X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פנתה אל חברי ההתאחדות כדי שיחתמו על אמנה המתעדפת רכישת מוצרים שיוצרו בישראל רכישת רכיב יקר תוצרת חוץ למפעל, יחייב ע"פ האמנה אישור מנכ"ל "נאמני כחול-לבן" ימונו במפעלים להגברת המודעות
▪  ▪  ▪
צובר תאוצה. קמפיין "מיוצר בישראל" [יח"צ]

התאחדות התעשיינים פנתה אל חבריה כדי שיתחמו על "האמנה להעדפת תוצרת הארץ - 2009", במטרה להבטיח רכישת מוצרים מתוצרת ישראל. כך נמסר (יום ב', 7.9.09) מההתאחדות. המוצרים יסומנו בלוגו "מיוצר בישראל" שעליו מתנוסס כובע טמבל. כמו-כן, ימונו "נאמני כחול-לבן" במפעלים שיקפידו על רכישת מוצרים תוצרת ישראל.
האמנה להעדפת תוצרת הארץ, עליה חתום נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, קוראת למנכ"לי החברות והמפעלים לפעול להעדפת תוצרת הארץ למען קידום התעשיה המקומית. "נעדיף ברכישותינו מוצרים מתוצרת ישראל שטיבם ואיכותם עומדים בדרישותינו ויצרניהם עומדים במועדי האספקה המוסכמים", נכתב באמנה.
בנוסף, קובעת האמנה כי לפחות אחד מהספקים יהיה ישראלי. עוד קובעת האמנה כי יש לפעול בתוך המפעלים ומחוצה להם על-מנת להטמיע בקרב הציבור שהעדפת תוצרת חוץ פירושה פיטורי עובדים, סגירת מפעלים וצמצום הפעילות הכלכלית במשק.
לפי האמנה, רכישת מוצר או רכיב תוצרת חוץ, בהיקף של למעלה מ-50 אלף ש"ח, יהיה חייב באישור מנכ"ל החברה, או מי מטעמו, ולאחר שמוצו כל תהליכי ההשוואה.
בנוסף, ימונו "נאמני כחול-לבן" בתוך המפעלים, אשר יקפידו על רכישת מוצרים מתוצרת הארץ ויסייעו בהגברת המודעות לרכישת המוצרים מתוצרת ישראל.
החתימה על האמנה הינה יוזמה משותפת של התאחדות התעשיינים ומשרד התמ"ת, שהחלו בשבועות האחרונים בקמפיין "מיוצר בישראל" לעידוד רכישת מוצרים מתוצרת הארץ.
שרגא ברוש אמר בעקבות היוזמה כי "עכשיו, יותר מתמיד, אנו פועלים להעדפת תוצרת הארץ, למען קידום התעשיה המקומית ומתוך הבנה כי לרכישת מוצרים ושירותים מתוצרת ישראל ישנה חשיבות עליונה לחיזוק התעשיה המקומית. כך נביא ליצירת מקומות תעסוקה נוספים, נגדיל את הייצוא והצמיחה ונחזק את המשק הישראלי".

תאריך:  07/09/2009   |   עודכן:  07/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התאחדות התעשיינים מחתימה על אמנת תוצרת הארץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
יום החופש הנחגג היום בארה"ב בעבור הפועלים והעמלים, מוצא השנה יותר ויותר אמריקנים המתייאשים מהחיפושים אחר אחת הזכויות הבסיסיות ביותר    אחוז האבטלה בארה"ב מתקרב לשיא שנרשם לאחר מלחמת העולם השנייה
עופר וולפסון
אחד השכירים העשירים בישראל מחזיק כ-2.44% מן ההון המונפק של מזרחי-טפחות    בחודש שעבר ניצל יונס את גל העליות כדי לממש אופציות ברווח של 18 מיליון ש"ח
איציק וולף
פעיל הימין ברוך מרזל מתסיס את האווירה ביישוב היהודי בחברון וקורא לסכל את הגעת שופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין לאזכרה הממלכתית הראשונה לטבח בתרפ"ט    "רובינשטיין אחראי למדיניות "הרצחת וגם ירשת" - הגעתו היא ביזיון לנרצחים"
אייל גרוסברד
טודור גצ'בסקי, כוכבה של יריבת ישראל, לא מאופס לפני יוון הערב בבית א'
טל לוי
פישר סייר ברח' רוטשילד במטרה לשכור משרדים ב-100 מיליון שקלים    בשנה שעברה שילם אלמוני על פנטהאוז 17 מיליון דולר    בכירי הבנק מגיעים רק פעם בשבוע לתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il