X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מיקרוסופט תשיק ברשת גרסה מקוונת וחינמית של אופיס 2010. מי יוכל להשתמש בגרסה הזו? איך ניתן יהיה להגיע אליה? האם זהו הקץ של אופיס בתשלום?
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

שנים אחרי שהציעה אותה בתשלום בלבד מיקרוסופט מתכננת להשיק בקרוב את המהדורה הבאה של חבילת התוכנות המשרדיות שלה, אופיס 2010, גם בגרסת חינם. גרסה זו תוצע כשירות מקוון תחת הפורטל Windows Live של מיקרוסופט ותהיה זמינה לכל משתמש ברשת.
הגרסה המקוונת החדשה נועדה להתמודד מול מבול של אלטרנטיבות אטרקטיביות וחינמיות שבמוצעות כיום למשתמשים בשוק כמו Google Doc, Lotus Symphony, אופן אופיס ועוד. היא תציע את עורך התמלילים Word, תוכנת הגיליונות האלקטרוניים Exel, תוכנת המצגות PowerPoint ומחולל הפתקיות OneNote.
במיקרוסופט טוענים כי הגרסה המקוונת לא מיועדת להחליף לגמרי את הגרסה השולחנית של אופיס 2010 אלא שהיא תשמש יותר ככלי נוסף לגרסה השולחנית. לא כל האפשרויות שיהיו זמינות בגרסה השולחנית יהיו זמינות גם בגרסה המקוונת ולהפך, אומרים בחברה.
מי שרוצה עריכת מצגות בעלות תכני וידיאו ברמה גבוהה למשל, יבחר בגרסה השולחנית, בה מיקרוסופט: גרסה חינמית של אופיס 2010 והקשר לתמצות החדשות החשובות באמת
באייטם זה תגלה את החדשה החשובה ביותר להיום, בעולם המחשוב ואינטרנט, לאחר שסקרנו את האתרים הבולטים בארץ ובעולם. במקביל, תוכל לקבל ריכוז מקיף ומתומצת של כל החדשות הרלוונטיות, השימושיות והחשובות, למנהלי מחשוב, בדף בודד של 4A וכחלק מתחקיר pCon. כך תיהנה מיותר זמן פנוי, וגם תהיה כל הזמן מעודכן. מאות ארגונים שמשתמשים בשירות, חלקם זאת השנה השמונה עשרה! מוכיחים שזה עובד ומצליח.
פרסומת
נדרש כוח עיבוד גדול יותר מהמחשב, מסבירים בחברה. לעומת זאת, מי שצריך מינימום משאבים, למשל, לקריאת מסמך וורד מהטלפון הנייד, יוכל לעשות זאת בקלות דרך הגרסה המקוונת. בין היתרונות שתציע הגרסה המקוונת יהיו אפשרות להוספה מהירה של מסמך לבלוגים ולרשתות חברתיות ואפשרות להוספת תגיות ומילות קישור.
הגרסה המקוונת של אופיס 2010 תיחשף בפני קהל גדול של גולשים המשתמשים ב-Windows Live, המוערך ב-400 מיליון איש מכל העולם, מה עשוי לשמש ככלי שיווק מצוין למכירת הגרסה השולחנית של אופיס. גרסת בטא ראשונה של חבילת התוכנות צפויה להשתחרר בחודשים הקרובים.
במקביל לכך הודיעה אתמול מיקרוסופט גם על שחרור אופיס 2010 לשלב ה-Technical Preview - שלב שבו קבוצה של מקצוענים בודק את התוכנה לפני השקתה בגרסת הבטא.

תאריך:  14/07/2009   |   עודכן:  14/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיקרוסופט: גרסה חינמית של אופיס 2010
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
בהסכם העקרונות בין המדינה לקק"ל מדובר על "קרקעות עירוניות מבונות", אך המינהל גורס: זה כולל גם מגרשים ריקים המיועדים לבנייה
מחלקה ראשונה
זהו אחד הממצאים העולים מפרסום של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה    הדוח מציג מדדים אשר מאפשרים השוואת מצבה של ישראל למדינות אחרות בעולם והתייחסות להיבטים ייחודיים לישראל בהקשר של פיתוח בר קיימה
אלעזר לוין
בשל העיכובים בעסקה עם המינהל, הדיירים לא יוכלו לקנות דירותיהם ולא יקבלו פטור ממס    יצומצם ייצוג קק"ל ברשות המקרקעין
עופר וולפסון
שר האוצר העביר לוועדה את תקנות הגמל בניהול אישי (IRA) אשר יאפשרו לחוסכים לנהל באופן עצמאי את חסכונותיהם במקום דרך מסלולים מובנים
מחלקה ראשונה
מקדם תוכנית להפיכת הספריות הציבוריות למרכזים קהילתיים של ספר, מידע ותרבות ולמודרניזציה של הספריות בישראל    מרכז ההדרכה פועל בשיתוף מלא עם המחלקה לספריות במשרד התרבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il