X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זכתה במכרז של בזק למכירת 33 דונם בדרום תל אביב תבנה 400 דירות ומרכז מסחרי עדיין אין תב"ע לבנייה בראש הקרן - ד"ר מיכאל ורדי, לשעבר מנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל
▪  ▪  ▪

קרן ריאלטי קנתה מבזק מגרש בן 33 דונם בסוף רחוב הרצל, דרום תל אביב. היא תשלם 44.5 מיליון שקל, שהם 1.35 מיליון שקל לדונם. הקרן זכתה במכרז (רשמית "הזמנה להגיש הצעות") שהוציאה בזק. בראש הקרן עומד ד"ר מיכאל ורדי, לשעבר מנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל, וכיום יזם נדל"ן פרטי.
על המגרש 15 מבנים ישנים של בזק, ששימשו שנים רבות בעיקר כמחסנים. שטחם הכולל – 16,750 מ"ר. המבנים מיועדים להריסה. על-פי תוכנית הבנייה "מבואות יפו", שאושרה על-ידי העירייה, מיועד המתחם לבניית 400 דירות. כן תבנה הקרן במקום מרכז מסחרי. העבודות יחלו לאחר שבזק תסיים את בנית המרכז הלוגיסטי החדש שלה ברמלה, ותעביר אליו את הציוד.
קרן ריאלטי רכשה את הקרקע במחיר-מציאה של כ-110 אלף שקל לקרקע לדירה, כולל חלק יחסי במרכז המסחרי המתוכנן. המחיר הנמוך נובע בעיקר מכך ש"מבואות יפו" היא תוכנית רעיונית שאושרה עקרונית על-ידי העירייה, אך עדיין אין תב"ע שתאפשר בנייה למגורים ומסחר. רשמית, מיועד השטח כיום למלאכה, תעשיה ואחסנה. כדי לבנות עליו יהיה צורך לעבור הליך של שינוי תב"ע, דבר העלול להימשך שנים.
המשקיעים: אוניברסיטאות ובתי השקעות
קרן ריאלטי גייסה באחרונה 40 מיליון דולר, שהם כ-150 מיליון שקל, בהנפקה פרטית. המשקיע הראשי ("עוגן") היא חברת הביטוח הראל. משקיעים אחרים הם רוב המוסדות להשכלה גבוהה, ובהם האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת בר-אילן ואוניברסיטת בן-גוריון, בתי ההשקעות איי.בי.איי., פסגות (לשעבר פריזמה) ואלטשולר-שחם (לשעבר פרפקט).
יו"ר הקרן הוא יעקב פרי, ובוועדת ההשקעות שלה יושבים בין היתר יו"ר הפניקס ד"ר אהוד שפירא, יו"ר בתי הזיקוק יוסי רוזן והמנכ"ל לשעבר של שיכון ובינוי, עוזי ורדי-זר. יודגש כי שפירא ורוזן יושבים בוועדת ההשקעות אישית, ולא כנציגי הפניקס ובתי הזיקוק.
ד"ר ורדי, מנהל ההשקעות של הקרן, מכהן במקביל כמנכ"ל חברת קיסריה מקרקעין, בשליטת המשקיע היהודי-איטלקי אלברט נסימי. חברה זו היא, בין היתר, הבעלים של כ-30 דירות ו-5,000 מ"ר מסחרי בפרויקט המגורים והמסחר היוקרתי "חצרות יפו" בשדרות ירושלים.
בזק מכרה את המתחם במסגרת המדיניות של מכירת נדל"ן שאינם כיום במוקד הפעילות העיסקית שלה. החברה משתמשת בתמורת המכירות כדי לקדם פיתוח טכנולוגי בענפי הפעילות העיקריים שלה. בעיסקה קודמת מכרה בזק לחברת חבס שני מגרשים ברחוב יהודה הלוי פינת שינקין בתל אביב, ב-13 מיליון דולר, שהם כ-50 מיליון שקל; המגרשים מיועדים לבניית מגורי יוקרה.

תאריך:  15/09/2009   |   עודכן:  15/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ריאלטי קנתה מגרש ב-44.5 מיליון שקל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האם בפרויקט יהיה דיור בר השגה? ל"ת
?  |  15/09/09 16:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
שילוט אלקטרוני יתריע בפני הנהג מפני פקקים או מפני תאונות בדרך ויפנה אותו לנתיב הפנוי ביותר
רותי אברהם
פדרמן נשלח לעבודות שירות על קריאותיו לגרש ערבים וכינויים "סרטן"    השופטת: לשכת עורכי הדין תחליט אם הוא ראוי להיות חבר בה
איציק וולף
יו"ר הכנסת נפגש עם כחמישים משפחות שכולות    "הטרגדיה של משפחת רמון, הציפה מחדש את הדילמה, האם להטיל את האחריות הכבדה מנשוא על המשפחה השכולה או להותיר זאת בידי בנה"    "מיד עם פתיחת המושב, מחויבת הכנסת להידרש לדילמה הזו ואף להכריע בה"
מחלקה ראשונה
שפיר הנדסה זכתה במכרז רכבת ישראל לביצוע העבודות בין יבנה לבני דרום    עם תום העבודות יושלם חיבור המסילה העתידית שתקשר בין ת"א לאשקלון
עופר וולפסון
המכרז, בהיקף של כ-3 מיליארד ש"ח, מיועד לאספקת שירותי סיעוד לזכאים    רמדור פיתחה טופס ייחודי לניתוח ממוחשב של הצעות נותני השירותים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il