X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המשרד, שיעסוק באסטרטגיה ובייעוץ תקשורתי, הוא פרי איחוד כוחות מקצועי בין אביטל זלמנוביץ', יועצת תקשורת ותיקה לבין אילן אוסטפלד, איש גל"צ לשעבר ויועץ הבחירות של הליכוד
▪  ▪  ▪
יוזמה חדשה בתחום יחסי הציבור

אביטל זלמנוביץ' ואילן אוסטפלד, שניים מיועצי התקשורת המוכרים בישראל, חברו יחדיו לשיתוף פעולה עסקי בתחום האסטרטגיה והייעוץ התקשורתי, טיפול במשברים תקשורתיים, דוברות ויחסי ציבור.
למשרדם הממוקם במגדלי אביב, הביאו זלמנוביץ' ואוסטפלד את לקוחותיהם וכן לקוחות חדשים שכבר הצטרפו למשרד עם הכרזתם על שיתוף הפעולה והקמת משרדם המשותף.
אביטל זלמנוביץ' ניהלה בשנים האחרונות משרד ייעוץ תקשורתי בבעלותה. הובילה קמפיינים תקשורתיים במערכות בחירות לרשויות המקומיות וריכזה טיפול תקשורתי במאבקים ציבוריים כגון המאבק בעד הקמת גדר הביטחון, מאבקים בדבר זכויות נשים ועוד.
לזלמנוביץ' ניסיון רב ומגוון בתחומי הייעוץ התקשורתי, העריכה וההפקה. אביטל התמחתה באימון ובהקניית מיומנויות בשפת גוף למנהלים, בהם אישי ציבור ונושאי משרה בכירים.
בין לקוחותיה הבולטים עסקים מתחומים שונים: ורדינון, קוקי מן, התאחדות הקבלנים והבונים ועוד לקוחות מתחום שוק ההון, הבריאות, הטכנולוגיה עילית (היי-טק), החינוך, התרבות, התיירות וכן עמותות חברתיות, וארגונים ציבוריים ופרטיים. בנוסף, משמשת אביטל כדוברת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות.
אילן אוסטפלד שימש בעבר כעורך ראשי ברשת "מקומונים בשרון" וכראש הדסק הצבאי וככתב לענייני צבא וביטחון בגלי צה"ל. הוא שימש כחבר בהנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב ובהנהלת תא הכתבים הצבאיים, כיהן כיועצם של סגני ראש-הממשלה ושרי החוץ והביטחון, של יושב-ראש הכנסת וממלא-מקום נשיא המדינה.
אוסטפלד ייעץ בשנתיים האחרונות לגופים עסקיים שונים, בהם תעשיות ביטחוניות. הוא שימש כיועץ בכיר בקמפיין בחירות 2009 של הליכוד ושל בנימין נתניהו לכנסת ולראשות הממשלה.
"יצאנו לדרך משותפת שמביאה לידי ביטוי את היתרונות הגלומים בניסיון וב'ארגז הכלים' של כל אחד מאיתנו", אמר אוסטפלד. "הערך המוסף שלנו מתבטא בהיכרויות העמוקות שלנו עם המעגלים התקשורתיים במגוון רחב של תחומים. הבשורה בשיתוף הפעולה בינינו הינה בראש ובראשונה היכולת שלנו להשלים זה את זה".
מרכיב ייחודי שמציג המשרד במסגרת השירותים המוצעים הוא מרכיב הכתיבה הייעודית: כתיבת תוכן ממוקד לאתרי אינטרנט התומכת בקידומם ברשת, וכן כתיבת נאומים כהתמחות ייחודית.

תאריך:  01/09/2009   |   עודכן:  01/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוקם משרד יח"צ חדש: זלמנוביץ'-אוסטפלד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בדיקת שוק שערך אתר 2eat קובע שבזמן שידור "כוכב נולד" הזמינו הישראלים כ-110,000 שליחויות טייק אווי ממסעדות - גידול של כ-40% לעומת הממוצע היומי של הזמנות טייק אווי    הזמינו מנות בשווי של 7.2 מיליון שקל
עידן יוסף
גיבוי לשר החינוך: יו"ר האופוזיציה תוקפת ראשי הציבור הערבי בעקבות קריאותיהם למרד בשל הוצאת הנכבה מספרי הלימוד
איציק וולף
בית המשפט העליון דחה את טענותיו של האברך הירושלמי על הרשעתו ועל חומרת עונשו    "המערער היה מודע לתוצאה הקטלנית האפשרית של מעשיו... בית המשפט מצווה להגיב ביד קשה בעיקר כדי להרתיע את הרבים"
גלית יצחק
הדר מאור מקווה לפגוש באופן אישי את מדונה במהלך סבב ההופעות שלה בישראל ולהציע לה שני שירים בעלי מוטיבים מהקבלה שתורגמו במיוחד עבורה
עופר וולפסון
החברה המפתחת מכשור רפואי לטיפול במערכת ההחזר הקיבתי-וושטי, תגייס 12 מיליון ש"ח באמצעות תשקיף מדף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il