הקרובה: נאסד"ק נחלש ב-2.3% לרמה של 1,746 נקודות, דאו ג’ונס השיל 1.9% לרמה של 8,163נקודות, ומדד S&P 500 ירד ב-2% לרמה של 881 נקודות. בשוק הסולידי, נרשמו עליות במחירי איגרות החוב של ממשלת ארה"ב לתקופה של 10 שנים והתשואה עליהן ירדה ב-0.046% לרמה של 3.46%.
קליפורניה, מישיגן ודרום קרוליינה הן המדינות אשר ספגו את המכה הכלכלית הקשה ביותר בחודש מאי בשל המשבר - שהוביל לעלייה בשיעור האבטלה, בעיקול הבתים ובפשיטות הרגל, כך דיווחה סוכנות הידיעות אי.פי. הסוכנות ערכה ניתוח של למעלה מ-3,100 מחוזות בארה"ב. מדד המצוקה הכלכלית עלה לרמה של 10 נקודות במאי לעומת 9.7 באפריל. במאי 2008 עמד המדד על 6.2 נקודות.
הבית הלבן וסנטורים דמוקרטים קרובים להסכם עם רשתות בתי החולים בארה"ב לגבי מימון תוכניתו של הנשיא ברק אובמה להרחבת ביטוח הבריאות לכלל אוכלוסיית ארה"ב, דיווחה סוכנות הידיעות אי-פי. הדמוקרטים זקוקים להצעת מימון מסודרת ויציבה, על-מנת לשכנע גם עמיתים רפובליקאים להצטרף להצעת חוק על-מפלגתית, ולהרחיב את בסיס התמיכה.
העלייה החדה בשיעור האבטלה בארה"ב וההידרדרות הכלכלית המתמשכת הובילו את שיעור הפיגורים על תשלומים של כרטיסי אשראי בארה"ב לרמתו הגבוהה אי פעם ברבעון הראשון של 2009 - כך דיווחה היום התאחדות הבנקאים האמריקנית (ABA). שיעור הפיגורים על חובות של כרטיסי אשראי זינק לשיא של 6.60%, לעומת 5.52% ברבעון הרביעי של 2008 - הרמה הגבוהה ביותר מאז החל ABA לעקוב אחר הנתונים ב-1974.
מריל לינץ' העלה היום את התחזית למחירי הנפט ב-2009 ו-2010 בשל היחלשות הדולר, השיפור המשמעותי בתנאי הנזילות בשווקים הגלובלים והאיזון הגדול מהצפוי בשוק הנפט. על-פי כלכלני מריל לינץ', צפוי מחיר הנפט הגולמי לעמוד ב-2009 על ממוצע של 58.50 דולר לחבית. ב-2010 צפוי מחירו הממוצע של הנפט להגיע ל-75 דולר לחבית. כלכלני מריל לינץ' מעריכים כי ברבעון הרביעי של 2010 יעלה הנפט הגולמי למחיר של 82 דולר לחבית.
אלביט מערכות זכתה במכרז של משרד הביטחון לתפעול ולתחזוקת מטוס האימון החדש של חיל האוויר הישראלי, ה"עפרוני", מטוס T-6 מתוצרת ביצ'קראפט. לפי החברה, היקף הפרויקט אינו מהותי עבור אלביט מערכות, והוא יתפרש על פני 5 שנים עם אופציה להארכת החוזה לחמש שנים נוספות. מקורות בשוק מעריכים את היקף העסקה ב-10 מיליון דולר.
נובה מכשירי מדידה, ספקית פתרונות מטרולוגיה עצמאיים ומשולבים עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה, הטמיעה את NovaScan, פתרון המטרולוגיה המשולב, בתהליך בקרת הנחושת אצל שני יצרני זיכרונות פלאש (FLASH). המערכות הותקנו במהלך המחצית הראשונה של שנת 2009. החברה דיווחה גם על הזמנות נוספות למערכות דומות שהתקבלו בתחילת יולי מיצרן שבבים מוביל ויסופקו ללקוח במהלך הרבעון השלישי של 2009. ההערכות בשוק הן כי שווי העסקות מסתכם בכמיליון דולר.
קרן KCPS Satelite אינה מתכוונת להעלות את מחיר הצעת הרכש למניות גילת שתפוג ביום חמישי הקרוב. כך, על-פי דיווח שהוציאה הקרן. זאת, למרות ההערכות בשוק ההון כי הקרן מתעתדת לעשות כך במטרה להפוך לבעלת עניין בחברה. לפני כחודש הגישה הקרן הצעה לרכישת 5% ממניות גילת לוויינים במחיר של 3.65 דולרים למניה.
מניית חברת הביטוח AIG, אשר חולצה על-ידי הממשל האמריקני לאחר שהגיעה אל סף פשיטת רגל, נופלת במסחר בוול סטריט לאחר שאנליסטים העריכו כי איחוד המניות (ספליט הפוך) שביצעה החברה בשבוע שעבר הוא בבחינת "נשיקת מוות" עבור החברה.
קליקסופטוור רוכשת את חברת איי.אס.טי (AST) האמריקנית תמורת 1.7 מיליון דולר במזומן. יצרנית התוכנות לניהול עובדים בשטח, בניגוד לקליקסופטוור, שעבדה בעיקר מול ארגונים גדולים, צפויה החברה לנצל את הפתרונות הקיימים של איי.אס.טי, לארגונים קטנים לצורך הרחבת השוק הפוטנציאלי שלה.
טבע, היצרנית הגדולה בעולם של תרופות גנריות, חתמה על הסכם עם חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון לפיו יופסק שווקה של הגלולה נגד הריון Cyclen Lo¬Ortho Tri שפותחה על-ידי ג'ונסון אנד ג'ונסון. טבע תפסיק לשווק את הגלולה בכפוף לתוצאות הדיון בבקשתה של ג'ונסון אנד ג'ונסון לצו מניעה זמני נגד המשך השיווק עד לקבלת פסיקה בתיק המרכזי בתביעה שהגישה נגד טבע על הפרת פטנט. טבע החלה בשיווק הגלולה ב-1 ביולי תוך שהיא לוקחת על עצמה את הסיכון שתפסיד במשפט הפטנט. מכירותיה של הגלולה הסתכמו ב-400 מיליון דולר ב 12 החודשים שהסתיימו במארס 2009.
בית המשפט האמריקני קיבל את עתירתה של אורבוטק כנגד בקשת ג’נרל אלקטריק הלת’קר להרחיב את התביעה נגד אורבוטק שהגישה החברה. לפני מספר ימים הודיעה אורבוטק כי ג'נרל אלקטריק הלת'קר מבקשת להרחיב את התביעה שהגישה כנגד החברה ב-4 לנובמבר. ג'נרל אלקטריק טענה כי אורבוטק נדרשה למכור מוצרים מסויימים במחיר מוגדר וכי החברה לא עמדה בחובתה.

תאריך:  07/07/2009   |   עודכן:  08/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פסימיות לקראת עונת הדוחות שלחה את וול סטריט לירידות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הרב מרדכי אליהו קורא לחיילים להעדיף ללכת לכלא ולא לציית לפקודה לשמוע שירת נשים
רותי אברהם
בית המשפט העליון דחה בקשת לבזיון בית משפט של ארגוני שמאל נגד המדינה    העותרים: נמשכים עינויי נחקרים    ביניש לעותרים: לא ראוי לאיים על ראש ממשלה, ראש שב"כ, חוקרים ומשפטנים
אייל גרוסברד
היה מאמן ההתקפה של קליבלנד ועוזרו של בראון בעונת האליפות ב-2004
אלעזר לוין
המכירה - באמצעות חברת אנגל משאבים    רווח הון קטן
מוטי פשכצקי
החלוץ לחבריו: "לא רוצה שתחסם האופציה שלי לשחק עם הפועל ת"א"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il