X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לדברי הלקוח, ששה טכנאים פקדו את ביתו בלא הצלחה הוט הודתה שנגרמו מספר תקלות ובית המשפט פסק שתפצה את הלקוח בגין אובדן זמן בהמתנה לטכנאי והוצאות טלפון
▪  ▪  ▪
לא עמדו במשימה [אילוסטרציה: AP]
הוט: נעלים את הממיר לטובת השלט
עידן יוסף
חברת הכבלים חושפת את האסטרטגיה לשנים הקרובות - טשטוש הגבולות בין הטלוויזיה, המחשב האישי והסלולר, והיצע רחב של תוכן
לרשימה המלאה

איריס פרחי
חברת הוט הודתה: "לא הענקנו שירות טוב"

בצלאל גרינברג תבע את הוט טלקום שותפות מוגבלת בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 6,000 שקל בגין תקלות חוזרות ונשנות באינטרנט. לדבריו, לא קיבל שירות ראוי, נבצר ממנו להשתמש באינטרנט והוא איבד זמן יקר בהמתנה לטכנאים. "גם זוגתי שנזקקה לשירותי האינטרנט לצרכי לימודיה באוניברסיטה הפתוחה נפגעה".
לטענתו, שש פעמים הוזמנו טכנאים לדירתו ובכל פעם המתין כשעתיים ובזבז זמן רב בשיחות טלפון עם הוט, ונגרמו לו הוצאות ועוגמת נפש.
הוט הודתה בכתב ההגנה: "נגרמו תקלות ספורות וארעיות בלבד", ולא ציינה את מספרן.
בדיון בפני השופט כרמי מוסק, הבהיר גרינברג שכל התקלות לא טופלו כראוי. "רק בפעם האחרונה הגיע אדם שהגדיר עצמו כאחראי על הטכנאים בירושלים והוא הצליח לתקן את התקלה".
הגורם לתקלה - אצל הוט
השופט קיבל את טענתו של גרינברג בדבר מספרן של התקלות. "ברור כי תקלות כה מרובות והצורך להזמין שש פעמים טכנאים שלא יכלו לפתור את התקלה הוא דבר בלתי שגרתי, המלמד כי הייתה תקלה בשירותי האינטרנט שנעוצה בגורם כלשהו אצל הנתבעת. הנתבעת נמנעה מליתן הסבר מדוע אירעה התקלה וכיצד טופלה בסופו של דבר. משלא נתנה הסבר שכזה, ההנחה היא כי הייתה תקלה שאירעה מסיבה התלויה בנתבעת, תקלה שניתן היה לתקנה. לפיכך, התובע זכאי לפיצוי הכולל את תשלום שירותי האינטרנט בתקופת התקלות, פיצוי עבור ההמתנה לטכנאים הכולל אובדן זמן, פיצוי עבור הוצאות הטלפון ופגיעה כתוצאה מכך שלא ניתן היה להשתמש בשירותי האינטרנט".
השופט ציין כי מדובר למעשה בפיצוי עבור "נזקים כלליים והדבר נתון להערכת בית המשפט". עוד הוא הדגיש שסכום התביעה מוגזם, וחישובו נעשה על דרך האומדן וללא תמיכה ראייתית. בסופו של דבר נפסק שהוט תשלם לגרינברג 1,500 שקל בתוספת הוצאות משפט בסכום של 300 שקל והסכומים ישולמו תוך 30 יום.

ת.ק. 3320/08 ירושלים
תאריך:  21/09/2009   |   עודכן:  21/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוט מתקשה: טכנאיה לא הצליחו לפתור תקלה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קרה גם לי.התייאשתי ועברתי דירה ל"ת
נוטלה  |  21/09/09 12:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
איריס פרחי
התובעים טענו, שהוט התחייבה לשנות את שם המנוי שלהם בשירות מודיעין 144 בתוך 48 שעות והדבר לקח לה חודש    בית משפט פסק שתשלם פיצוי בגין רשלנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il