X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"מד מן" או "שובר שורות", "רוק 30" או "המשרד"? מבט על המועמדויות לפרס האמי, שהוכרזו בשבוע שעבר, עשוי לענות על השאלה
▪  ▪  ▪
מד מן. מובילה במועמדויות [צילום: עכבר העיר]

ביום חמישי שעבר הוכרזו המועמדויות לאמי, פרסי הטלוויזיה האמריקנית. הטקס יתקיים בלוס אנג'לס בספטמבר וזו הזדמנות לבחון מי משני גופי השידור בישראל, הוט או יס, משדר את "הסדרות הטובות ביותר בעולם", סיסמה היסטורית של הוט.
למראית עין החלוקה כמעט שווה - בהוט משודרות רוב הדרמות, וכן הדרמות עם המועמדויות הרבות ביותר. ביס משודרות רוב הקומדיות שקיבלו את המועמדויות הרבות ביותר. בתחום הדרמה מובילה במספר המועמדויות "מד מן", הזוכה של שנה שעברה, שמעריכים כי תזכה גם השנה, ובצדק; "נזקים" המצוינת עם שבע מועמדויות. ל"אבודים" חמש מועמדויות וגם ל"האוס" שלוש. בקטגוריה זו יש ליס שלוש דרמות (השנה יש יותר מועמדויות בכלל, כי בכל קטגוריה יש מועמדת אחת יותר מבעבר) - "שובר שורות" עם חמש, "דקסטר" עם שלוש ו"אהבה גדולה", על הגבר עם שלוש הנשים, מועמדות אחת בלבד.
בקטגוריה של הקומדיה המצב מתהפך. ליס יש פער גדול על הוט. מתוך שבע מועמדות, חמש קומדיות משודרות ביס. "רוק 30" המבריקה, ששיחזרה שיא עם לא פחות מ-22 מועמדויות, מובילה. "פאמילי גאי", סדרת האנימציה הראשונה מאז "הפלינסטונס" ב-1961 שנכנסת לקטגוריה הנכבדת הזאת, מועמדת לשני פרסים. ל"עשב של השכן" שש מועמדויות, ול"פמליה", שאכן הייתה לה עונה מעולה השנה, ו"איך פגשתי את אמא" - ארבע מועמדויות כל אחת. אחת המועמדויות היא לשחקן המשנה ניל פטריק האריס, שגם מנחה את הטקס, ויהיה משעשע לראות אותו זוכה בפרס. ג'רמי פיוון, המגלם את ארי גולד ב"הפמליה", אינו מועמד השנה באופן מפתיע ולכן גדלים סיכוייו של האריס לזכות.
"המשרד" המגלגלת ו"טיסת הקונקורד", מהסדרות שנוכחותן הבולטת בטקס היא הפתעה לטובה, שתיהן של הוט, זכו להרבה מועמדויות - הראשונה לתשע והשנייה לשש, אבל גם יחד זה פחות מאלה שקיבלה המועמדת המועדפת לניצחון, "רוק 30". שתי המנצחות של 2008 בדרמה ובקומדיה ראויות לזכייה חוזרת - הן הסדרות הטובות ביותר כעת על המסך - אבל יהיה נחמד גם לראות גיוון.
עוד תוכנית שיהיה משמח אם לא יבחרו בה שוב היא "המרוץ למיליון", שזוכה שנה אחרי שנה בתחום הריאליטי ומשודרת ביס. בקטגוריה זו יש להוט יתרון - "טופ שף" ו"פרויקט מסלול" משודרות בה. אשר ל"אמריקן איידול", פצצת הרייטינג של הטלוויזיה האמריקנית שמעולם לא זכתה בפרס ומועמדת השנה לשמונה פרסים, צריך להכריז תיקו בין הוט ליס. היא משודרת בהוט פאמילי וביס בייסיק, שייכת להוט וביס משלמים על שידורה.
בהמשך גדל הפער לטובת יס, בעיקר כי היא קונה סרטים לטלוויזיה ומיני-סדרות ואלה מטים את הכף, במיוחד השנה. "דור מזוין", הסדרה של HBO שיצרו יוצרי "הסמויה" (ששודרה בהוט), על יחידה של נחתים בעירק, ששודרה השנה ביס, מועמדת ל-11 פרסים. "זיכרונות מאחוזת הגנים
האפורים", סרט טלוויזיה עם ג'סיקה לאנג ודרו בארימור המבוסס על סרט תיעודי שנהפך לסרט פולחן, ישודר ביס בסוף אוגוסט (שבועיים לפני שקרוב לוודאי יזכה בפרס סרט הטלוויזיה הטוב) מועמד ללא פחות מ-17 מועמדויות. "אל תוך הסערה", עוד סרט של HBO עם מועמדויות למכביר - 14 בסך-הכל, נקנה גם הוא על-ידי יס. אם מחברים יחד את כל המועמדויות, גם בתת הסעיפים (ומשקללים את "אמריקן איידול" בחישוב הסופי), מקבלים יתרון ברור ליס, עם כפליים מועמדויות מהוט. עם זאת הטקס ישודר באופן בלעדי בהוט.

נשארו בצד

System.String[]

סוכן סמוי

System.String[]

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  21/07/2009   |   עודכן:  21/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יס והוט מתחרות על הסדרות הטובות בעולם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שייקנו סרטים ולא סדרות במשקל
מ.אלקרייאף  |  21/07/09 15:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילה פנייבסקי
אחרי מקרה סוזן בויל, ולאור האמוציות הקיצוניות באולפן, איילה פנייבסקי חוששת לשלומם הרגשי של מתמודדי "כוכב נולד" הצעירים    והפט שופ בויז? עדיף שלא נדבר עליהם
מערכת PCאון
חברת modu מתחילה בהשקה הרכה של הטלפון הסלולרי פרי פיתוחה לקהל מצומצם של לקוחות סלקום בישראל    כמה יעלה המכשיר? מה הוא מציע?
עופר וולפסון
קרן קמ"ע של התנועה הקיבוצית תספק תוכניות ערבויות חדשה למפעלי תעשיה הנמצאים במצוקת מימון בקיבוצים    יו"ר הקרן חושף כי בכ-30 קיבוצים הפנסיה החודשית לגמלאי עומדת על פחות מ-2,000 ש"ח
איציק וולף
פרקליטות המדינה הדגישה כי טענתו של השר לשעבר כי גזר הדין המחמיר שקיבל מצדיק דיון מחודש - כלל אינה נכונה
טל לוי
מדד הבנקים זינק ב-5.2% ומשך את המדדים לשיא של 10 חודשים    מתחילת השנה, עלה מדד תל אביב 25 ב-39.3%    מדד תל אביב 100 טיפס ב-49.8%    מדד הנדל"ן זינק ב-99%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il