X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ויכוח התגלה בין שר האוצר שמעוניין שהמשטרה העירונית תהיה כפופה לראש העיר לשר לביטחון פנים שרוצה שהמשטרה העירונית תהיה כפופה למפכ"ל המשטרה
▪  ▪  ▪
השר לביטחון פנים. אימצו את השקפת עולמי [צילום: פלאש 90]

הממשלה אישרה (יום א', 12.7.09) הקמת ועדת השרים לבחינת הקמת מערך השיטור העירוני. כמו-כן הוחלט על הקמת ועדת מנכ"לים בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה, איל גבאי ובהשתתפות מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, מנכ"ל משרד הפנים והממונה על התקציבים. מנכ"ל משרד ראש הממשלה מסר כי "ועדת המנכ"לים כבר החלה את ההכנות לישיבות ועדת השרים ותביא למימוש מהיר של התוכנית".
בישיבת הממשלה, שהתקיימה בבאר שבע, התגלה ויכוח בין שר האוצר, יובל שטייניץ, לבין השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', בנושא הקמת המשטרה העירונית. בעוד שר האוצר דרש כי המשטרות העירוניות יהיו כפופות לראשי העיריות ושאותם ראשי עיריות יהיו אלה שיקבעו את יעדיהן של יחידות המשטרה העירונית ואת דרכי הפעלתן, התעקש השר לביטחון פנים כי אותן יחידות יהיו כוח משטרה לכל דבר שיהיה כפוף למפקח הכללי של המשטרה. כמו-כן דרש אהרונוביץ' כי סמכויות המשטרה העירונית יהיו מוגבלות אך ורק לתחומי הרשות המוניציפאלית שבה היא פועלת.
ראש הממשלה נתניהו עצר את הוויכוח ואמר כי כל העניינים יידונו בוועדת השרים. "עוד לא הוקמה הוועדה וכבר התחילו הוויכוחים", אמר בישיבת הממשלה.
"זהו נושא שדובר עליו במסגרת תוכנית 100 ימים, זהו נושא שמאפשר ביזור של פעילות השיטור בתחומים מסוימים. לא מדובר במקרים כמו שוד, רצח או מקרי הונאה, אלא בצדדים של חיי היום יום שחשובים לאזרחים לביטחונם - בבתי הספר, במועדונים וכולי. אנחנו רוצים לטפל ולדאוג לאיכות החיים של האזרחים ויהיו לנו בהמשך דיונים חשובים בנושא יחד עם שר האוצר שקידם את הנושא והשר לביטחון פנים שמקנים לנושא חשיבות רבה", אמר נתניהו לשרים.
מייד לאחר ההכרעה על הקמת ועדת השרים אמר השר אהרונוביץ', כי הוא מברך את הממשלה על שאימצה את תפיסת עולמו ואת המדיניות שהוא מבקש ליישם במשרד לביטחון פנים ובמשטרת ישראל. "הקמת מערך השיטור העירוני הינו מהלך דרמטי ומהפכני אשר יביא להגברת הנוכחות המשטרתית בשטח ולחיזוק הביטחון האישי של האזרחים. כוח השיטור העירוני ייתן זמינות גבוהה יותר בטיפול בכל עבירות איכות החיים בשטח העירוני", אמר.

תאריך:  12/07/2009   |   עודכן:  12/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועדת שרים תדון בהקמת משטרה עירונית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
"ראד סאלח ממ"ר אום אום אפחם".
א.ב.ס.ט  |  13/07/09 11:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
נתחם לתקופה של 5 שנים ומיועד להביא לגידול בתיירות בין המדינות    מיועד להרחיב הפעילות הסיטונאית ושדרוג קשרים בין חברות התעופה    שר התיירות: "חלק מאסטרטגיית הרחבת הפעילות במזרח אירופה ובאסיה"
מעיין דר
רונה קינן תנגן בחינם בחנות ספרים בדיזינגוף    להקת האופרה הטובה בעולם תופיע בחינם בפארק    להקה אירופית איכותית תתקלט בחינם באוזן השלישית ועוד הופעות במחיר ארטיק או פחות
רותי אברהם
משפחתה של מעיין ספיר ז"ל, שנאנסה ונרצחה בידי נער ששוחרר ממעון סגור, תובעת 2.5 מיליון שקלים מהמדינה
עופר וולפסון
הצעת החוק תועבר לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת    קובע חובת ניהול מו"מ עם ארגון עובדים שמניעתו תישא דין פלילי על המעסיקים    אוריאל לין: "פופוליזם כבד כנגד המעסיקים"
גלית יצחק
נשיא ומנכ"ל אלרון לשעבר מונה ליו"ר הדירקטוריון של צ'ק-לייט    אורי יוגב: הניסיון הרב שבירגר צבר כנשיא ומנכ"ל אלרון, יתרום באופן משמעותי להתפתחות החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il