בצלאל גרינברג תבע את הוט טלקום שותפות מוגבלת בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 6,000 שקל בגין תקלות חוזרות ונשנות באינטרנט. לדבריו, לא קיבל שירות ראוי, נבצר ממנו להשתמש באינטרנט והוא איבד זמן יקר בהמתנה לטכנאים. "גם זוגתי שנזקקה לשירותי האינטרנט לצרכי לימודיה באוניברסיטה הפתוחה נפגעה".
לטענתו, שש פעמים הוזמנו טכנאים לדירתו ובכל פעם המתין כשעתיים ובזבז זמן רב בשיחות טלפון עם הוט, ונגרמו לו הוצאות ועוגמת נפש.
הוט הודתה בכתב ההגנה: "נגרמו תקלות ספורות וארעיות בלבד", ולא ציינה את מספרן.
בדיון בפני השופט כרמי מוסק, הבהיר גרינברג שכל התקלות לא טופלו כראוי. "רק בפעם האחרונה הגיע אדם שהגדיר עצמו כאחראי על הטכנאים בירושלים והוא הצליח לתקן את התקלה".
הגורם לתקלה - אצל הוט השופט קיבל את טענתו של גרינברג בדבר מספרן של התקלות. "ברור כי תקלות כה מרובות והצורך להזמין שש פעמים טכנאים שלא יכלו לפתור את התקלה הוא דבר בלתי שגרתי, המלמד כי הייתה תקלה בשירותי האינטרנט שנעוצה בגורם כלשהו אצל הנתבעת. הנתבעת נמנעה מליתן הסבר מדוע אירעה התקלה וכיצד טופלה בסופו של דבר. משלא נתנה הסבר שכזה, ההנחה היא כי הייתה תקלה שאירעה מסיבה התלויה בנתבעת, תקלה שניתן היה לתקנה. לפיכך, התובע זכאי לפיצוי הכולל את תשלום שירותי האינטרנט בתקופת התקלות, פיצוי עבור ההמתנה לטכנאים הכולל אובדן זמן, פיצוי עבור הוצאות הטלפון ופגיעה כתוצאה מכך שלא ניתן היה להשתמש בשירותי האינטרנט".
השופט ציין כי מדובר למעשה בפיצוי עבור "נזקים כלליים והדבר נתון להערכת בית המשפט". עוד הוא הדגיש שסכום התביעה מוגזם, וחישובו נעשה על דרך האומדן וללא תמיכה ראייתית. בסופו של דבר נפסק שהוט תשלם לגרינברג 1,500 שקל בתוספת הוצאות משפט בסכום של 300 שקל והסכומים ישולמו תוך 30 יום.