X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העסקה תשפר את מצבה של קבוצת בוימלגרין, למרות הפסד הון של 55 מיליון שקל ייתכן שהרודס אילת יוצא מהעסקה פתאל תהפוך לרשת מספר 1 בישראל, עם 30 בתי מלון אזורים תשוחרר מחובות של 700 מיליון שקל לבנקים
▪  ▪  ▪
דוד פתאל. רשת המלונות הגדולה בישראל [צילום: מלונות פתאל]

קבוצת דוד פתאל רכשה אמש (ג', 7.7.09) את חברת אזורים תיירות, בעלת 11 בתי מלון בישראל. היא תשלם 270 מיליון שקל – 202 מיליון לחברת אזורים בנייה ו-68 מיליון שקל לבוימלגרין קפיטל. העסקה, שנחתמה לאחר מו"מ בן 8 חודשים, הופכת את מלונות פתאל לרשת בתי המלון הגדולה ביותר בארץ, עם 30 בתי מלון.
קבוצת פתאל רוכשת, במסגרת העסקה, את הבעלות על המלונות הבאים: מוריה פלאזה תל אביב, 33% משרתון סיטי ר"ג, מרקיור בת ים, 3 מלונות בירושלים (גני מוריה, פלאזה ירושלים, מוריה קלאסיק ירושלים), מוריה פלאזה אילת, 50% מהרודס אילת, מוריה ים המלח ושני בתי מלון בטבריה.
עם זאת, יש לאזורים ולבוימלגרין אופציה לחודשיים, עד 15 בספטמבר, להוציא את הרודס אילת מהעסקה, ולמכור את חלקה של אזורים לשותף, יואב איגרא.
העסקה תשפר מאוד את הנזילות ותזרים המזומנים של אזורים ובוימלגרין קפיטל, למרות שעל גבי הנייר נרשם הפסד הון של 55 מיליון שקל: העסקה תשחרר את קבוצת בוימלגרין מחובות של 700 מיליון שקל לבנקים, ומערבויות ב-165 מיליון שקל נוספים. היא גם תשפר כמובן את תזרים המזומנים של החברה.
דירקטוריון אזורים אישר אמש את העסקה. הדירקטוריון מציין כי העסקה תסייע לחברה לפרוע את חובותיה, תשפר את הנזילות שלה, ותאפשר לה לחזור ולהתרכז בפעילותה העיקרית כל השנים - יזמות בנייה למגורים ולנכסים מניבים.
ליאונרדו במקום מוריה
דוד פתאל הודיע היום כי רוב המלונות שרכשה חברתו יישאו מעתה את השם המסחרי ליאונרדו, זאת במקום השמות המסחריים פלאזה ומוריה שהיו עד עתה כמעט לכל בתי המלון. ליאונרדו הוא גם שמו של מלון הבוטיק לעסקים ברמת החי"ל, תל אביב, שרשת מלונות פתאל פתחה לפני זמן קצר.
מלונות פתאל היא כיום בעלת רשת של 11 בתי מלון בכל הארץ. היא נחשבת לרשת מובילה, ורכישת 11 בתי מלון של אזורים הופכת אותה, כמעט ללא ספק, לרשת הגדולה ביותר בארץ (וגם עם פעילות בחו"ל).
מגדל רוכשת עוד 10% מפתאל ב-66 מיליון שקל
חברת הביטוח מגדל סיכמה אתמול עסקה לרכישת 10% נוספים מחברת מלונות פתאל, ב-66 מיליון שקל. העסקה נחתמה אתמול (7.7.09), במקביל לרכישת מלונות אזורים. לאחר העסקה תהיה מגדל בעלת 20% במלונות פתאל. חברת מלונות פתאל תוכל להשתמש בתמורה כדי לממן, חלקית, את רכישת מלונות אזורים.

תאריך:  08/07/2009   |   עודכן:  08/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתאל רכש 11 מלונות אזורים ב-270 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל מעוז
מכתשים אגן ירדה ב-6.3% לאחר הפסקת ייצור בברזיל    הגידול בהיקף הגז בחיפה לא הזניק את מניית ישראמקו היום שטיפסה במחזור הגבוה בבורסה ב-0.5%
גיא חג'ג'
טקס האשכבה של מייקל ג'קסון בלוס אנג'לס היה מרגש ועטור כוכבים    "הוא לבש כפפה אחת, משך את מכנסיו ושבר את מחסום הגזע", ספד לו הכומר אל שרפטון
יפעת גדות
מחקר חדש גילה כי טיפול בתרופות לצרבת מסוג 'חוסמסי משאבת המימן (PPI)' גרם למעשה לצרבת, לריפלוקס ולהפרעות בעיכול אצל מתנדבים בריאים שנטלו את התרופות
עופר וולפסון
שר התיירות סטס מיסז'ניקוב ייצא למינסק, בירת בלרוס, לביקור עבודה של 3 ימים במסגרתו ייחתם ההסכם    "משרדי ייחזק בשנים הקרובות את פעילותו מול מדינות המקור העיקריות לישראל"
צבי נצי"ב, עידן יוסף
האם משתמשת ישראל בשיטת ריגול חדשה נגד לבנון או שמדובר בדימיון פורה    בינתיים מדווחים בלבנון על בריחה של קצין שריגל, ומזכ"ל האו"ם מביע דאגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il