בנק דיסקונט רכש את פרסומת "ברייק הזהב" של גמר התוכנית "כוכב נולד" תמורת 200 אלף שקלים - כך מסרה דוברת הבנק הבוקר. מדובר בפרסומת בודדת שמשודרת בדקה שלפני ההכרזה על הזוכה בגמר, שייערך בסוף אוגוסט באילת. "כוכב נולד" היא תוכנית הדגל של זכיינית ערוץ 2 קשת, וזוהי עונתה השביעית.
מהבנק נמסר כי בפרסומת, שאורכה יהיה 70 שניות, יככב מודי בר-און הפרזנטור הוותיק של הבנק, בסרטון שיסכם את המהלכים השיווקיים המרכזיים שערך הבנק בקיץ, בהם פתיחת סניפים עד 20:00 בערב, משלוח כרטיס אשראי עד בית הלקוח ופתיחת סניפים ביום שישי. משרד הפרסום של הבנק הוא יהושע TBWA.
לשם השוואה, חברת הלוויין Yes רכשה את ברייק הזהב בגמר תוכנית "המרוץ למיליון" של רשת לפני כשנה תמורת 150 אלף שקלים.
בגמר "האח הגדול VIP" לפני כשנה וחצי שילמה בזק לקשת 210 אלף שקלים בעבור "ברייק הזהב", והמשדר השיג רייטינג של 32% בקרב משקי בית יהודיים. בגמר העונה הראשונה של "נולד לרקוד", גם היא תוכנית של קשת, שילם בנק דיסקונט כ-180 אלף שקלים ל"ברייק הזהב" במשדר שהניב רייטינג של 34%. ב-2006 שילמה ראלקו יבואנית שארפ לקשת 250 אלף שקלים לברייק הזהב בגמר "כוכב נולד".