X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסכם פשרה: עמנואל רוזן יתנצל על התבטאויות מעליבות חברי הנהלת הפועל תל אביב מוותרים על פיצוי ההסכם שהושג בהליך גישור בפני עו"ד יורם מושקט קיבל תוקף של פסק דין
▪  ▪  ▪
רוזן. פשרה בפרשת "סמרטוטים ומושחתים" [צילום: פלאש 90]

הסכם פשרה בין העיתונאי עמנואל רוזן להנהלת הפועל תל אביב בפרשת "סמרטוטים ומושחתים", התבטאויות חריפות של רוזן כלפי ההנהלה בעקבות הפסד הקבוצה. רוזן וחברי הנהלת הפועל תל אביב חתמו על הסכם פשרה, שהושג באמצעות המגשר, עו"ד יורם מושקט, על התנצלות רוזן ומשיכת התביעה שהוגשה נגדו בדרישה לפיצויים בסכום של כמיליון שקלים.
מדובר בהסכם החותם פרשה שהחלה עם הפסד הפועל תל אביב מול מכבי הרצליה בשבת, 28.04.09, והתבטאויות קשות של רוזן, אוהד הפועל, בתוכנית "יציע העיתונות - היציע המרכזי" בערוץ 5. רוזן טען כי חברי ההנהלה שמעון (מוני) הראל, שמעון ציטרון, שחר בן עמי ואריה הרשקוביץ, הכשילו את הקבוצה, טירפדו את מכירת הקבוצה לאיש העסקים לב לבייב, כי רצו "לשמור על הצעצוע לעצמם". הוא אף כינה אותם "חבורה של סמרטוטים ומושחתים", ואת הקבוצה כינה "בית בושת".
לא טירפדנו עסקה
חברי ההנהלה הגישו נגדו תביעת דיבה, ובה טענו, בין היתר, כי אינם הבעלים של הקבוצה, לפיכך לא יכלו כלל לטרפד עסקת מכירת הקבוצה ללבייב. לטענתם, רוזן כינה אותם "בהבל-פה" וללא ביסוס "מושחתים". "כאשר מיוחסת שחיתות לאדם כלשהו הרי שמייחסים לו ביצוע של מעשים בלתי-כשרים, לא-חוקיים והתנהגות העולה כדי רמייה ופגיעה בטוהר המידות. מובן שהאשמות סרק שכאלה מהוות לשון הרע על כל המשתמע והנובע מכך".
עוד טענו כי דבריו של רוזן מהווים הסתה לאלימות, וכי על השפעת הדברים ניתן היה ללמוד מתקיפתם בידי אוהדים באצטדיון בלומפילד ב-5 במאי. הקהל השמיע נגדם קריאות ואף יידה בהם אבנים. "התקפה כזו יכולה להתרחש רק שעה שקיימת אווירה 'המתירה את דמם'", טענו התובעים. לטענתם, הם הציעו לרוזן להתנצל בפומבי ולמסור סכום כסף לאגודה למלחמה בסרטן כפיצוי, אולם רוזן סירב.
דיבר כאוהד ולא כפרשן
כאמור, הפרשה הסתיימה כשלבית המשפט הוגש הסכם הפשרה בין בא-כוחו של רוזן, עוה"ד שרון שטיין ממשרד עוה"ד יניב ושות', לבין באי-כוחם של חברי ההנהלה, עו"ד גיא כרמי ממשרד עוה"ד ליפא מאיר ושות'.
בהסכם נקבע, בין היתר, כי רוזן יפרסם ברשת האינטרנט התנצלות בפני חברי ההנהלה על הכינויים, וכן על כך שייחס להם מעשים בלתי כשרים. כמו-כן יצהיר כי דבריו בערוץ 5 נאמרו כאוהד של הקבוצה ולא כפרשן של הערוץ. חברי ההנהלה ויתרו לרוזן על הפיצוי הכספי.

תאריך:  13/07/2009   |   עודכן:  13/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עמנואל רוזן יתנצל בפני הפועל תל אביב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עוד לא מאוחר
מטיף לשמאלנים  |  13/07/09 15:10
2
הצדיק בא על ענשו
ג.ד.  |  14/07/09 08:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שר התקשורת בנאום בוועידת גלובס: הוריתי למשרדי להנחות בהקדם את חברות התקשורת להקפיד על עיקרון הנייטרליות ברשת האינטרנט    יש לעודד את בעלי התשתיות להשקיע עכשיו - מתוך ראייה לטווח ארוך, אנו מעודדים פריסת תשתיות על ידי חברות כמו: חברת חשמל ורכבת ישראל"
יואב יצחק
כתב האישום שיוגש כפוף לשימוע    זקן נהגה להאזין באופן קבוע לשיחות טלפון של אולמרט עם אחרים, כולל פוליטיקאים
רותם רוזנטל
בריטני ספירס מוחרמת בשבדיה    הפט שופ בויז בכוכב נולד    הפיקסיז חוזרים בשלישית    ארקטיק מאנקיז חדש    בק מארח את טום וייטס ועוד חדשות חמות מעולם המוזיקה
יוסי ניסן
דבריו של יוסי מימן על ייבוש ערוץ 10 בסוף החודש מהדהדים בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"    עפר נמרודי: "אותי יוסי מימן לא ריגש, אותי זה דיכא והעציב"
עופר וולפסון
אמר בוועידת גלובס כי הוא ושותפיו לערוץ לא יעבירו לו כספים נוספים וכי הערוץ נמצא כעת בסכנת סגירה ממשית    לדבריו, הושקעו בערוץ 3.1 מיליארד ש"ח, כאשר התשקיף המקורי דיבר על השקעת 120 מיליון ש"ח בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il