X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יחליף בתפקידו את חיים שני, אשר החליט לעבור לשירות הציבורי שני: "אני משאיר את נייס בידיים הטובות ביותר ואני בטוח כי זאב, אותו אני מכיר מזה שנים רבות, ימשיך להוביל את נייס לשיאים חדשים"
▪  ▪  ▪
חיים שני. המנכ"ל היוצא [צילום: נייס מערכות]

נייס מערכות הודיעה (יום ג', 28.7.09) כי מועצת המנהלים של החברה החליטה על מינויו של זאב ברגמן לתפקיד המנכ"ל, אשר יחליף את חיים שני שהחליט לעבור לשירות הציבורי. מר ברגמן יצטרף לחברה ב-1 בספטמבר 2009 וייכנס לתפקיד לא יאוחר מה-1 בנובמבר. חיים שני ימשיך להנהיג את החברה במהלך תקופת המעבר.
זאב ברגמן כיהן כמנכ"ל קומברס אינק, ספקית גלובלית של שירותי ערך מוסף ובילינג בין השנים 2001 ו-2007. ברגמן הצטרף לקומברס בשנת 1987 כמתכנת, וקודם למינויו כמנכ"ל כיהן במספר תפקידים בתחומי מחקר ופיתוח, שיווק, מכירות וניהול, ביניהם סמנכ"ל חטיבת EMEA, סמנכ"ל חטיבת Messaging וסמנכ"ל תפעול.
ברגמן הוביל את קומברס מחברה של מוצר יחיד בתחום ה-Voice mail לחברה גלובלית המספקת סל פתרונות של שירותי ערך מוסף ובילינג, והשיג מחזור מכירות שנתי העולה על מיליארד דולר, באמצעות צמיחה פנימית ובאמצעות רכישות.
רון גוטלר, יושב-ראש מועצת המנהלים של נייס, אמר: "אנו ברי מזל על מינויו של זאב ברגמן לתפקיד מנכ"ל נייס ומאמינים כי כשרונותיו, כישוריו וניסיונו העשיר הופכים אותו למועמד המתאים ביותר להוביל את נייס ולהביא את החברה לשלב הבא של צמיחה".
מר גוטלר המשיך ואמר: "בשם מועצת המנהלים, ברצוני להודות לחיים שני על תרומתו העצומה לצמיחתה והצלחתה של נייס במהלך תשע השנים האחרונות. מר שני הינו המנהיג ובעל החזון אשר הניע את הגידול המרשים של עסקי נייס ומיצובה כמובילה עולמית בתחומי עיסוקינו. אנו מאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה בשירות הציבורי".
זאב ברגמן אמר על המינוי: "אני שמח מאוד על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לנייס ולהוביל את הצוות המנצח של העובדים והנהלת החברה. נייס הינה חברה מצליחה, חדשנית ואיתנה עם אנשים נהדרים, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, לקוחות ושותפים נאמנים ועתיד מבטיח".
לדבריו של חיים שני: "בתום 27 שנים בתעשיית ההיי-טק החלטתי לקבל את ההצעה להצטרף למגזר הציבורי ולתרום מניסיוני לכלכלת מדינת ישראל. אני משאיר את נייס בידיים הטובות ביותר ואני בטוח כי זאב, אותו אני מכיר מזה שנים רבות, ימשיך להוביל את נייס לשיאים חדשים. אני סמוך ובטוח כי תהליך המעבר יהיה חלק ואני מאחל לזאב ולמשפחת נייס הנהדרת המשך הצלחה מרובה".

תאריך:  28/07/2009   |   עודכן:  28/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זאב ברגמן ימונה למנכ"ל נייס מערכות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
השחקן-במאי סאשה ברון כהן קיבל איום על חייו מארגון טרור פלשתיני על ששם אותם ללעג בסרטו האחרון ברונו
עידן יוסף
גובה ההתייקרות מ-1 באוגוסט יעמוד ככל הנראה על שני אחוזים
עופר וולפסון
תשעת צווי התגמולים שהגיש משרד הביטחון לוועדה אושרו תוך שינויים מהותיים    הוועדה קבעה כי גם הנכים והאלמנות יזכו ל-36% תוספת היוקר לקצבתם, בניגוד לעמדת המשרד
איציק וולף
הקואליציה והאופוזיציה הגיעו לפשרה - דיון בן 45 שעות בהסתייגויות האופוזיציה לחוק מופז    פיליבסטר עד היציאה לפגרת הקיץ מחר ב-14:00    המשך הדיון במידת הצורך - ביום שני הבא
סיון בראימן
ד"ר שטיין היא האישה הראשונה שתכהן בתפקיד בכיר זה בטכניון מאז היווסדו לפני 85 שנים    תיכנס לתפקידה בתחילת 2010 לאחר תקופת חפיפה עם פרופ' צבי כוכבי הפורש לגמלאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il