X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסתכם בכ-277 מיליון ש"ח, לעומת רווח של 230 מיליון ש"ח ברבעון המקביל מקור ההצלחה: הירידה בהוצאות התפעוליות, שכן ההכנסות נותרו כמעט זהות לנתוני אשתקד
▪  ▪  ▪
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום

הרווח הנקי של סלקום גדל ב-15% לכ-277 מיליון ש"ח ברבעון השני השנה, לעומת הרבעון המקביל אשתקד בו הסתכם הרווח בכ-230 מיליון ש"ח. הכנסות החברה סתכמו ברבעון השני בכ-1.6 מיליארד ש"ח, כ-0.5% בלבד מעל תוצאות הרבעון המקביל. כך עולה (יום ב', 17.8.09) מדוחותיה הרבעוניים של חברת הסלולר.
הרווח התפעולי ברבעון השני של 2009 גדל ב-6.5% לכ-444 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-431 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA (הרווח התזרימי לפני פחת והפחתות) גדל בשיעור של 2.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, והסתכם בכ-637 מיליון ש"ח, והוא מהווה כ-39.6% מסך הכנסות סלקום. החברה ציינה כי להשפעה חיובית של נגזרים משובצים בסך כ-14 מיליון ש"ח הייתה השפעה חד-פעמית על שיעור ה-EBIDTA של הרבעון השני אשתקד.
מצבת מנויי החברה גדלה בתקופת הרבעון האחרון בכ-20 אלף מנויים, ונכון לסוף יוני 2009 יש במצבתה כ-3.22 מיליון מנויים פעילים. מצבת מנויי הדור השלישי עומדת על כ-877 אלף מנויים נכון לסוף יוני 2009.
מספר דקות השימוש החודשי הממוצע למנוי עמד על 330.4 דקות לעומת 331.8 דקות ברבעון השני של 2008 - ירידה של 0.4%. ע"פ החברה, הירידה נובעת בעיקר מהשינוי של יחידת החיוב הבסיסית של זמן אויר מ-12 שניות ליחידות של שנייה אחת מתחילת השנה.
ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי ירדה ב-3.5% והסתכמה ברבעון ב-143.7 שקלים בהשוואה ל-148.9 שקלים ברבעון המקביל אשתקד. ירידה זו, נבעה בין היתר, מהכנסות שירותי הנדידה הנמוכות יותר ברבעון השני השנה בעקבות הירידה בתנועת התיירים.
דירקטוריום סלקום הודיע כי החברה תחלק דיבידנד לרבעון השני בשיעור של 3.05 ש"ח למניה, אשר יסתכם בכ-300 מיליון ש"ח. הדיבידנד יחולק ב-14 בספטמבר.
מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, אמר בתגובה לתוצאות הרבעון: "השפעת הירידה בהכנסות משירותי נדידה קוזזה במלואה על-ידי הצמיחה המהירה בשירותי התוכן והערך המוסף, שעלו ביותר מ-30% ברבעון זה, כמו גם בשירותי התקשורת הקווית בהם אנו ממשיכים להציג צמיחה משמעותית כמעט ללא תוספת לעלויות החברה וזאת בשל הסינרגיה הקיימת לליבת העסקים שלנו".
שפירא הוסיף כי "צעדי ההתייעלות שלנו שנמשכו גם ברבעון זה, איפשרו לנו להפחית את ההוצאות התפעוליות, כמו גם את שיעור הוצאות אלה מסך ההכנסות, דבר שאיפשר לנו להציג צמיחה הן ברווח התפעולי וברווח הנקי והן בתזרים המזומנים".

תאריך:  17/08/2009   |   עודכן:  17/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרווח הנקי של סלקום עלה ב-15% ברבעון השני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שתי תרופות הקיימות בשוק לטיפול באוסטאופורוזיס עוררו ייצור נוסף של תאי דם לבנים שהרגו תאים שהודבקו בווירוסים    השלב הבא - ניסויים בבני אדם
איציק וולף
השרים יעלון, ישי, אדלשטיין, הרשקוביץ וסגן השר פרוש מבקרים בצפון השומרון    זהו ביקור ראשון של חבר ממשלה במקום מאז ההינתקות לפני ארבע שנים    השר ישי: אלו לא מאחזים בלתי חוקיים, אלה יישובים חוקיים שהוקמו על-ידי ממשלות ישראל
איציק וולף
חיילי צה"ל הבחינו בדמות חשודה בצד המצרי של הגבול    לאחר שפתחו בנוהל מעצר חשוד וירו באוויר ספגו יריות לעברם    איש לא נפגע    החיילים השיבו באש ופצעו את היורה - שוטר מצרי    צבאות ישראל ומצרים פתחו בתחקיר משותף
יפעת גדות
הקפדה על תזונה בריאה - המתאימה גם להורדת לחץ הדם - יכולה לעזור במניעת אבנים בכליות ללא הצורך בשימוש בתרופות
יפעת גדות
ראשי הרשויות לא הונחו כיצד להיערך לשפעת החזירים    בוחבוט: הפרטת שירותי הבריאות והוצאת האחיות מבתי הספר נעשתה בלי שייבחנו ההשלכות של פעולות אלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il