X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גם במינון הגבוה ביותר של החיסון האוניברסלי לשפעת בניסוי ישתתפו כ-60 איש בשכבת הגיל 49-18 והוא צפוי להסתיים ברבעון הרביעי של 2009 מנכ"ל ביונדווקס: "זו אינדיקציה חשובה בדרך להגשמת חזונה של החברה להבטיח הגנה מפני כל מחלות השפעת על-ידי חיסון יחיד"
▪  ▪  ▪
מענה לכל זני השפעת

חברת ביונדווקס (BiondVAX), המפתחת חיסון אוניברסלי לשפעת, מדווחת על הצלחה בנתוני הבטיחות של ששת המשתתפים הראשונים בניסוי הקליני שלב א'/ב' שקיבלו זריקות במינון כפול, שהוא המינון הגבוה ביותר שנקבע ואושר במתווה הניסוי. החברה תמשיך כעת בהזרקות של החיסון במינון הכפול ל-24 משתתפים אחרים בהתאם למתווה הניסוי המאושר.
ביונדווקס קיבלה את אישור ועדת הבטיחות (DSMB) להמשיך כמתוכנן, בניסוי הקליני שלב א'/ב' בדור השני של חיסון השפעת האוניברסלי (החיסון המולטימטרי) אותו היא עורכת במרכז הרפואי תל אביב על שם סוראסקי.
בניסוי הקליני שלב א'/ב' ישתתפו סך הכל 63 איש בגילאי 49-18 שיקבלו זריקות ללא אדג'ובנט (תרכובת כימית שעליה נספח "חלקיק דמוי נגיף" שתפקידו להגביר את התגובה החיסונית) או עם אדג'ובנט במינונים השונים ובהתאם לתוואי הניסוי שאושר. הניסוי נועד לבדוק את בטיחות החיסון האוניברסלי לשפעת ואת התגובה החיסונית, ותוצאותיו צפויות להתקבל במהלך הרבעון הרביעי של 2009.
ניסוי זה הוא הראשון מבין שני ניסויים המתוכננים לשנה זו, כשהניסוי השני מתוכנן להתחיל ברבעון הרביעי של 2009 ולהתבצע בקרב 60 משתתפים בשכבת הגיל 75-55. ניסוי זה צפוי להסתיים ברבעון הראשון של 2010.
החיסון האוניברסלי מיועד לספק מענה מלא להתמודדות עם כל זני השפעת, כמו גם עם המוטציות של הווירוס, והוא מבוסס על מחקרים בראשות פרופסור רות ארנון שהתבצעו במכון ויצמן למדע במשך יותר מ-15 שנה. פרופסור ארנון היא מדענית בעלת שם עולמי, כלת פרס ישראל ונחשבת מומחית עולמית לאימונוכימיה. פרופסור ארנון ביצעה מחקרים חלוציים שהנהיגו את השימוש במולקולות סינתטיות בחקר תורת החיסון, ופיתחה בהצלחה, ביחד עם נשיא מכון ויצמן לשעבר פרופסור מיכאל סלע, את התרופה לטיפול בטרשת נפוצה, "הקופקסון", שמיוצרת ונמכרת בהצלחה מסחרית בעולם על-ידי חברת טבע. פרופסור רות ארנון עומדת בראש הוועדה המדעית המייעצת של ביונדווקס.
ד"ר רון בבקוב, מנכ"ל חברת ביונדווקס, מציין כי "תוצאות נתוני הבטיחות במינון הגבוה של החיסון הן אינדיקציה חשובה וציון דרך נוסף לקראת מימוש חזונה של החברה להבטיח הגנה מפני מחלות השפעת על-ידי חיסון יחיד. חיסון כזה יחליף את הצורך להתחסן מחדש מדי שנה כפי שנדרש בחיסון הקיים כיום".
לביונדווקס הסכם רישיון עולמי ובלעדי עם חברת ידע, העוסקת בקידום המחקר היישומי במכון ויצמן, לטובת פיתוח, ייצור ושיווק חיסונים המבוססים על פטנטים ממחקרה של פרופסור רות ארנון.
ביונדווקס קיבלה בחודש אפריל 2009 אישור לתמיכת המדען הראשי במשרד התעשיה והמסחר בתוכנית מחקר ופיתוח לחיסון הדור השני כנגד השפעת בסכום של 2.42 מיליון שקל לשנת 2009.
ביונדווקס עוסקת במחקר ובפיתוח של חיסונים נגד שפעת עונתית ושפעת העופות מאז מרס 2005. החברה פועלת להוכחת חיסון אוניברסלי וחדשני נגד מרבית סוגי השפעת שיספק הגנה רב-עונתית ורב-זנית כנגד זני שפעת קיימים ועתידיים. החברה מפתחת את ה-Multimeric Flu Vaccine שהוא הדור השני של החיסון, ובאחרונה החלה בבדיקת האפשרות לפתח דור שלישי של החיסון. החברה מאמינה כי בסיס הידע שנוצר ושייווצר בפיתוח החיסון עשוי להוות גם בסיס לפיתוח של חיסונים כנגד מחלות נוספות בעתיד.

תאריך:  03/08/2009   |   עודכן:  03/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החיסון לשפעת של ביונדווקס מתקדם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
החוק עבר בקריאה שנייה ושלישית    קדימה: "חוק פילוג הליכוד עבר, ועימו המסר כי נתניהו ראש ממשלה חלש, שנדרש לאיים על שריו"
אלעזר לוין
תבנה 194 דירות שיימכרו ב-380 מיליון שקל    רכשה את עתודת הקרקע האחרונה של העיר    פנטהאוזים ב-3.5 מיליון שקל
עופר וולפסון
ועדה משותפת החליטה על השקעת הסכום הנ"ל כסכום ראשוני, לאחר שלפני כחודש הודיע שר התחבורה על הקצאת חצי מיליארד ש"ח לפרויקט    עבודות שיקום הכבישים צפויות להתחיל באוקטובר
אלעזר לוין
המוכרת - אפריקה-ישראל נכסים    התמורה תועבר כדיבידנד לחברה-האם    העסקה כוללת 50% מזכויות הבנייה ל-8,300 מ"ר    רווח הון של 17 מיליון שקל    המגדל מושכר ב-28 דולר למ"ר לחודש
גלית יצחק
טאואר סמיקונדקטור ומדיגוס השיקו מצלמה המיועדת להשתלב בתהליכים אנדוסקופיים וכירורגיים ולסייע באבחון רפואי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il