X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גורמים ברשות הפלשתינית אמרו כי היו"ר מוכן להיפגש עם ראש ממשלת ישראל הבהירו: אין מו"מ כל עוד נמשכת הבנייה
▪  ▪  ▪
מוכן להיפגש לשיחה. עבאס [צילום: AP]
עידן יוסף
פסגה משולשת ב-23/9

+ "לקיים מו"מ משמעותי"
יושב-ראש הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), הודיע (יום ד', 26.8.09) כי הוא מוכן להיפגש בחודש הבא עם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו. עד כה סירב אבו מאזן להיפגש עם נתניהו ולפתוח במשא-ומתן, עד שישראל תעצור את כל הבנייה בהתנחלויות.
בכירים ברשות הפלשתינית אמרו לסוכנות הידיעות איי פי כי הפגישה בין נתניהו לעבאס תהיה הזדמנות לדבר. עם זאת הבהירו כי לא ייפתח משא-ומתן עם ישראל כל עוד זו לא תפסיק את הבנייה בהתנחלויות.
דברי הבכירים הפלשתינים נאמרו בעקבות דבריה של שגרירת ישראל באו"ם, גבריאלה שלו, כי ייתכן שבסוף חודש ספטמבר תתקיים פגישה משולשת בין נשיא ארצות הברית ברק אובמה, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ויושב-ראש הרשות הפלשתינית אבו מאזן.

תאריך:  26/08/2009   |   עודכן:  26/08/2009
"לקיים מו"מ משמעותי"

בנימין נתניהו וג'ורג' מיטשל [לע"מ]
בתום פגישה בת ארבע שעות פרסמו (יום ד', 26.8.09) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והשליח האמריקני המיוחד למזרח התיכון, הסנאטור ג'ורג' מיטשל, הודעה משותפת שבה נאמר כי הושגה התקדמות בשיחות המדיניות.
על-פי ההודעה, שני הצדדים - ישראל וארצות הברית - מסכימים כי יש צורך להתחיל במשא-ומתן מדיני משמעותי בין ישראל לפלשתינים במטרה להתקדם לגיבוש הסדר שלום כולל.
עוד נכתב בהודעה כי על כל המעורבים במשא-ומתן בין ישראל לפלשתינים לנקוט צעדים מעשיים לקידום השלום במזרח התיכון. עם זאת, לא כללה ההודעה התייחסות ישירה לשאלת הקפאת הבנייה ביישובים היהודיים ביהודה ובשומרון - הסוגייה שעומדת במוקד העימות המדיני בין ישראל לארצות הברית ומדינות אירופאיות רבות.
השיחות בין ישראל לארצות הברית ביחס לתהליך המדיני במזרח התיכון צפויות להימשך כבר בתחילת השבוע הבא בוושינגטון. את הצד הישראלי ייצגו שליחו של ראש הממשלה, עו"ד יצחק מולכו, וראש מטה שר הביטחון, תא"ל מייק הרצוג. הם צפויים להיפגש עם ג'ורג' מיטשל ועם הצוות שלו על-מנת להמשיך ולנסות להגיע להבנות ביחס לשאלת הקפאת הבנייה בהתנחלויות.
מלונדון יצא ראש הממשלה נתניהו לגרמניה לביקור בן יממה. הוא צפוי להיפגש עם קאנצלר גרמניה, אנגלה מרקל, ולדון עמה בסוגיות המדיניות ובהן המשך הבנייה הישראלית בהתנחלויות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
בית משפט קבע כי קיימות "ראיות לכאורה" נגד האם החשודה בהרעבת בנה    השופט: האם נהגה בו "בדרך נוקשה ואכזרית"    אלמלא תושיית הצוות הרפואי - ספק אם הילד היה שורד
אלעזר לוין
ההון העצמי גדל ל-356 מיליון שקל, שהם 49 מיליון שקל יותר מהנדרש    רווחי השקעות גדלו ב-70%    החברה חידשה גביית דמי ניהול משתנים בפוליסות משתתפות    עלייה בפרמיות בחיים, יציבות בכלל
איציק וולף
במהלך מאמצי איתור הגופות שבוצעו באזור נחל אלכסנדר זיהו המחפשים צבה רכה, שבגרונה קרס קשורה לענף - מלכודת שככל הנראה הונחה על-ידי ציידים לא חוקיים    המחפשים הזעיקו למקום את ה"צב-בולנס" של המרכז להצלת צבי ים של רשות טבע והגנים    אתמול הושבה הצבה הרכה, מין בסכנת הכחדה, לביתה שבנחל אלכסנדר
איציק וולף
אלעזר לוין
החברה תצטרך לשלם מחרתיים ריבית ב-2.4 מיליון שקל לבעלי האג"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il