הרווח הנקי של חברת פרטנר ברבעון השני של 2009 הסתכם בכ-288 מיליון ש"ח, עלייה של 2.1% מכ-282 מיליון ש"ח ברבעון השני של 2008. כך עולה (יום ב', 10.8.09) מדוחותיה הרבעוניים של החברה.
ניתן לראות שהעלייה ברווח הנקי באה בעיקרה כתוצאה מהתייעלות, שכן סך ההכנסות נטו של פרטנר ברבעון השני הסתכמו בכ-1.51 מיליארד ש"ח, ירידה של 1.6% מכ-1.53 מיליארד ש"ח בהשוואה לרבעון השני של 2008.
הכנסות החברה משירותים הסתכמו בכ-1.36 מיליארד ש"ח, ירידה של 0.7% לעומת הרבעון השני של 2008. ירידה זו משקפת בעיקר את השפעתה של פעילות נדידה נמוכה יותר, כמו גם הכנסות נמוכות יותר מזמן אוויר, הנובעות מהורדת יחידת החיוב מ-12 שניות לשנייה אחת על-ידי משרד התקשורת החל מה-1 בינואר 2009, וכן מתנאי שוק תחרותיים הממשיכים להפעיל לחץ על תעריפי השיחות היוצאות.
ההשפעות השליליות על ההכנסות מותנו בחלקן על-ידי הגידול בסך הדקות ברשת המשקף צמיחה של כ-3.4% בבסיס המנויים וגידול במשקלם היחסי של מנויים המשלמים בדיעבד (Post-Paid), עם רמת שימוש שהינה מעל הממוצע בבסיס המנויים, כמו גם הצמיחה בהכנסות מנתונים ומתוכן ובהכנסות משירותים חוץ סלולריים.
ההכנסות מנתונים ומתוכן, לא כולל הכנסות ממסרונים הסתכמו בכ-131 מיליון ש"ח, המהווים 9.6% מההכנסות משירותים ברבעון זה, צמיחה של 13.9% בהשוואה לכ-115 מיליון ש"ח ברבעון השני של שנת 2008, אז הם היוו 8.4% מההכנסות משירותים.
ההכנסות ממסרונים הסתכמו בכ-89 מיליון ש"ח ברבעון השני של 2009, צמיחה של 14.1% לעומת הרבעון השני של 2008, המהווים 6.5% מההכנסות משירותים ברבעון השני של 2009, בהשוואה ל-5.7% מהכנסות משירותים ברבעון השני של 2008.