X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית המשפט המחוזי קבע שהאב שהתעלל בבתו התינוקת בת התשעה חודשים ייעצר עד תום ההליכים עקב מסוכנות ונטייתו לאלימות כלפי אשתו וילדיו
▪  ▪  ▪
התחיל במים פושרים ועם התגבר כעסו עבר לרותחים

המקרה הבא מזעזע את אמות הסיפים. נגד מחמוד בן חדר דסוקי הוגש כתב אישום בעבירה של חבלה בכוונה מחמירה והתעללות בקטין חסר ישע.
מכתב האישום עלה, שאשתו של דסוקי יצאה לחתונה והשאירה אותו בבית עם שני ילדיהם, תינוקת בת תשעה חודשים וילד בן שנתיים וחצי. לאחר שהתינוקת עשתה את צרכיה, כעס דסוקי על אשתו, על שהשאירה אותו לבד עם הילדים, אחז בצווארה של התינוקת, פתח את המים הרותחים במקלחת ושטף את כל גופה. התינוקת נכוותה בכל חלקי גופה. כשאשתו חזרה והבחינה בכוויות שעל גוף התינוקת וביקשה להזמין אמבולנס, דסוקי סירב ואיים עליה לבל תעשה זאת, בטענה שאין לו כסף. רק בשעות הבוקר נלקחה התינוקת לבית החולים כשהיא סובלת מכוויות בכל חלקי גופה, ואושפזה במחלקה לטיפול נמרץ. בשל הכאבים העזים טופלה במשככי כאבים בהרדמה מלאה. סך כוויותיה של התינוקת היו כ-25% משטח הגוף, בדרגה ראשונה-שנייה.
במקביל להגשת כתב האישום ביקשה המדינה לעצור את דסוקי עד תום ההליכים כשלא הייתה מחלוקת על קיום ראיות לכאורה. בא-כוחו ביקש לשחררו לחלופת מעצר.
שופט בית משפט המחוזי בתל אביב, זאב המר, שדן בבקשת המדינה, הפנה לדברים שאמר דסוקי באחת מהודעותיו, לדבריו, "כדי להבין עד כמה בוטה, קשה ומזעזעת הייתה התנהגותו, בגינה גרם כוויות קשות לתינוקת, על-מנת ללמד את אשתו לקח". כך אמר דסוקי: "אני לקחתי את הילדה ושמתי אותה בטוש והמים היו חצי חצי לא היו חמים ואחרי שסיימתי לקלח אותה אז פתחתי רק את המים החמים על הילדה... אני כעסתי על האישה שהשאירה אותי לבד עם הילדים בבית... ואני השתגעתי שעזבה את הילדים אצלי ואני אחרי ששטפתי את הילדה בטוש... כעסתי על אשתי ופתחתי על הילדה רק את המים החמים..."
ש: "אתה עשית את זה לילדה בגלל שכעסת על אשתך?"
ת: "כן... עשיתי את זה שהאמא תהיה עם הילדה בבית שתטפל בילדים... פתחתי רק את המים החמים והחזקתי את הילדה מהצוואר ושפכתי עליה מים חמים מהרגל על הגוף לא הגעתי לראש ובגלל זה לא נכוויתי ביד שלי... עשיתי את זה בכוונה שהאמא שלה תבוא ותראה אותה ככה ושלא תשאיר אותי עם הילדים לבד".
השופט המר ציין בהחלטתו שלדסוקי שתי הרשעות קודמות, אחת מהן בשל תקיפת אשתו הקודמת בשנת 1997. "בהודעתה במשטרה טענה אשתו הנוכחית, בד-בבד עם בקשתה שישחררו את המשיב מן המעצר, כי 'הוא לא אשם' - שהוא הרביץ לה בעבר וכן 'מזמן היה מרביץ לילדים'. כן אמרה שרצונה ללכת עם ילדיה אל הוריה ברהט, שם מטפלים בה 'יותר טוב מבעלי'. גם בדוח הסוציאלי שהוכן בבית חולים תל-השומר, בו אושפזה התינוקת, נאמר כי האישה סיפרה שהקשר שלה עם המשיב גרוע ושהוא מכה אותה ואת בנה מזה כשנתיים. אני ער לכך שמדובר בטענות שלא הוכחו ואין בראיות דברים שתמוכים בהם. אולם, כשהדברים מתווספים למעשה נשוא כתב האישום ולהרשעתו הקודמת בתקיפתה של אשתו הקודמת - הרי המכלול כולו מצביע על מסוכנות, בשל נטייה לאלימות כלפי בת הזוג והילדים. בנסיבות אלו אין מקום לחלופת מעצר. אני מורה על מעצרו של המשיב עד תום ההליכים".

תאריך:  30/08/2009   |   עודכן:  30/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אב רחץ בתו ברותחין ע"מ ללמד את אמה לקח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
I would have put YOU on fire  ל"ת
Florida Jack  |  30/08/09 18:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
חייבת לפרוע 4.1 מיליארד שקל עד סוף 2012; ספק אם יהיה לה הכסף    מו"מ עם בעלי אג"ח
עופר מתן
חיים טבקמן מקווה שסרט הבכורה שלו, "עיניים פקוחות", יעורר דיון ראשון מסוגו על הומוסקסואליות בחברה החרדית    למשימה הוא רתם את רן דנקר ואת זוהר שטראוס
מחלקה ראשונה
החמאס אמור למסור את תשובתו להצעה עד תחילת ספטמבר    סלע המחלוקת - לאן ישוחררו האסירים    חמאס: אין מה להפריז
עידן יוסף
בפיקוד המרכז יערכו סקרים כדי להחליט ממה יורכב התפריט המוגש לחיילים    הסיבה: אוכל נזרק בכמויות לפח
מאיה שני
בניסיון להיאבק באפידמיה ההולכת וגוברת של נערות תיכון המקצרות את חצאיותיהן יותר ויותר, בית ספר קתולי אחד בטורונטו החליט להחרים את החצאיות לגמרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il