X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אלשיך: פשטה שיטה לפיה נדבנים מביאים כסף למימון קופת ההקפאה אינני מבינה את המניע של המשביר להביא כסף
▪  ▪  ▪
מותחת ביקורת. אלשיך [צילום: בוצ´צ´ו]

השופטת ורדה אלשיך מבית המשפט המחוזי בתל אביב דחתה היום את בקשתה של רשת האופנה אירית לקבל צו הקפאת הליכים. במהלך דיון שנערך הבוקר, מתחה השופטת ביקורת על כך שבקשת הקפאת ההליכים הוגשה ללא תוכנית הפעלה לחברה במהלך התקופה בה מבוקשת הקפאת ההליכים, ומבלי שהגיעו נציגי הנושים של החברה.
במהלך הדיון הבהיר עו"ד עמית לדרמן, כי המשביר לצרכן מוכנה להעמיד מימון בסך חצי מיליון שקלים לרכישת סחורות לרשת אירית. יצוין כי המשביר לצרכן היא החברה הסבתא של אירית. המשביר לצרכן מחזיקה בכ-50% מרשת האופנה ג'אמפ, שנכנסה להקפאת הליכים גם היא. רשת האופנה ג'אמפ שולטת ב-66% ממניות רשת אירית.
בהתייחס לנכונות המשביר לצרכן להעמיד מימון אמרה השופטת: "באחרונה פשטה שיטה לפיה 'נדבנים' מכל מיני סוגים מביאים כסף למימון קופת ההקפאה, בין אם הם משקיעים או פילנטרופיים, דוגמת המשביר לצרכן במקרה הנוכחי. אינני מבינה את המניע של המשביר להביא כסף למימון רכישת סחורות".
השופטת הוסיפה, כי הדוח הכספי שצורף לבקשת הקפאת ההליכים לא מצביע על מגמה חיובית. לדבריה, "נראה על פניו כי החברה - לפחות מ-2003 - לא הצליחה להמריא למרות זריקות מימון שהוזרמו לקופתה".
אירית ליין הגישה ביום חמישי לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להקפאת ההליכים המשפטיים נגדה, לאחר שנקלעה לחובות בסך 29 מיליון שקלים. לחברה 24 חנויות בפריסה ארצית ומועסקים בה 104 עובדים.
שני שליש ממניות אירית מוחזקת על-ידי חברת ג'אמפ, שמוקדם יותר היום הוצא צו להקפאת ההליכים המשפטיים נגדה. השליש הנוסף מוחזק בידי חברת ניו אימג' השקעות. אירית, המיוצגת על-ידי עו"ד עמית לדרמן ואביתר קרמר ממשרד עו"ד שלמה נס ושות', מבהירה כי קריסתה של רשת ג'אמפ השפיעה באופן מיידי וחמור על קריסתה שלה. מהבקשה עולה כי עד עתה לא כובדו צ'קים והוראות קבע של החברה בסך 300 אלף שקלים.
לחברה חובות בסכום כולל של כ-29 מיליון שקלים. לבנק לאומי היא חייבת 2.4 מיליון שקלים; לחברת ג'אמפ חייבת אירית כ-16 מיליון שקלים; לנושים בדין קדימה (עובדים, רשויות המס ודמי שכירות) חייבת החברה כ-2.1 מיליון שקלים ולנושים רגילים כ-4.8 מיליון שקלים.
החברה מציינת כי החל מ-2008 ירד היקף המכירות שלה בשל התחזקות התחרות מול רשתות מתחרות וקשיים שהתגלו במערך השיווק והמכירות של החברה.
הנכסים העיקריים של החברה הם חנויות החברה הפרוסות בארץ, הסימן המסחרי הרשום, הציוד ומלאי הביגוד שמוערכים בכ-700 אלף שקלים, וחובות הלקוחות לחברה עומדים על כ-1.1 מיליון שקלים.

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  19/07/2009   |   עודכן:  19/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש דחה בקשתה של רשת אירית להקפאת הליכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
סקר של ג'ובמאסטר מגלה עלייה של כ-8% לעומת אשתקד במספר העובדים הזמינים    יותר משליש מהעובדים הזמינים - מתחום הטכנולוגיה העילית    בג'ובמאסטר מסבירים כי תכנון נכון מראש של ההיעדרות, יכול למנוע התעסקות בעבודה לאחר מכן
עידן יוסף
פועל ערבי החליט שלא לעקוף את הכביש בו התפרעו חרדים ונסע במהירות תוך שהוא מותיר אחריו פצוע במצב קל-בינוני
מחלקה ראשונה
שיאו של הליקוי יימשך כ-06:39 דקות ורק בשנת 2132 יהיה ניתן לראות ליקוי חמה מלא בסדר גודל כזה    במשך זמן ארוך למדי, יהיה חושך כמעט מוחלט באזורים הנ"ל ולכן תחושת הזמן של בעלי החיים עלולה להתבלבל
עופר וולפסון
יושב-ראש המרכז המקומי אמר כי הרשויות יפרידו את חשבונות המים ממס הבצורת, וחשבונות המס יישלחו בנפרד    "אם יחפוץ האוצר, שישכור חברות גבייה פרטיות למס הזה, אנו לא נעשה זאת"
גלית יצחק
מנדלבאום נבחרה לתפקיד לאחר שדויד פרידמן הודיע על פרישתו מהתפקיד    מנדלבאום: "אני גאה לעמוד בראש ארגון הדואג לאחת הקבוצות החלשות ביותר במדינה שהם הקשישים והחולים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il