X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מכירת הכרטיסים להופעה של לאונרד כהן בישראל תחל במוצאי שבת הכרטיסים יעלו 1200-450 שקלים, וכל הרווחים ייתרמו לתמיכה במשפחות שכולות בישראל וברשות הפלשתינית
▪  ▪  ▪
כהן. הרגע המיוחל הגיע [צילום: AP]

הרגע המיוחל סוף-סוף הגיע, או לפחות כך מסתמן. משרד הכרטיסים "לאן" הכריז כי מכירת הכרטיסים הרשמית להופעה של לאונרד כהן בישראל תחל במוצאי שבת, 1.8, באתר האינטרנט של "לאן" בלבד. במשרדים מסרבים לספר מה יהיו מחירי הכרטיסים ובאיזו שעה בדיוק תחל המכירה, אך ההנחה היא שהמכירה תחל מעט אחרי צאת השבת, וכי המחירים יהיו דומים לכרטיסים שנמכרים במועדון המעריצים הבינלאומי של כהן - 450 שקלים, 550 שקלים, 900 שקלים ו-1,200 שקלים. לאונרד כהן יופיע באיצטדיון רמת גן ב-24 בספטמבר, ותהיה זו הופעה ישיבה בלבד - גם על משטח הדשא ימוקמו כיסאות.
בפורום הרשמי של לאונרד כהן תחל ביום שישי הזה, 31.7 בשעה שמונה בבוקר, מכירה מוקדמת להופעה של לאונרד כהן באיצטדיון רמת גן, אך ורק לחברי פורום שאינם גרים בישראל. חברי הפורום הלא-ישראלים יוכלו להזמין עד ארבעה כרטיסים, במדרגות המחיר הבאות: 450 שקלים, 550 שקלים, 900 שקלים ו-1,200 שקלים. באתר לא הופיע פירוט למחירים, אך אפשר לנחש כי מדובר בכרטיסים זולים יותר ליציעים, ויקרים יותר לדשא, שירוצף כולו בכיסאות. בפורום טוענים כי אלה יהיו גם המחירים במכירה בארץ. כדי להיות חבר יש רק להירשם לפורום בחינם. המכירה תסתיים בשבת, בשעה 20:00.
גם מועדון המעריצים הישראלי מבטיח לחבריו כרטיסים במכירה מוקדמת, אך שם עדיין לא פורסמה המכירה והמחירים. כמו-כן, חברות במועדון הישראלי עולה שבעה שקלים בחודש.
המופע יתקיים בארץ תחת הכותרת "מופע למען פיוס, סובלנות ושלום", ומנהלו האישי של כהן, רוברט קורי, סיפר לג'רוזלם פוסט כי הרווחים מהמופע יועברו לקרן חדשה שתתמוך במשפחות שכולות הן בצד הישראלי והן בצד הפלשתיני. גם 100% רווחיו של כהן עצמו מהמופע, ורווחיה של חברת ההפקה AEG Live, ייתרמו לקרן.
לאחרונה בוטלה הופעתו המתוכננת של כהן ברמאללה על-ידי מארגניה, לאחר שהזמר סרב לדרישתם לבטל את הופעתו בישראל. בתגובה הפגינו השבוע תומכי פלשתין מחוץ להופעתו של כהן בבלפסט, וחילקו עלונים הקוראים לזמר לא להופיע בישראל.
כהן, שיהיה בן 75 כמה ימים לפני הופעתו המתוכננת בישראל, יצא לסיבוב ההופעות הנוכחי לפני כשנה, אחרי 15 שנים בהם לא הופיע. בתחילה, תוכננו רק 28 הופעות בארה"ב, קנדה ואירופה, אך הביקוש הרב לו זכה המופע בכל מקום אליו הגיע הביא את כהן וצוותו להגדיל משמעותית את מספר ההופעות וכיום הוא עמוד על קרוב ל-90.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  30/07/2009   |   עודכן:  30/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאונרד כהן: המכירה בישראל תחל במוצ"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת סרט
אחרי הארי פוטר וסרט הלהיט של פיקסאר - למעלה, מגיעים לארץ עוד מגוון סרטים שיעסיקו את הילדים בהמשך החופש הגדול
עופר וולפסון
כך עולה מנתוני קליטת עובדי מדינה חדשים בשנת 2008    מדובר בעלייה משמעותית לקליטת בני מיעוטים לעומת שנים עברו    צוות משרד המשפטים עובד בימים אלו על הרחבת החקיקה הממשלתית לייצוג הולם לאוכלוסיית המיעוטים
יפעת גדות
ביולדת בוצע ניתוח קיסרי כשהיא מורדמת ומונשמת    היילוד הועבר לפגיה, והיולדת הוחזרה ליחידה לטיפול נמרץ
גלית יצחק
הרופאים מסרביםן לרשום למטופלים תרופות או לשלוח אותם לבדיקות מאחר שהיו יקרות מדי והקופות לא אישרו אותן    עם זאת, המטופלים עדיין סומכים על רופא המשפחה
מערכת PCאון
לאחר שבועות ארוכים של שמועות ורמזים עכשיו זה רשמי - יאהו! ומיקרוסופט הגיעו להסכם על שיתוף פעולה ביניהן בתחום החיפוש    האם יש לגוגל ממה לפחד?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il