X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לדברי המנהל המסחרי של mako, מטרת המהלך היא "לייצר עוד הכנסות במקביל להכנסות שלנו מהאתר"
▪  ▪  ▪
מייצרים הכנסות נוספות

שינוי במדיניות התוכן של זכיינית ערוץ 2 קשת באינטרנט: לאחר שהקימה את אתר mako בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, כדי שישמש הבית הבלעדי לתוכני קשת באינטרנט, קשת מתחילה לחלוק את תכניה עם אתרים נוספים. מטרת המהלך היא להגדיל את החשיפה לתכנים ולמקסם את ההכנסות מפרסום בווידאו.
בנוסף, הזכיינית בוחנת באמצעות המהלך ערוצי הפצה משניים ל-mako, שם מרוכזים כלל תוכני קשת האינטרנטיים. כך, קשת החלה לשדר באחרונה תכנים מסוימים לתקופות קצובות באתרים שונים. בתחילת השבוע עלו פרקי העונה הראשונה של "פולישוק" באתר וואלה, כשבמקביל משודרים תכנים נוספים של קשת כמו סרטונים מ"כוכב נולד" גם ב-msn וביוטיוב. בנוסף יעלו בוואלה העונה הראשונה של "רמזור" ותכנים מהעונה הנוכחית של "כוכב נולד". בימים אלה נידונים שיתופי פעולה נוספים עם אתרים אחרים.
כל אחת מזכייניות הטלוויזיה בחרה בדרך אחרת כדי למנף את התוכן שלה באינטרנט: ערוץ 10 בחר בבעלות על נענע10 וניסה להמציא את האינטרוויזיה; רשת בחרה באתר פרטי ולאחר שזה לא תפס תאוצה חברה ל-Ynet ומשדרת שם את תכניה באופן בלעדי; ואילו קשת הקימה את mako וקיוותה להפוך אותו לפורטן הווידאו המוביל בישראל.
עומר ניצני, המנהל המסחרי של mako, אישר את הדברים ומסר בתגובה: "לאחר שביססנו את mako כמותג שמושך קהל קבוע של 1.7 מיליון מבקרים שונים בחודש, החלטנו לבדוק בזהירות את האופציה של סינדיקציה של תכנים מסוימים באתרים אחרים, כדי לראות אם נוכל לייצר עוד הכנסות במקביל להכנסות שלנו מ-mako. לאחר שנבחן את תוצאות הפיילוט הזה, נחליט אם לבסס את דרך הפעולה הזאת גם בעתיד לאור הצמיחה הגדולה בשוק הפרסום האינטרנטי בווידאו".
מוואלה נמסר בתגובה: "כחלק מהמחויבות שלנו להציע לגולשינו את מיטב התכנים, הן בהיקף והן באיכות, וואלה מבצעת אגרגציית תוכני וידאו מול שורה של ספקי תוכן. שמחנו להזדמנות להפיץ גם את סדרת המופת 'פולישוק' של גוף תוכן מוביל כמו קשת. נשמח לעבוד עם קשת ועם כל גוף תוכן אחר גם בעתיד".
פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  30/07/2009   |   עודכן:  30/07/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בקרוב: 220 עמדות טעינה יוצבו ב-11 חניוני תחנות רכבת ישראל
עופר וולפסון
גדל ב-4.9%    החלק הארי של הגידול נובע מגיוס הון    הממשלה גייסה בסך-הכל כ-60 מיליארד ש"ח במחצית הראשונה של השנה
גלית יצחק
יוסף גופר נכנס לחוף אכזיב לאחר ששמע את זעקותיהם של אח ואחות שנסחפו לעומק    בעקבות התשישות ממאמץ החילוץ, נאלץ לעבור צנתור    גופר: "אני לא גיבור"
יפעת גדות
מחקר: גברים שלקחו חלק בהתעמלות מתונה עד קשה במשך 30 דקות ביום היו בסבירות נמוכה ב-50% לפתח סרטן בהשוואה לגברים האחרים
מחלקה ראשונה
הטלוויזיה החינוכית תפיק עונה שנייה ל"דוקומנטרי עם רינו צרור", "קרב מוחות" ו"שם נולדתי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il