X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כל חברה התחייבה להשקיע 1.5 מיליון דולר במהלך אפל צפויה לפנות לממונה על ההגבלים
▪  ▪  ▪
קמפיין במימון משותף [צילום: AP]

בראשונה בישראל שלוש חברות הסלולר מתכננות קמפיין במימון משותף: קמפיין ההשקה של האייפון. המימון יתחלק באופן שווה בין החברות. האסטרטגיה השיווקית של ההשקה תתבסס על יכולות הווידיאו של המכשיר, באמצעות פרסומת שהופקה בארה"ב שתזכה בדיבוב בעברית. בסיום הסרט יופיע הכיתוב: "ניתן להשיג ברשתות סלקום, פרטנר ופלאפון" עם הלוגואים של החברות.
ל-TheMarker נודע כי שיתוף הפעולה הוסכם בין החברות בתיווכה של אפל העולמית, לאור חוסר ההיגיון של התוכנית המקורית שלפיה יעלו החברות שלושה קמפיינים זהים בנפרד, בעלי סיומת שונה. עוד נודע כי חברות הסלולר התחייבו לערוך השקה בעלות של כ-1.5 מיליון דולר כל אחת לתקופה ההחדרה של המכשיר לישראל. עיקר התקציב יופנה לפעילות פרסום בטלוויזיה. בנוסף יפרסמו החברות בנפרד באינטרנט ובשילוט חוצות וכן פעילות בנקודות המכירה וקידום מכירות מחוצה להן. נכון לימים אלה, השקת האייפון מתוכננת לשבוע האחרון של אוקטובר, אך לא מן הנמנע שהיא תידחה שוב. ההערכות הן שבקרוב תפנה אפל לממונה על ההגבלים, כדי לקבל את אישורה למהלך השיווקי המשותף, בניהול אפל, וכדי לוודא שכל פעילות ההשקה תקינה ותואמת את המגבלות הרגולוטוריות. כך למשל, ייבדק מול הרגולציה המחיר והחבילות השונות שיציעו החברות. זאת, לאחר מקרים קודמים שבהם ההשקה במדינה מסוימת הביאה עמה בעיות רגולטוריות שהיה אפשר למנוע.
לפי הערכות בתעשיית הסלולר, אם אכן תפנה אפל לרגולציה, הדבר יעכב שוב את ההשקה. כפי שנראים הדברים כעת, לאפל לא דחוף להוציא לדרך את ההשקה בישראל, שכן כבר עבר זמן רב מאז נחתם החוזה וההשקה עדיין לא נראית באופק.
בעבר כבר שודרו בישראל קמפיינים סלולריים שבסיומם נראו לוגואים של יותר מחברת סלולר אחת. למשל, השקתם של מכשירי נוקיה או סמסונג בוצעו באמצעות קמפיין משותף עם הלוגואים של פרטנר ופלאפון. עם זאת, זה היה קמפיין במימון נוקיה או סמסונג. הפעם, לראשונה, חברות הסלולר עצמן יממנו את הקמפיין, לפי סעיף בחוזה שלהן עם אפל העולמית שמחייב אותן להשקיע בשיווק המכשיר באופן שבו מחייבת אותן אפל. חברות הסלולר סירבו להגיב לדברים.

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  07/09/2009   |   עודכן:  07/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברות הסלולר יממנו במשותף קמפיין לאייפון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
יוצג בתערוכת מערכות ההגנה DESI המתקיימת בימים הקרובים בלונדון    הרכב הבלתי-מאויש מסוגל לבצע משימות מסוימות באופן עצמאי    יכול לשאת ציוד במשקל טון    [צילום: ג´יניוס]
אלעזר לוין
נכנס לשני פרויקטים גדולים - 20,000 מ"ר בהרצליה ו-15,000 מ"ר בתל אביב    האם זה סוף המיתון בענף?
אלעזר לוין
משקיעים אמריקניים ישווקו דירות במחירי-מציאה ללא רווח: 590-450 אלף שקל לדירות 5-3 חדרים    הפרויקט - בתחום שיפוט לוד    רכשו את הקרקע בכ-100 מיליון שקל    בראש הפרויקט - אברהם להב, מבכירי התאחדות הקבלנים
ליבי בגנו
סרט האימה ממשיך להחזיק שבוע נוסף בצמרת כשמאחוריו, במרחק מזערי, הכוכב העולה של הוליווד, בראדלי קופר, עם גיבוי מסנדרה בולוק
איציק וולף
אישורי הבנייה לדירות הם ההתחלה של אישור 450 דירות בגושי ההתיישבות    המתנחלים: האישורים - אחיזת עיניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il