בטקס מרשים, "האריה השואג", בחר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות את הזוכים במסעות פרסום ביחסי ציבור לשנת 2008 מתוך 49 עבודות שהוגשו. להלן רשימת הזוכים:
- למנכ"ל השנה נבחר רמי לוי - מנכ"ל רשת 'שיווק השקמה' על שהשכיל לעשות שימוש נבון ביחסי ציבור לקידום עסקיו.
- קמפיין השנה זהב - "החברה להגנת הטבע" - קמפיין הציפור הלאומית.
נימוקי השופטים להענקת הפרס: עבודה זו נבחרה כמשקפת בצורה הטובה ביותר את הצלחת פעילות יחסי הציבור. בקמפיין לא נעשה כל שימוש בפרסום או בקד"מ, ועל כן המודעות הגיעה מפעילות תקשורתית ופעילות יח"צ המקיפה קהל מגוון - מצה"ל עד תלמידי בתי ספר;
- קמפיין השנה כסף - משרד בן-חורין אלכסנדרוביץ' - קמפיין גיוס תרומות מוח עצם עבור עמותת "עזר מציון";
- קמפיין השנה ארד - משרד - LONE STARקמפיין מצודת האלה.
- באות מופת זכה יצחק אלדן עבור פרויקט דרך עץ הזית של ישראל.