בראשונה בישראל שלוש חברות הסלולר מתכננות קמפיין במימון משותף: קמפיין ההשקה של האייפון. המימון יתחלק באופן שווה בין החברות. האסטרטגיה השיווקית של ההשקה תתבסס על יכולות הווידיאו של המכשיר, באמצעות פרסומת שהופקה בארה"ב שתזכה בדיבוב בעברית. בסיום הסרט יופיע הכיתוב: "ניתן להשיג ברשתות סלקום, פרטנר ופלאפון" עם הלוגואים של החברות.
ל-TheMarker נודע כי שיתוף הפעולה הוסכם בין החברות בתיווכה של אפל העולמית, לאור חוסר ההיגיון של התוכנית המקורית שלפיה יעלו החברות שלושה קמפיינים זהים בנפרד, בעלי סיומת שונה. עוד נודע כי חברות הסלולר התחייבו לערוך השקה בעלות של כ-1.5 מיליון דולר כל אחת לתקופה ההחדרה של המכשיר לישראל. עיקר התקציב יופנה לפעילות פרסום בטלוויזיה. בנוסף יפרסמו החברות בנפרד באינטרנט ובשילוט חוצות וכן פעילות בנקודות המכירה וקידום מכירות מחוצה להן. נכון לימים אלה, השקת האייפון מתוכננת לשבוע האחרון של אוקטובר, אך לא מן הנמנע שהיא תידחה שוב. ההערכות הן שבקרוב תפנה אפל לממונה על ההגבלים, כדי לקבל את אישורה למהלך השיווקי המשותף, בניהול אפל, וכדי לוודא שכל פעילות ההשקה תקינה ותואמת את המגבלות הרגולוטוריות. כך למשל, ייבדק מול הרגולציה המחיר והחבילות השונות שיציעו החברות. זאת, לאחר מקרים קודמים שבהם ההשקה במדינה מסוימת הביאה עמה בעיות רגולטוריות שהיה אפשר למנוע.
לפי הערכות בתעשיית הסלולר, אם אכן תפנה אפל לרגולציה, הדבר יעכב שוב את ההשקה. כפי שנראים הדברים כעת, לאפל לא דחוף להוציא לדרך את ההשקה בישראל, שכן כבר עבר זמן רב מאז נחתם החוזה וההשקה עדיין לא נראית באופק.
בעבר כבר שודרו בישראל קמפיינים סלולריים שבסיומם נראו לוגואים של יותר מחברת סלולר אחת. למשל, השקתם של מכשירי נוקיה או סמסונג בוצעו באמצעות קמפיין משותף עם הלוגואים של פרטנר ופלאפון. עם זאת, זה היה קמפיין במימון נוקיה או סמסונג. הפעם, לראשונה, חברות הסלולר עצמן יממנו את הקמפיין, לפי סעיף בחוזה שלהן עם אפל העולמית שמחייב אותן להשקיע בשיווק המכשיר באופן שבו מחייבת אותן אפל. חברות הסלולר סירבו להגיב לדברים.